Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 55510000-8 (Canteen services) (Hot food services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Kozhyna Alona 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 12:55 |
Очікувана вартість: | 61 757 280,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 308 786,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 грудня 2020 17:39 |
Enquiries until: | 08 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 61 757 280 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 308 786 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. educational institutions of Obolonsky district of Kyiv
Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services. during 2021
The source of funding is the local budget
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. More detailed information is contained in the tender documentation.
Type of security of tender offers: bank guarantee, more detailed information is specified in item 2 of section III of the Tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2021 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2021 14:08 |
Перелік змін від 04.01.2021.docx | |
04 січня 2021 14:08 |
ТД харч-ня зі змінами від 04.01.2021.docx |
04 січня 2021 14:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2021 14:08 |
Перелік змін від 04.01.2021.docx
|
|||
04 січня 2021 14:08 |
ТД харч-ня зі змінами від 04.01.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000082 ● 1c584123e13444a3acb448df071dd9b3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-12-17-008599-b 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 15:24:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації гарячого харчування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-17-008599-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-19 21:32:56
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 55510000-8 (Послуги їдалень)
Тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 55510000-8 (Послуги їдалень) (Послуги з організації гарячого харчування) за номером ID: UA-2020-12-17-008599-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог примірного двотижневого меню, погодженого з головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві, сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), або копією чинної документації системи ISO 9001, дійсного сертифікату НАССР на системи менеджменту безпечності харчових продуктів PN-EN ISO 22000:2006), або копію чинної документації НАССР, сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління, дійсного сертифікату IFS, акту відповідності виробництва НАССР, виданого Головним управлінням Дерспоживслужби України».
Норми харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах району визначені відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. № 1591 « Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005р.№ 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
Потреба для організації гарячого харчування учнів формується на підставі фактичної кількості учнів та днів відвідування. Ціна формується на одного учня на один день з урахуванням норм харчування та вартості продуктів.
На початку грудня 2020 року, при формуванні розрахунку вартості гарячого харчування на одну дитину, були враховані норми харчування та застосовано індекс інфляції, це пов’язано з тим, що станом на грудень 2020 року неможливо визначити ціни на продукти харчування з яких буде формуватись вартість порції у 2021 році, а саме на момент подання пропозиції та проведення аукціону на закупівлю ДК 021:2015 - 55510000-8 (Послуги їдалень) (Послуги з організації гарячого харчування). В той самий час, калькуляція надана учасником-переможцем нижче ніж запланована, із чого витікає економія бюджетних коштів, а саме: сума закупівлі становить 61 757 280,00 UAH (без ПДВ), а пропозиція переможця 54 980 120,00 UAH, без ПДВ.
Додаток 1 Розрахунок вартості гарячого харчування на одну дитину
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" |
54 980 120,00
UAH
|
54 980 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" |
57 457 985,00
UAH
|
57 457 985,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" #19475243 |
Переможець |
54 980 120,00
UAH
|
01 лютого 2021 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 11:24
|
додаткова угода № 5 до договору 28-Т.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:58
|
28-Т_4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:23
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 15:12
|
Додаткова года № 28-Т.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 10:53
|
додаткова угода 1_28-Т.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 17:04
|
28-Т.pdf | укладений |
17 лютого 2021 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |