Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Йогурт, кефір, ряжанка
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-12-16-009177-a 84fba3e4d43d4defbca33bfde89b8339
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпиця Юлія Вікторівна

380963926281 shpola_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Шполянська санаторна школа Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04591630
Місцезнаходження: 20600, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1
Контактна особа: Шпиця Юлія Вікторівна
380963926281
shpola_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 22:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1998 кілограми
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1998 кілограми
Ряжанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2565 кілограми
Йогурт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20602, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця 40-річчя Перемоги-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551300-8 — Йогурт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Вид закупівлі-спрощена закупівля - для замовників, визначених частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйонів гривень; Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 22:51
Проект договору.docx
16 грудня 2020 22:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 179 020,80
UAH з ПДВ
179 020,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 23:28
Електронний підпис
30 грудня 2020 21:47
33.2.ГМО Юрія 2020.pdf
30 грудня 2020 21:47
33.0.Декларація йогурти.pdf
30 грудня 2020 21:47
6.1.1ДФ 3 кв 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 179 020,80
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:41

Документи

12 січня 2021 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
179 020,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2021 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 17:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:09
ДУ № 4 молочні продукти.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 14:29
ДУ № 3 йогурт, кефір.PDF зміни до договору
19 листопада 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 11:37
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
03 лютого 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:22
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 січня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:01
Договір підписаний.PDF укладений
29 січня 2021 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №1 від 29.01.2021 року. Сума договору після внесення змін: 89996,40 (вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто шість гривень сорок копійок) грн. в т.ч. ПДВ - 14999,40 (чотирнадцять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень сорок копійок) грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування замовника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №2 від 03.02.2021 року. Сума договору після внесення змін: 89991,54 (вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто одна гривня пятдесят чотири копійки) грн. в т.ч. ПДВ - 14998,59 (чотирнадцять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім гривень п'ятдесят дев'ять копійок) грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування замовника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди № 3 від 18.11.2021 року. Сума договору після внесення змін: 61151,54 (шістдесят одна тисяча сто п’ятдесят одна гривня п’ятдесят чотири копійки) грн. в т.ч. ПДВ – 10191,92 (десять тисяч сто дев'яносто одна гривня дев'яносто дві копійки) грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди № 4 від 23.12.2021 року. Сума договору після внесення змін: 61145,28 (шістдесят одна тисяча сто сорок п’ять гривень двадцять вісім копійок) грн. в т.ч. ПДВ – 10190,88 (десять тисяч сто дев'яносто гривень вісімдесят вісім копійок) грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 145,28
UAH (в тому числі ПДВ 10 190,88 UAH)