Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» (коригування)
Очікувана вартість
2 799 250,80 UAH
UA-2020-12-17-003520-a 32508a17cfa04c419cd43678dcf38e45
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500286 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500286
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п.1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і, відповідно до якої, замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або декількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову аналогічну закупівлю в того самого постачальника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера замовником. 16 вересня 2020 року між Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації та ПП «Уманьрембуд 2» було укладено договір підряду №81 на виконання капітального ремонту, а саме 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області»), на суму 5 600 000,00 грн. з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором виникла потреба у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, які збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» (коригування), та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт (2 799 250.80 грн.) становить 49,99% від вартості головного (первинного) договору (5 600 000,00 грн), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно ч. 2 п. 5 ст. 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ПП «Уманьрембуд 2» має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ПП «Уманьрембуд 2», що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедури на закупівлю робіт, так як загальна вартість додаткових робіт (2 799 250.80 грн.) становить 49,99% від вартості головного (первинного) договору (5 600 000,00 грн), що не перевищує 50 відсотків. Відповідно до ч.2 п. 5 cт. 40 - необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, уповноваженою особою було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт з будівництва згідно робочого проекту «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» (коригування). На запит Замовника від 15 грудня 2020 р. ПП «Уманьрембуд 2» надало інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Представник учасника підтвердив можливість виконання робіт протягом зазначеного періоду на вищевказану вартість.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 18:31
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 2799250.8UAH з ПДВ
«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання первинних документів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 16:40
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Уманьрембуд 2"
#41041022
Переможець 2 799 250,80
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 18:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Уманьрембуд 2"
#41041022
2 799 250,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:00
КБ-3 укладений
28 січня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:59
Договір від 28.12.2020 _ 104.pdf укладений
28 грудня 2020 17:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» (коригування) 1 роб 2 799 250,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 552 740,80
UAH (в тому числі ПДВ 425 456,80 UAH)