Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний (Не менше, ніж 64 фізичних зрізів за оберт та 128 реконструйованих зрізів)
Очікувана вартість
239 200 000,00 UAH
UA-2020-12-17-006001-c e507067164004f83aad449745da06669
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Томографи комп’ютернi (Код згідно з УКТЗЕД 9022 12 00 00)

Кількість до закупівлі: 13 шт.

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:

1. Порівняльну таблицю відповідності, за встановленою формою, предмета закупівлі медико-технічним характеристикам, в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим медико-технічним характеристикам. Такими документами можуть бути копія інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або копія технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації). У наданих матеріалах обов’язково повинні бути виділені дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.

2. Копію декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту.

3. Копію сертифіката, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності в разі посилання на них у відповідних Технічних регламентах.

4. Копію документації по експлуатації комп'ютерного томографу для медичного персоналу. У випадку, якщо документ викладений англійською чи іншою, відмінною від української чи російської мови, надається переклад на російську a6o українську мови.

5. Копію чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.

6. Учасник забезпечує наявність в Україні технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання про що надає копію (-ї) сертифікату (-ів) такого персоналу та, у разі якщо персонал штатний, копії наказі про призначення на посаду. У випадку, якщо технічний персонал залучений, учасник додатково надає копії документів, що підтверджують правовідносини з такими особами (цивільно-правові договори, договори підряду, надання послуг тощо).

Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.

7. Лист-підтвердження про наявність сервісного центру (власного або залученого на договірних умовах) з обслуговування комп’ютерного

томографу в Україні на весь період гарантійного обслуговування обладнання. У випадку, якщо сервісний центр залучений на договірних умовах, Учасник додатково надає копії документів, що підтверджують правовідносини з такими сервісним центром (договори підряду, надання послуг тощо). Учасник надає лист-підтвердження про можливість діагностування проблеми з обладнанням (у разі виникнення) впродовж 48 годин з моменту інформування, ремонт - впродовж 30 календарних днів з моменту інформування.

Якщо ремонт обладнання триває більше 30 календарних днів, Учасник має забезпечити роботу обладнання шляхом заміни дефектних (несправних) деталей до моменту закінчення ремонту.

8. Учасник має забезпечити навчання персоналу кінцевих користувачів роботі на запропонованому обладнанні впродовж 30 календарних днів з моменту інсталяції обладнання (надати гарантійний лист). Навчання має проводитись сертифікованим виробником спеціалістом(ами). Учасник має надати копію(ї) сертифікату(ів), виданого(их) виробником обладнання.

9. Умови постачання – DDP. Перелік місць постачання визначається при підписанні договору з переможцем процедури закупівлі. Учасник забезпечує проведення інсталяції, пусконалагоджувальних робіт, про що надає гарантійний лист.

10. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, виготовленим не раніше 2020 року, а також таким, що не використовувався в якості демонстраційного зразку, про що Учасник надає гарантійний лист.

11. Гарантійний термін обслуговування повинен бути не менше 36 місяців з моменту складання акту введення в експлуатацію. Гарантія має розповсюджуватись на все обладнання, в т.ч. комплектуючі та рентгенівську трубку.

12. Наявність вже інстальованого, введеного в експлуатацію аналогічного обладнання у лікувальних закладах України, про що Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням, зокрема, назви ЛПЗ (ЗОЗ), встановленої моделі, дати інсталяції.

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою.

Якщо в складі пропозиції надається документ, складений іншою мовою, ніж передбачено цим пунктом, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний (Не менше, ніж 64 фізичних зрізів за оберт та 128 реконструйованих зрізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовником може здійснюватись попередня оплата. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 11:44
ТЗ_64 зрізів звіт.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАС ПЛЮС"
#38063235
Переможець 239 200 000,00
UAH
17 грудня 2020 11:46

Документи

17 грудня 2020 11:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:52
!ДУ №1 до 09-345_12-2020_КТ (ВІАС ПЛЮС)_UA-P-2020-11-09-009523-c.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 19:52
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:48
!Договір №09-345_12-2020 від 16.12.2020 (UA-P-2020-11-09-009523-c)_КТ.pdf укладений
17 грудня 2020 11:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний (Не менше, ніж 64 фізичних зрізів за оберт та 128 реконструйованих зрізів) 13 штуки 18 400 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в умови оплати
Номер договору про закупівлю: 09\345-12\2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний (Не менше, ніж 64 фізичних зрізів за оберт та 128 реконструйованих зрізів) 13 штуки 18 400 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 239 200 000,00
UAH