Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво сміттєсортувальної лінії та допоміжних споруд на вул. Гайдамацькій у м. Дрогобич, Львівської області. Коригування. (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
31 790 535,60 UAH
UA-2020-12-17-003076-c ● 5473ce2503f04326a0b9209306d324a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. П.Орлика, 15 |
Контактна особа: |
Суда Володимир Станіславович +380972284489 kpsmu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 31 790 535,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 158 952,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 158900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія)(безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених вчастині 10 Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника(ЄДРПОУ 43032947, р/р:UA733052990000026009041003491, ПАТ «ПРИВАТБАНК», м. Дніпропетровськ, МФО 305299) кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменуванняоголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у частині 10 Тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені частиною 10 Тендерної документаціїТендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 158 900 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120днівіз дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у частині 10 Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронно підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Всі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище, мові, переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені або уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. Документи, які вимагаються тендерною документацією (установчі документи учасника, довідки організації, установ, правоохоронних органів, тощо) мають бути обов’язково завірені апостилем. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво сміттєсортувальної лінії та допоміжних споруд на вул. Гайдамацькій у м. Дрогобич, Львівської області. Коригування. (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 23:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 23:49 |
Додаток_4_-__Вiдомiст__загал_них_обeмiв_ССЛ.xlsx | |
17 грудня 2020 23:49 |
Додатки_1-2 до_ТД_ССЛ_НОВI 1.docx | |
17 грудня 2020 23:49 |
1-Тендерна_документацiя_ССЛ_НОВА 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектна документація
Дата подання: 21 грудня 2020 11:02
Дата відповіді: 23 грудня 2020 08:08
Добрий день!
Просимо надати проектну документацію та кошторисну документацію у форматі *imd, або іншому. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У складі нашої тендерної документації наявний Додаток 4 «Технічна специфікація», яка містить повний та вичерпний перелік усіх видів та об’ємів робіт, які необхідно виконати, згідно проектно-кошторисної документації. Якщо є необхідність уточнення по зазначеним об’ємам чи видам робіт – просимо задавати конкретні питання. Також, у зв'язку із великим об'ємом документів, завантажувати проектну документацію чи кошторисну документацію у форматі *imd не має технічної можливості.
Проектна документація
Дата подання: 23 грудня 2020 09:22
Дата відповіді: 28 грудня 2020 22:52
Добрий день!
Щодо попереднього запитання стосовно проектної документації.
У Вашій відповіді вказано, що Ви не маєте технічної можливості надати проект та файл *imd у зв'язку з великим об'ємом документів. Однак файл *imd на такий проект буде займати не більше 5 МВ, тому просимо все ж таки надати файл *imd хоча б з нульовими цінами. Звертаємо Вашу увагу на те, що, виклавши цей файл, Ви забезпечите участь у тендері більшої кількості учасників, а отже, завдяки збільшенню конкуренції, можливість підвищення рівня якості та зменшення вартості робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо наступне. Подана в тендерній документації "Технічна специфікація" відображає весь перелік видів та обсягів робіт, які необхідно виконати для будівництва сміттєсортувальної лінії та допоміжних споруд. Дана специфікація в повній мірі відповідає кошторисній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-17-003076-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 22 січня 2021 16:51
Дата подання: 22 січня 2021 16:51
Скарга
Замовник невірно провів кваліфікацію документів, та в результаті неправомірно відхилив пропозицію Скаржника. Просимо Колегію АМКУ зобов'язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2021 12:46
рішення від 26.01.2021№1294+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 12:46
інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2021 №1713.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 17:37
рішення від 01.02.2021№1713.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 19:37
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-11-000006 • f6466f4f5e9e4e7cb2e93841987f3bdc
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-11
•
11:58
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Звернення до Державної Аудиторської Служби України.
Замовником в особі уповноваженої особи Суда Володимир Станіславович, +380972284489, kpsmu@i.ua було здійснено ряд порушень порядку проведення процедури закупівлі та кваліфікації пропозицій учасників.
Замовником була опублікована Вимога про усунення невідповідностей до 10 лютого 2021 17:00 відповідно до пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК", однак не зазначено, що директор учасника ТОВ «БК «ВАЛК» не має права підпису договору за результатами процедури закупівлі відповідно до поданих ним установчих документів, а саме СТАТУТУ.
Розділ. 8.14 наданого Статуту говорить, що Директор товариства: - Приймає рішення про укладення та укладає із врахуванням обмежень встановлених статутом чи загальними зборами будь-яких правочинів (договорів) у тому числі: ПРИЙМАЄ РІШЕННЯ ПРО УКЛАДЕННЯ ТА УКЛАДАЄ ДОГОВОРИ (ПРАВОЧИНИ) ТА ВЧИНЯЄ ВСІ ІНШІ ДІЇ ЩОДО ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА НА СУМУ ДО 50 000. Грн 00 коп.
Та Розділ.8.2.4. п. 18 Статуту – До виключної компетенції загальних зборів учасників належить: ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО УКЛАДЕННЯ ПРАВОЧИНІВ НА СУМУ БІЛЬШУ ВІД 50 000 ГРН. 00 КОП. ПО ОБОРОТНИХ АКТИВАХ, НЕРУХОМОМУ МАЙНУ, А ТАКОЖ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ЗАСТАВУ, ПОРУКУ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАБОВ’ЯЗАНЬ І ПРАВОЧИНІВ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ, СПИСАННЯ, ЛІКВІДАЦІЇ НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ, ОДЕРЖАННЯ КОШТІВ.
Даного рішення прийнятого загальними зборами учасника ТОВ «БК «ВАЛК» не надав. При тому зазначив що всі документи та договір підписує директор. Замовник не міг встановити чи загальні збори учасника повідомлені про участь їхньої компанії в даній закупівлі. ТАК ЯК ПРАВА ПІДПИСУ ДОГОВОРУ НА СУМУ 31 150 000,00 ГРН, директор НЕ МАЄ ПРАВА.
В наданому повідомленні про усунення невідповідностей не зазначено даного порушення, яке відповідно до Частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», мало б бути присутнє, отже Замовником проведено кваліфікацію документів з порушенням. І відповідно надані довідки за статтею 17 Закону, будуть надані на особу яка не має права підпису. Згідно з вищезазначеною статтею Замовник може лише один раз надати повідомлення про усунення невідповідностей.
Отже після публікації даного звернення до ДАСУ, замовник повідомлений про дану невідповідність, та усвідомлює всі подальші свої дії. Закупівля має бути скасована відповідно до Закону, за підставою неможливість усунення порушень, які допущені під час проведення процедури закупівлі.
У разі не врахування інформації зазначеної в даному зверненні, ми будемо вимушені звернутись до Суду на керівництва Області, з метою проведення розслідування правомірності дій Замовника в особі уповноваженої особи Суда Володимир Станіславович, +380972284489, kpsmu@i.ua.
Згідно з Частиною 3 ст. 164 (14) КУпАП - Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; - Накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб Замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 тис. грн - 51,0 тис. грн)
На момент публікації даного звернення, не обрано переможця закупівлі!
Представник за Довіреністю від 11.02.2021р. б/н ПП «СПЕЦБУД-ЗАХІД» Романча М.М.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія |
28 806 400,00
UAH з ПДВ
|
28 806 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
31 600 000,00
UAH з ПДВ
|
31 149 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" |
31 686 417,60
UAH з ПДВ
|
31 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РОЯЛ ІНВЕСТ" |
31 500 000,00
UAH з ПДВ
|
31 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія #40178963 |
Відхилено |
28 806 400,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 23:28
|
|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Відхилено |
31 149 500,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 19:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2021 17:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" #40682650 |
Переможець |
31 150 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 14:09
|
ДУ 1 ВАЛК 260201.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 00:02
|
Договір і додатки ч.3 | укладений |
01 березня 2021 00:00
|
Договір і додатки ч.2 | укладений |
01 березня 2021 00:00
|
Договір і додатки ч.1 | укладений |
01 березня 2021 00:00
|
Договір і додатки | укладений |
01 березня 2021 00:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 10.1, 11.1, 11.3 Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені договором, а саме відсутності фінансування витрат замовника у 2021 році та можливості фінансування Замовника у 2022 році, дійшли згоди про продовження терміну виконання робіт і строку дії Договору № 260201 від 26 лютого 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 260201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |