Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі та фрукти в асортименті
Очікувана вартість
118 000,00 UAH
UA-2020-12-17-009763-b f826be39f273476c9333fad304feca67
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпиця Юлія Вікторівна

380963926281 shpola_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Шполянська санаторна школа Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04591630
Місцезнаходження: 20600, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1
Контактна особа: Шпиця Юлія Вікторівна
380963926281
shpola_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 22:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 118 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
765 штуки
Томати консервовані (3 літрові банки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331423-8 — Консервовані помідори
764 штуки
Огірки консервовані
(3 літрові банки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
480 штуки
Квасоля консервована
(0,5 літрові банки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331463-0 — Консервована квасоля
500 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331142-4 — Оброблена капуста
320 штуки
Томатна паста (0,5 літрові банки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331428-3 — Томатний соус
42 штуки
Повідло фруктове в асортименті
6 кг ящики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332290-3 — Джеми
80 кілограми
Сухофрукти в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
78 кілограми
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332412-5 — Оброблені родзинки
166 штуки
Горошок зелений концервований
0,5 літрові банки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331462-3 — Консервований горох
45 штуки
Ананас шматочками в сиропі (жестяні банки 0,85 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Вид закупівлі-спрощена закупівля - для замовників, визначених частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйонів гривень; Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 22:30
Проект договору.docx
17 грудня 2020 22:30
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Потапенко Петро Миколайович 115 993,10
UAH з ПДВ
115 993,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:24
Довідка покриття.pdf
31 грудня 2020 11:24
Виписка покриття.pdf
30 грудня 2020 13:53
20. Відгук 2.pdf
30 грудня 2020 13:53
16. Зведена довідка.pdf
30 грудня 2020 13:53
Реєстрація потужності.zip
30 грудня 2020 13:53
24. Паспорт Тирса Н.К..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Потапенко Петро Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Потапенко Петро Миколайович
#2101005950
Переможець 115 993,10
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:35

Документи

12 січня 2021 16:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Потапенко Петро Миколайович
#2101005950
115 993,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2021 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 17:44
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 15:24
ДУ № 3 оброблені овочі.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:41
Додаткова угода 2 оброблені овочі.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 17:46
Додаткова 1 оброблені овочі.PDF зміни до договору
27 січня 2021 17:44
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 17:36
Договір оброблені овочі.PDF укладений
27 січня 2021 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №1 від 27.01.2021 року. Сума договору після внесення змін: 59071.95 (п'ятдесят дев'ять тисяч сімдесят одна гривня дев'яносто п'ять копійок) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування замовника.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №2 від 01.02.2021 року. Сума договору після внесення змін: 59071.95 (п'ятдесят дев'ять тисяч сімдесят одна гривня дев'яносто п'ять копійок) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою вносяться зміни до реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №3 від 31.08.2021 року. Сума договору після внесення змін: 34818.13 (тридцять чотири тисячі вісімсот вісімнадцять гривень тринадцять копійок) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою вносяться зміни до реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 818,13
UAH