Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-12-17-011961-c ● 5201b59813ba4e9c85f5300826a049e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Контактна особа: |
Ольга Лавренко +380442004485 lavrenko@me.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2021 12:37 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
(60171000-7 Прокат легкових автомобілів із водієм)
Закупівля на 2021 рік
Закупівля на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Грушевського,12/2, або інша адреса, зазначена Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник щомісячно проводить оплату наданих Послуг у 15 (п’ятнадцяти) денний термін після підписання акту прийому-здачі виконаних Послуг. Акт за останній місяць надається не пізніше 28 грудня 2021, оплата якого проводиться в останній операційний день, відповідно до регламенту Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 15:04 |
ТД (транспортні 2021) 16.12.20 НВ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-17-011961-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Сервісно-видавничий центр", Код ЄДРПОУ:25286486
Дата подання: 15 січня 2021 13:32
Вимога
ВИМОГА
(в порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Міністерство розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України (далі по тексту – Замовник) в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: “60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги)”. Інформація про проведення зазначеної закупівлі опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.12.2020 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-011961-c.
Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр» (далі по тексту – ДП «СВЦ» або Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації подало тендерну пропозицію.
04 січня 2020 року, за результатами оцінки тендерних пропозиції, які проводилися автоматично електронною системою закупівлі на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція ДП «СВЦ» на суму 2 750 457,60 грн. з ПДВ.
Проте, 11 січня 2020 року тендерний комітет Замовника вирішив «Відхилити тендерну пропозицію Державного підприємства “СЕРВІСНО-ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТРˮ відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 11.01.2021р. № 3 вищезазначене рішення обґрунтовано тим, що «Відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” у разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, на час виконання договору учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язання їх отримання Учасником. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ».
Згідно абз. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - «документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності».
Єдиним документом дозвільного характеру (дозвільним документом), які Учасник повинен надати Замовнику відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” зазначено – «копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів відповідно до вимог п. 24 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» або документу, що підтверджує її отримання».
Всі інші документи, які має надати Учасник відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації не є документами дозвільного характеру (дозвільними документами).
На виконання даної вимоги, ДП «СВЦ» у складі пропозиції надало копію Ліценції Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті (Укртрансбезпека) № 40 від 12.02.2016р., яка є безстроковою.
Повторюємо, всі інші документи, які має надати Учасник відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації не є документами дозвільного характеру (дозвільними документами).
У розділу 4 Додатку №3 чітко зазначено – «У разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, на час виконання договору учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язання їх отримання Учасником.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Виходячи із зазначеного вище, вимагаємо:
- Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Державного підприємства «Сервісно-видавничий центр» умовам тендерної документації, в т.ч. щодо якого саме дозвільного документа (документа дозвільного характеру), що зазначений в розділу 4 Додатку №3 тендерної документації Замовника, ДП «СВЦ» не надало гарантійний лист.
Розгорнути
Згорнути
(в порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Міністерство розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України (далі по тексту – Замовник) в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: “60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги)”. Інформація про проведення зазначеної закупівлі опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.12.2020 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-011961-c.
Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр» (далі по тексту – ДП «СВЦ» або Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації подало тендерну пропозицію.
04 січня 2020 року, за результатами оцінки тендерних пропозиції, які проводилися автоматично електронною системою закупівлі на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція ДП «СВЦ» на суму 2 750 457,60 грн. з ПДВ.
Проте, 11 січня 2020 року тендерний комітет Замовника вирішив «Відхилити тендерну пропозицію Державного підприємства “СЕРВІСНО-ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТРˮ відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 11.01.2021р. № 3 вищезазначене рішення обґрунтовано тим, що «Відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” у разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, на час виконання договору учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язання їх отримання Учасником. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ».
Згідно абз. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - «документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності».
Єдиним документом дозвільного характеру (дозвільним документом), які Учасник повинен надати Замовнику відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” зазначено – «копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів відповідно до вимог п. 24 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» або документу, що підтверджує її отримання».
Всі інші документи, які має надати Учасник відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації не є документами дозвільного характеру (дозвільними документами).
На виконання даної вимоги, ДП «СВЦ» у складі пропозиції надало копію Ліценції Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті (Укртрансбезпека) № 40 від 12.02.2016р., яка є безстроковою.
Повторюємо, всі інші документи, які має надати Учасник відповідно до розділу 4 Додатку №3 до тендерної документації не є документами дозвільного характеру (дозвільними документами).
У розділу 4 Додатку №3 чітко зазначено – «У разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, на час виконання договору учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язання їх отримання Учасником.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Виходячи із зазначеного вище, вимагаємо:
- Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Державного підприємства «Сервісно-видавничий центр» умовам тендерної документації, в т.ч. щодо якого саме дозвільного документа (документа дозвільного характеру), що зазначений в розділу 4 Додатку №3 тендерної документації Замовника, ДП «СВЦ» не надало гарантійний лист.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2021 16:58
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльностіˮ встановлено, що “документ дозвільного характеруˮ - це дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Законом України “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльностіˮ затверджено перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. В тендерній документації використано поняття “дозвільний документˮ, яке відмінне від поняття “документ дозвільного характеруˮ та за своїм змістом є ширшим ніж поняття “документ дозвільного характеруˮ.
В тендерній документації Замовника поняття “дозвільний документˮ використовувалось в значенні документів, зазначених в пунктах 3, 4 Додатку №3 до тендерної документації “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”.
Тендерну пропозицію Учасника було відхилено оскільки у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист щодо зобов’язання отримання учасником документів, дія яких закінчується протягом строку виконання договору, а саме: діючі довідки про проходження періодичного медичного огляду та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності на запропоновані в тендерній пропозиції автомобілі.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівліˮ Учасник міг звернутись до Замовника для надання роз’яснень щодо умов тендерної документації.
Також, зазначаємо, що у переліку документів використовується слово “тощоˮ, яке вказує на неповноту переліку та можливість його продовження.
В тендерній документації Замовника поняття “дозвільний документˮ використовувалось в значенні документів, зазначених в пунктах 3, 4 Додатку №3 до тендерної документації “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”.
Тендерну пропозицію Учасника було відхилено оскільки у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист щодо зобов’язання отримання учасником документів, дія яких закінчується протягом строку виконання договору, а саме: діючі довідки про проходження періодичного медичного огляду та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності на запропоновані в тендерній пропозиції автомобілі.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівліˮ Учасник міг звернутись до Замовника для надання роз’яснень щодо умов тендерної документації.
Також, зазначаємо, що у переліку документів використовується слово “тощоˮ, яке вказує на неповноту переліку та можливість його продовження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Сервісно-видавничий центр" |
2 750 457,60
UAH з ПДВ
|
2 750 457,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" |
2 787 833,64
UAH з ПДВ
|
2 787 833,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" |
2 919 312,00
UAH з ПДВ
|
2 919 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Сервісно-видавничий центр" #25286486 |
Відхилено |
2 750 457,60
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:12
|
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" #03538993 |
Переможець |
2 787 833,64
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 11:45
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 січня 2021 11:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" #03538993 |
2 787 833,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 14:39
|
Дод.угода № 1 до Договору № 1 від 25.01.2021 (Зміна назви Замовника, транспортні послуги).PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 09:50
|
Cкан. договір № 1 від 25.01.2021.pdf | укладений |
26 січня 2021 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною найменування Замовника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2021 р. № 504 “Про перейменування Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України”, Сторони погодились внести зміни до Договору, а саме: 1) викласти преамбулу Договору в наступній редакції: “Міністерство економіки України, в особі виконувача обов’язків державного секретаря Міністерства економіки України Галабудської Тетяни Миколаївни, яка діє на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.09.2019 № 20 (зі змінами), (далі - Замовник), з однієї сторони, та Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, в особі директора Козела Василя Івановича, (далі – Виконавець), який діє на підставі Положення про автопідприємство, з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір (далі – Договір) за результатами процедури закупівлі UA-2020-12-17-011961-c про таке: ”; 2) в розділі ХІІІ Договору слова “Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України” замінити словами “Міністерство економіки України”. 3) в додатку № 1 до Договору слова “Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України” замінити словами “Міністерство економіки України”. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |