Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОПОРНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОПАСНЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 33225015 |
Місцезнаходження: | 93305, Україна , Луганська обл., Попасна, Попаснянський район, ВУЛИЦЯ ДОНЕЦЬКА, БУД. 2А |
Контактна особа: |
Сущенко Вікторія +380931897667 popschool_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 221 066,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 105,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Категорія замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.
Адреса: 93300, Луганська область, м. Попасна, вул. Донецька, 2а
За адресою: 93300, Луганська область, м. Попасна, вул. Донецька, 2а.
Мова складання документів: українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2020 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2020 16:21 |
Тендерна документація.doc | |
16 грудня 2020 16:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
16 грудня 2020 16:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000003 ● c382ed7cf83f420ba5c2920ee8ecf263
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 126
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 126
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-12-16-007111-a 16.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2021-03-25-000003. 24.03.2021 року в системі електронних торгів Prozorro опубліковано інформацію про початок моніторингу закупівлі номер UA-2020-12-16-007111-a (моніторинг номер UA-M-2021-03-25-000003 ● c382ed7cf83f420ba5c2920ee8ecf263). Підстава здійснення моніторингу: - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 26 березня 2021 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі. У вказаному висновку повідомлено про наступне: 1. Дата закінчення моніторингу26 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон, Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Опорного навчального закладу «Попаснянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Попаснянської районної ради Луганської області», (далі - Замовник); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.12.2020 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «Здоровець Сергій Вікторович» (далі – ФОП «Здоровець С.В.»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 05.01.2021 № 3; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.01.2021 № 3. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації (Додаток № 2) зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасникомпереможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Проте, за нормою частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону (крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі). Крім цього встановлено, що Замовник у тендерній документації не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Разом з цим моніторингом установлено, що в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник установив, що на підтвердження відповідності установленим вимогам учасники повинні надати у складі пропозиції, зокрема, копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю, копію Сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів впроваджених на підприємстві. На вищезазначену вимогу учасником надано копії двох сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів ФОП «Здоровець С.В.» від 16.11.2020 № UA.FSMS.80107.321.01-20 щодо відповідності системи управління ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) та від 18.12.2019 № UA.FSMS.80107.352.01-19 щодо відповідності системи управління ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). При цьому ФОП «Здоровець С.В.» не надав у складі тендерної пропозиції копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Однак Замовник на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Здоровець С.В.», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав із ним договір. Також встановлено, що умови договору від 25.01.2021 № 3 укладеного Замовником із ФОП «Здоровець С.В.», відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця та тендерної документації (проект договору) в частині умов постачання товару. Крім того, розділ 5. «Поставка товару» доповнено новим пунктом з інформацією щодо умов транспортування товару. Невідповідність умов договору від 25.01.2021 № 3 умовам проекту договору, та відповідно, змісту тендерної пропозиції переможця ФОП «Здоровець С.В.», є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Відповідно до частини другої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. 2. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а також зазначення в тендерній документації інформації, що суперечить нормам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Здоровець С.В.» встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено. 3. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. 1. Щодо підстави проведення моніторингу закупівлі. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі було: - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Проте, при здійсненні моніторингу не виявленого жодних ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. А саме, у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено: . За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено. Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Таким чином, можна зробити висновок, що оскільки в інформації оприлюдненій замовником в електронній системі закупівель були відсутні порушення – моніторинг закупівлі проведений безпідставно. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП «Здоровець С.В.» вимогам тендерної документації. Узагальнюючи тендерним комітетом зроблено оцінку документів Учасника відповідно до вимог за тендерною документацією та додатків до неї. В електронну систему «prozorro» завантажено від ФОП «Здоровець С.В.» всі без виключення документи («23 грудня 2020р.» «08 січня 2021р.» «11 січня 2021р.») які вимагалися за тендерною документацією та додатків до неї. В тому числі надання відповідних документів в отримані строки згідно процедури проведення відповідають встановленим. 3. Щодо зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до п. 3 ІІ. Констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Повідомляємо, що відповідно до роз’яснення МЕРТУ від 30.12.2016 р. № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю», розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст. 525 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. В Договорі №3 від 25 січня 2021 року, який укладений за результатами відкритих торгів між ОПОРНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОПАСНЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" та ФОП «Здоровець С.В.», відсутня можливість одностороннього розірвання договору, якщо умови договору виконуються належним чином. Таким чином нами буде сформовано та направлено на ФОП «Здоровець С.В.» пропозицію про розірвання договору за взаємною згодою сторін. ФОП «Здоровець С.В.» після одержання пропозиції повідомить нас про результати її розгляду. У випадку надання згоди на розірвання договору за взаємною згодою сторін нами буде підписано додаткову угоду про розірвання договору та відповідна інформація буде відображена в системі «Prozorro» відповідно до законодавства. Таким чином нами вжито заходів щодо розірвання договору та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та аргументовані заперечення до висновку. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015, код 15110000-2 — М’ясо (Філе куряче; М'ясо яловичина б/к; М'ясо свинина охолоджене; Стегно куряче; Печінка яловичина заморожена; Печінка куряча заморожена). Додатки: 1. Інформація та документи на які здійснюється посилання у вказаних поясненнях містяться в загальнодоступному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-16-007111-a.
2021-03-31 17:27:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
220 470,00
UAH з ПДВ
|
220 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Третяков Олександр Олександрович |
221 066,00
UAH з ПДВ
|
221 066,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2833400499 |
Переможець |
220 470,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 12:22
|
догов_3.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 17:10
|
додат2_договор_3.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 19:03
|
допугода_Здоровець.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 17:01
|
Договір.pdf | укладений |
25 січня 2021 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Викласти п.п. 1.1, 1.2, Додаток №2 у новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Викласти п.3.1 та реквізити сторін Договору у новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти специфікацію у новій редакції. Ціна договору: 93 748.40 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
93 748,40
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з проведенням Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області моніторингу даної закупівлі, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України |