Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the road of general using of local importance О1711155 Kremenchuk-Vlasivka on the site km0+000-km7+000 Kremenchutskyi district of the Poltava region (separate sites) (code DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
The current average repair of the road of general using of local importance О1711155 Kremenchuk-Vlasivka on the site km0+000-km7+000 Kremenchutskyi district of the Poltava region (separate sites) (code DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
55 315 709,00 UAH
UA-2020-12-16-007667-a ● c7aed9c2758c46ae9a71cbb134d4672a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region" |
National ID: | 41984916 |
Contact point: |
+380532502661 abasan@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 55 315 709,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 276 578,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1600000 UAH |
Publication date: | 16 грудня 2020 16:57 |
Enquiries until: | 10 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2021 23:00 |
Information
Estimated total value: | 55 315 709 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 276 579 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартоісті, а саме 1 600 000,00 грн. (один мільйон шістсот тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 16.01.2021 року 23:00 год (Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Розгорнути
Згорнути
Type and conditions of tender security: The tender must be accompanied by an electronic bank guarantee of up to 3% of the expected value, namely UAH 1,600,000.00. (one million six hundred thousand hryvnias 00 kopecks), which confirms the provision of tender documentation by the Bidder. The form and content of the bank guarantee must meet the requirements of the "Regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies", approved by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004. №639, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on January 13, 2005. №41 / 10321, with an unconditional obligation to reimburse the bank, immediately upon the first written request of the Customer to the account: UA098201720344341002107034097 in the State Tax Service of Ukraine in Kyiv The term of the tender offer must be not less than the term of the tender offer. In case of prolongation of the term of the tender offer, the action of securing the tender offer must be extended by the Bidder for the corresponding term. The banking institution providing the Bank with a bank guarantee shall not be included in the list of banks with temporary administration in the liquidation stage. The guarantee must be provided by a banking institution (hereinafter - the Guarantor) in favor of the State Enterprise Agency of Local Roads of Poltava region (hereinafter - the Beneficiary) in order to ensure proper performance by the bidder (hereinafter - the Principal) of its obligations related to the latter's procurement ( submission of the tender offer), which is carried out in accordance with this tender documentation. Along with the bank guarantee, a copy of the license issued to the bank and a copy of the authorization document of the person signing the bank guarantee shall be submitted to the electronic public procurement system in electronic format. These copies must be duly certified by the bank. All costs associated with the submission of the tender offer are borne by the Bidder, not reimbursed by the Customer, including the cancellation and cancellation of bidding. Among the mandatory list of documents, the obligation to submit to the Guarantor is entrusted to the Beneficiary to confirm its claim for payment of security, there should be no documents, the receipt (provision) of which depends on the will of others, and not exclusively on the Beneficiary. In this case, the documents related to the procurement (announcements, protocols, etc.) are provided to the Guarantor in copies certified by the Beneficiary. The terms of the provided guarantee shall stipulate that the received request (notification) of the Beneficiary being sent is a sufficient condition for the guaranteeing bank to pay the Beneficiary under the guarantee, if such request (notification) and documents stipulated in the guarantee meet the conditions contained in provided guarantee, as well as received during the warranty period and in the manner specified in the guarantee. Date and time of opening of tender offers: 16.01.2021 23:00 (According to item 10 of part 2 of Article 21 of the Law "On Public Procurement")
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000 - км7+000, Кременчуцького району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the road of general using of local importance О1711155 Kremenchuk-Vlasivka on the site km0+000-km7+000 Kremenchutskyi district of the Poltava region (separate sites) (code DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 30 липня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПІДРЯДНИКОМ за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 19:08 |
таблиця змiн 1.doc | |
12 січня 2021 19:08 |
ТД нова редакція 1.docx | |
06 січня 2021 16:06 |
таблиця змiн.doc | |
06 січня 2021 16:06 |
ТД нова редакція.docx | |
16 грудня 2020 16:58 |
ТД.docx |
12 січня 2021 19:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 19:08 |
таблиця змiн 1.doc
|
||||||
12 січня 2021 19:08 |
ТД нова редакція 1.docx
|
||||||
06 січня 2021 16:06 |
таблиця змiн.doc
|
||||||
06 січня 2021 16:06 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||
16 грудня 2020 16:58 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-16-007667-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:13767430
Дата подання: 04 січня 2021 16:58
Дискримінаційні вимоги Замовника
Тендерною документацією (п. 3.4 Додатку 2) передбачено наступне:
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предмотом закупівлі знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не менше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
Розгорнути
Згорнути
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предмотом закупівлі знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не менше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2021 16:19
Необхідні зміни внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-12-16-007667-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9", Код ЄДРПОУ:03450436
Дата подання: 05 січня 2021 15:32
Щодо дискримінаційної вимоги замовника
Доброго дня!
В тендерній документації наявна вимога щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг).
Виходячи із змісту тендерної документації Замовника дана вимога стосується лише співвиконавців, проте не відноситься до самого учасника.
Дана вимога тендерної документації є дискримінуючою та обмежуючою і унеможливлює участь у процедурі відкритих торгів тих підрядних підприємств, що можуть якісно надати послуги з поточного середнього ремонту за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг) шляхом її виключення з тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
В іншому випадку наше підприємство буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації наявна вимога щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг).
Виходячи із змісту тендерної документації Замовника дана вимога стосується лише співвиконавців, проте не відноситься до самого учасника.
Дана вимога тендерної документації є дискримінуючою та обмежуючою і унеможливлює участь у процедурі відкритих торгів тих підрядних підприємств, що можуть якісно надати послуги з поточного середнього ремонту за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг) шляхом її виключення з тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
В іншому випадку наше підприємство буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2021 16:23
Необхідні зміни внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-12-16-007667-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:13767430
Дата подання: 05 січня 2021 21:21
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
Тендерною документацією (п. 3.4 Додатку 2) передбачено наступне:
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази/майданчика саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предметом закупівлі, знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не більше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
До того ж, є чинні рішення АМКУ щодо незаконноссті зазначеної вимоги, зокрема стосовно Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Розгорнути
Згорнути
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази/майданчика саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предметом закупівлі, знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не більше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
До того ж, є чинні рішення АМКУ щодо незаконноссті зазначеної вимоги, зокрема стосовно Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2021 16:21
Необхідні зміни внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-12-16-007667-a.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 26 лютого 2021 13:33
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-16-007667-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 11 січня 2021 20:55
Дата подання: 11 січня 2021 20:55
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 13:41
рішення від 13.01.2021 №422 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 13:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2020 № 1070.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 16:16
рішення від 21.01.2021 №1070.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 20:46
Номер скарги: UA-2020-12-16-007667-a.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ М-БУД ГРУП, Код ЄДРПОУ:41278559
Дата подання: 28 лютого 2021 21:26
Дата подання: 28 лютого 2021 21:26
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника про до допуск до аукціону пропозицій інших учасників
СКАРГА
на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
про до допуск до аукціону пропозицій інших учасників
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 20:47
рішення від 03.03.2021№4022+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:47
інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 №4858.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 20:08
рішення від 12.03.2021№4858.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 18:46
Номер скарги: UA-2020-12-16-007667-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 26 лютого 2021 16:35
Дата подання: 26 лютого 2021 16:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 15:49
рішення від 02.03.2021 №3885+лист амовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 15:48
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.03.2021 №3361.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 15:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2021 № 5788.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:55
рішення від 23.03.2021 №5788.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 21:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2021 13:53
Номер скарги: UA-2020-12-16-007667-a.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 12 квітня 2021 17:35
Дата подання: 12 квітня 2021 17:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 20:19
рішення від 14.04.2021 № 7877 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 20:18
інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8926.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 16:09
рішення від 23.04.2021 № 8926.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ оскаржено до суду.
Дата виконання рішення замовником: 30 квітня 2021 11:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 серпня 2021
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Трансресурси" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ М-БУД ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 19:55
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко |
48 760 000,00
UAH з ПДВ
|
40 776 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" |
53 750 000,00
UAH з ПДВ
|
40 777 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" |
54 225 780,00
UAH з ПДВ
|
54 225 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
55 300 000,00
UAH з ПДВ
|
55 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Очікує рішення |
40 776 900,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 14:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 17:37 |
Кінець періоду оскарження: | 12 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 12 вересня 2021 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Голова тендерного комітету Басан О.І. повідомив, що 26.08.2021 року відбувся електронний аукціон на закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). При розгляді тендерної пропозиції учасника, яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною було встановлено, що відповідно до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році затвердженого головою Полтавської обласної державної адміністрації 18.08.2021 року та погодженого листом Укравтодора за № 3773/2/06-01/05-1136/08-21 від 19.08.2021 року по вказаному об’єкту відсутнє фінансування. Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
01 вересня 2021 17:37
|
Електронний підпис |
01 вересня 2021 17:31
|
Кременчук.PDF |