Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович 380442357105 kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Після отримання Дозволу на виконання будівельних робіт від 17.09.2020 року № IУ013200917311, ТОВ «Будмонтажсервіс 1» було розпочато виконання робіт на об’єкті, які тривають і на даний час.
До початку будівельно–монтажних робіт, на виконання доручень Департаменту міського благоустрою від 27.05.2020 р. № 064-2499 та від 01.06.2020 р. № 064-2580, комунальним підприємством «Київблагоустрій» проведено демонтаж існуючих будівель і споруд в межах будівництва навісу вхідної групи, що призвело до зміни містобудівної ситуації в частині навколишнього оточення, часткової зміни рельєфу ділянки, умов водовідведення тощо, що обумовило необхідність виконання додаткових робіт та коригування проектних рішень.
Також при комісійному обстеженні території забудови і проведенні геодезичного виносу в натуру об’єктів, що планується збудувати, було встановлено, що вісь опорних плит баз колон (А-Б.5) БК 1 проходить через існуючі інженерні мережі напірної каналізації, вісь опорних плит баз колон (А-Б.6) БК проходить через електрокабелі живлення. Між вісями опорних плит баз колон (А-Б: 5-6) проходить мережа газу середнього тиску, що не забезпечує його охоронну зону (Акт обстеження земельної ділянки від 25.06.2020р.), що також потребувало коригування розташування опорних елементів конструкції вхідної групи, місця навісу вхідної групи /конфігурації елементів благоустрою тощо, відповідно коригування проектних рішень та обсягів будівельних робіт.
Відповідно до завдання на коригування, проектною організацією ТОВ «Архітектурно-конструкторське бюро «ПРО-ПРОЕКТ» були внесені зміни та скориговані наступні розділи проектно-кошторисної документації (видалення дерев, перенесення мереж «Київміськсвітло», мереж водопроводу, каналізації, мереж відеонагляду, демонтажні роботи, навіс вхідної групи (пергола), зовнішні мережі водопостачання і водовідведення, покриття, малі архітектурні форми, озеленення, зовнішнє освітлення, вертикальне планування, тимчасові дороги і майданчики).
З урахуванням внесених змін до обсягів робіт було скориговано проектно-кошторисну документацію та отримано експертний звіт № 01-0671-20-ЦБ від 15.12.2020 року по об’єкту: Реконструкція зони відпочинку "Центральна" в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва. Вартість першого пускового комплексу за результатами коригування склала 177 754,055 тис. грн.
Вартість аналогічних додаткових робіт по першому пусковому комплексу даного об’єкту складає – 40 879 678,0 грн.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремленими та технологічно пов’язаними.
Крім того, додаткові роботи, що виникли в ході реконструкції об’єкту та не були враховані первинним проектом являються аналогічними роботам, які були передбачені основним договором.
Реалізація проекту по реконструкції зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові потребує чіткого виконання послідовності робіт, тому без виконання аналогічних додаткових робіт неможливо завершити виконання основного договору.
Виконання додаткових аналогічних робіт, передбачених скоригованим робочим проектом, попереднім виконавцем робіт, а саме ТОВ «Будмонтажсервіс І», по вищевказаному об’єкту дозволить забезпечити сумісність робіт та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з необхідністю завершення іншою підрядною організацією вже розпочатих розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, що суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Слід зауважити, що вартість робіт по основному договору підряду, укладеного за результатами проведення тендера, складає 130 000 000,00 грн. з ПДВ, а вартість аналогічних додаткових робіт складає - 40 879 678,0 грн. з ПДВ, що не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Підсумовуючи викладене та враховуючи те, що договір про закупівлю буде укладено з тим самим виконавцем даних робіт ТОВ «Будмонтажсервіс І», загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється в термін, який не перевищує трьох років після укладення договору про закупівлю, то керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 та ст. 13 Закону в наявності є усі підстави для проведення переговорної процедури закупівлі по об’єкту: Реконструкція зони відпочинку "Центральна" в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва (Перший пусковий комплекс) (додаткові роботи) [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)] та укладення договору про закупівлю.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-03-31-001120-a дата формування якого 15.06.2020.
2. Експертний звіт № 01-0671-20-ЦБ від 15.12.2020 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 17:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
17 грудня 2020 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000036 ● 8b708d5a4e084f86a6be663f445db29f
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-12-17-007424-b 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-26 15:55:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва (Перший пусковий комплекс) (додаткові роботи), очікуваною вартістю 40 879 678,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-17-007424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-30 09:27:18
Пояснення (інформація, документи) на запит
На запит Державної аудиторської служби України. у межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі робіт з реконструкції зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва (Перший пусковий комплекс) (додаткові роботи) (UA-2020-12-17-007424-b), щодо надання пояснень яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне.
При виконанні робіт на об’єкті за Договором-підряду 16/20-КТ від 15.06.2020 року, які виконуються підрядною організацією ТОВ «Будмонтажсервіс І», виникла необхідність у виконанні ряду додаткових робіт в частині першого пускового комплексу, які не були передбаченні у первинному проекті, розробленого ТОВ «Інститут «Київдормістпроект».
Відповідно до завдання на коригування, проектною організацією ТОВ «Архітектурно-конструкторське бюро «ПРО-ПРОЕКТ», яка була визначена за результатами спрощеної закупівлі UA-2020-09-11-001737-b, були внесені зміни та скориговано проектно-кошторисну документацію по даному об’єкту. Скориговану проектно-кошторисну документацію було надано до експертної організації та отримано експертний звіт № 01-0671-20-ЦБ від 15.12.2020 року. Вартість першого пускового комплексу за результатами коригування склала 177 754, 055 тис. грн., у тому числі вартість аналогічних додаткових робіт першого пускового комплексу даного об’єкту складає – 40 879 678,0 грн. Аналогічні додаткові роботи першого пускового комплексу пов’язані з будівельними роботами з реконструкції першого пускового комплексу, визначеними основним договором по об’єкту.
Очікувану вартість було визначено виходячи з переліку тих видів та обсягів робіт, які не були передбачені основним договором та увійшли у скориговану проектно-кошторисну документацію, експертиза якої підтверджена отриманим позитивним експертним звітом № 01-0671-20-ЦБ від 15.12.2020 року. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до скоригованої проектно – кошторисної документації, експертного звіту № 01-0671-20-ЦБ від 15.12.2020 року, ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» та були погодженні Сторонами під час проведення переговорів.
Підстави щодо необхідності проведення додаткових аналогічних робіт та проведення переговорної процедури закупівлі детально викладено в обгрунтуванні на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Експертний звіт № 01-0671-20-ЦБ від 15.12.2020 року додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Переможець |
40 879 678,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:37
|
Додаткова угода № 2 від 23.12.2021 р. до дог. № 119-20-КТ від 28.12.2020 р., Труханів острів.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:32
|
Додаткова угода № 1 від 31.12.2020 до дог. № 119_20-КТ (Труханів острів).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:58
|
Протокол № 478 від 18.12.2020 щодо виправлення технічної помилки.pdf | укладений |
28 грудня 2020 18:55
|
Зміни до річного плану.pdf | укладений |
28 грудня 2020 18:55
|
Договір підряду №119_20-КТ від 28.12.2020 Труханів (переговорна процедура).pdf | укладений |
28 грудня 2020 18:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 31.12.2020 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 119/20-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з отриманням експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 08.09.2021 року № 01361-21 за робочим проектом «Реконструкція зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва» (Коригування), в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови договору» Договору, Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 3 – Договірна ціна, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 23.12.2021 р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 119/20-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |