Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41495393 |
Місцезнаходження: | 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківка, Соборна 27 |
Контактна особа: |
Прогонний Олег Петрович +380563995332 vasilotgvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2021 15:50 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 963 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 818,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2020 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 7.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 6.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток_5 проект договору.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 4_1 місце поставки.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 4.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 3.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 2.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Додаток 1.docx | |
16 грудня 2020 15:52 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-09-000001 ● e1ce4df071554093a40ecd4066ea0f9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 10:40 |
08.04.2021 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11
UA-2020-12-16-013108-с
16.12.2020 Відділ освіти, молоді та спорту Васильківської селищної ради (код ЄДРПОУ 41495393) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-14 11:50:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Філе куряче, печінка куряча, стегенця та окорочка курячі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-16-013108-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Згідно із пунктом 5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель документи вказані у Додатку №7 до цієї Документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що переможець ФОП Гайдар Вікторія Василівна не надав документи визначені у пункті 5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Згідно із абзацом 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гайдар Вікторія Василівна?
2. Відповідно до пункту 4.3 Договору про закупівлю від 19.01.2021р. №11 «Місце поставки Товару: ОЗ Васильківський НВК №1, 52600 смт.Васильківка, вул. Соборна, 25».
Згідно із пунктом 4.3 Додатку 5 до тендерної документації: «Місце поставки Товару: навчальні заклади відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради».
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції, що порушує вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 09:30:27
Пояснення
Розглянувши дані зауваження, повідомляємо вам що у договорі п.4.1.перелічено всі навчальні заклади відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради ,що відповідають тендерній документації закупівлі, а також згідно додатку№7 документи учасник закупівлі додав згідно вимогам.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В Законі та Тендерній документації не передбачено що учасник не має право надавати всі необхідні документи до моменту коли його визнали переможцем, тому Тендерним комітетом дослідивши пропозицію переможця виявлено що всі необхідні документи ним надані та чинні на момент визнання учасника переможцем.
2021-04-30 09:21:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гайдар Вікторія Василівна |
932 204,00
UAH з ПДВ
|
797 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Варакута Світлана Олексіївна |
840 460,00
UAH з ПДВ
|
830 823,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гайдар Вікторія Василівна #2678720423 |
Переможець |
797 650,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 08:53
|
ДУ_4.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:26
|
ДУ_3.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2021 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 16:25
|
ДУ_2.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 09:19
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2021 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 10:49
|
договір | укладений |
19 січня 2021 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви установи |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви установи |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви установи |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |