Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
7 267 212,00 UAH
UA-2020-12-17-008918-b f9dcacf1cf504fb681449e6521000fbb
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Зоряна Богданівна

380342562977
ifokil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993291
Місцезнаходження: 76007, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Гетьмана Сагайдачного 66
Контактна особа: Ткачук Зоряна Богданівна
380342562977,
ifokil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа:
ВИГОДООДЕРЖУВАЧ-ТАТУМІРАК РОМАН ІВАНОВИЧ ВІД 12.12.1996, БРАТКІВЦІ,ВУЛИЦЯ ЛАЗИ №16А. ТАТУМІРАК РОМАН ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 77462, Івано-Франківська обл., Тисменицький р-н, село Братківці, ВУЛИЦЯ ЛАЗИ, будинок 16А,
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради" за адресою: вул. Гетьмана Сагайдачного, 66 в м. Івано-Франківську"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Гетьмана Сагайдачного, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

17 грудня 2020 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лідер-Плюс"
#39628401
Переможець 7 267 212,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 18:50

Документи

17 грудня 2020 18:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:46
кисень додуг0001.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 17:35
дод5.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 16:01
лідер плюс.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 16:50
158.pdf зміни до договору
01 червня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 19:21
календарний графік20210208 (7).pdf зміни до договору
08 лютого 2021 19:11
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 19:07
дод 2.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 12:42
дод 2 лідер плюс.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:35
дод 2 лідер плюс.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:08
договірна ціна.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 18:56
26.pdf укладений
17 грудня 2020 18:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток до угоди: календарний графік виконання робіт по обєкту "Реконструкція системи киснезабезпечення Комунального некомерційного підприємства "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1)У зв’язку з продовженням фінансування робіт по об’єкту у 2021 році 2)Формування договірної ціни та забезпечення робіт матеріалами, устаткування та послугами здійснюється із урахування положень Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору у звязку з внесенням змін до кошторису
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору в звязку з внесенням змін до кошторису
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв’язку із зменшення бюджетного фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 26/covid
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 974 208,43
UAH (в тому числі ПДВ 568 504,00 UAH)