Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари та офісне приладдя (код по ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2020-12-17-009201-c 7fc7bc43469741978021664ddec599a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Нікітенко

+380983828703 kzkdbidor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Юлія Олександрівна Нікітенко
+380983828703
kzkdbidor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 15:01
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Книга канцелярська 96 арк.формат А4, бумага офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Книга канцелярська 48арк.формат А4, бумага офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Файли 1/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Зошит, 12 арк., клітинка, формат А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Зошит, 48 арк., клітинка, формат А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Зошит, 96 арк., клітинка, формат А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Клей ПВА канцелярський, об’єм 250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Скріпки нікельовані, 100шт. в уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
10 штуки
Скоби для степлера, №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
10 штуки
Скоби для степлера №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
3 штуки
Степлер канцелярський № 24 Buromax, 30л.,168х63х43мм, металлический корпус с пластиковой вставкой
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
200 штуки
Стержень кульковий, товщина лінії 0,4мм, довжина 143мм. Колір чорнил – синій, корпус – прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Скотч прозорий шириною 18 мм., довжиною 20 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Скотч прозорий шириною 48мм, довжиною 66м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Перманентний маркер чорного кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 штуки
Коректор-рідина на водній основі з пензликом, 27мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
5 штуки
Чернило Epson 110 Black (Чорний) (C13Т03Р14А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
50 штуки
Папки для паперів на зав҆язках картонні. Виготовлені з типографського картону, має розмітку на поверхні для зручності у використанні. Товщ.картону 3 мм, формат А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Папка-швидкозшивач, картонна А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Папка-швидкозшивач, пластикова А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Сегригатор, ширина 7 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Сегригатор, ширина 5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Папка-конверт формату А4 виготовлена з поліпропілену щільністю 180 мкм. Місткість до 50 аркушів. Закривається на кнопку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Лінійка, 30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Ножиці з резинковими вставками, 215мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
Маркер для гумових поверхонь, 2-4мм, круглий, Edding Tyre е-8050, білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
2 штуки
Дирокол металевий BUROMAX, 40 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
1 штуки
Подушка штемпельна настільна чорна 70х110 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 30192111-2 — Штемпельні подушки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 14:13
Додаток 3 Договір.docx
17 грудня 2020 13:43
Оголошення канцелярія.docx
17 грудня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 14:13
Додаток 3 Договір.docx
17 грудня 2020 13:43
Додаток 3 Договір.docx
17 грудня 2020 13:43
Оголошення канцелярія.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна 8 457,66
UAH з ПДВ
6 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 9 710,00
UAH з ПДВ
6 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Куц Сергій Анатолійович 11 975,00
UAH з ПДВ
8 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 9 154,32
UAH з ПДВ
8 302,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 10 423,54
UAH з ПДВ
8 387,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 9 045,50
UAH з ПДВ
9 045,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 січня 2021 15:41
Електронний підпис
01 січня 2021 15:41
Нова пропозиція.pdf.p7s
01 січня 2021 15:41
Нова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 19:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 19:08
UA-2020-12-17-009201-c кр.pdf.p7s
28 грудня 2020 19:08
UA-2020-12-17-009201-c кр.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:37
Погоджений договір.PDF
28 грудня 2020 15:37
Паспорт повний.pdf
28 грудня 2020 15:37
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
28 грудня 2020 15:37
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 15:37
Технічні вимоги.pdf
28 грудня 2020 15:37
Довідка щодо підпису.pdf
28 грудня 2020 15:37
Стаття 17.pdf
28 грудня 2020 15:37
ІПН.PDF

Публічні документи

28 грудня 2020 12:51
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:49
ФОП Куц док-ти.pdf
28 грудня 2020 12:49
справка банк нова.pdf
28 грудня 2020 12:49
полномочия Куц.pdf
28 грудня 2020 12:49
погодженя з дог.pdf
28 грудня 2020 12:49
лист сертифікація.pdf
28 грудня 2020 12:49
Інф.ФОП.jpg
28 грудня 2020 12:49
згода персдані.pdf
28 грудня 2020 12:49
Довідка про санкціі.JPG
28 грудня 2020 12:49
гар.лист.pdf
28 грудня 2020 12:49
Витяг Куц С.А..rtf
28 грудня 2020 12:49
дод3.pdf
28 грудня 2020 12:49
цп11975.pdf
28 грудня 2020 12:49
дод1.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 08:59
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:59
scan_0003.pdf
29 грудня 2020 08:59
техн.pdf.p7s
29 грудня 2020 08:59
техн.pdf
29 грудня 2020 08:59
Статут — копия зав.pdf.p7s
29 грудня 2020 08:59
Статут — копия зав.pdf
29 грудня 2020 08:59
Пропозиція.pdf.p7s
29 грудня 2020 08:59
Пропозиція.pdf
29 грудня 2020 08:59
ПДВ зав.PDF.p7s
29 грудня 2020 08:59
ПДВ зав.PDF
29 грудня 2020 08:59
Договір.pdf.p7s
29 грудня 2020 08:59
Договір.pdf
29 грудня 2020 08:59
Витяг ЄДРПОУ 13.10.2020_зав.pdf
29 грудня 2020 08:59
_Протокол.pdf.p7s
29 грудня 2020 08:59
_Протокол.pdf
29 грудня 2020 08:59
_Наказ.pdf.p7s
29 грудня 2020 08:59
_Наказ.pdf
29 грудня 2020 08:59
серт.rar.p7s
29 грудня 2020 08:59
серт.rar

Публічні документи

28 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:57
документація.pdf
28 грудня 2020 15:57
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ (5).pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 13:58
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2020 00:44
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
29 грудня 2020 00:44
ИНН Кутенкова ОО.pdf
29 грудня 2020 00:44
ИНН Кутенкова ОО.jpg
29 грудня 2020 00:44
ДОВІДКА МВС.pdf
29 грудня 2020 00:44
довідка корупціі.pdf
29 грудня 2020 00:44
Витяг платника.pdf
29 грудня 2020 00:44
Витяг платника.jpg
29 грудня 2020 00:44
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна

ФОП Бердник В.А.

ФОП Куц Сергій Анатолійович

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна
#2449001285
Переможець 6 888,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 16:03

Документи

04 січня 2021 16:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна
#2449001285
6 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2021 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 21:18
№12 Канцелярія.pdf укладений
14 січня 2021 21:16