Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of public highway T-04-13 Tsarychanka - Magdalinivka - Gubinykha (separate sections), Dnipropetrovsk region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; surfaces)
Current average repair of public highway T-04-13 Tsarychanka - Magdalinivka - Gubinykha (separate sections), Dnipropetrovsk region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; surfaces)
Очікувана вартість
376 679 914,00 UAH
UA-2020-12-16-006123-a ● 574328269d404dcb8830bc9626091cb2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 376 679 914,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 883 399,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3766799 UAH |
Publication date: | 16 грудня 2020 15:19 |
Enquiries until: | 08 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 376 679 914 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 883 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 766 799,00 грн. (три мільйони сімсот шістдесят шість тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 766 799,00 грн. (три мільйони сімсот шістдесят шість тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, minutes of meetings, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.Exceptions are also standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods, works or services to be procured, provided for in existing international or national standards, norms and regulations, set out in the language of their generally accepted application; information when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms).If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille", if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, unless if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.The documents are legalized by bidders - foreign entities as follows: a) under the simplified procedure for affixing an Apostille in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention of 05.10.1961 or b) under the consular legalization procedure in accordance with the 1963 Vienna Convention on Consular Relations or c) notarized in accordance with Chapter 11 of the Law of Ukraine between Ukraine and the country-bidder) and in this case a letter is provided. clarification, drawn up in any form, signed by the authorized person of the bidder and stamped (if any), with reference to the relevant international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the bidder country, according to which the document does not require legalization. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the resource of the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). Current average repair of public highway T-04-13 Tsarychanka - Magdalinivka - Gubinykha (separate sections), Dnipropetrovsk region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; surfaces)The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Service of highways in the Dnepropetrovsk area USREOU code: 25843931 PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830 The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the expiration of its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued the guarantee to such bidder of the grounds for return of the tender security within five days from the date of one of the grounds for return of tender security.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха(окремими ділянками), -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of public highway T-04-13 Tsarychanka - Magdalinivka - Gubinykha (separate sections), Dnipropetrovsk region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2 | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 12:53 |
ТД Т-04-13 – зі змінами від 05.03.2021.docx | |
05 березня 2021 12:13 |
Перелік змін від 05.03.2021.doc | |
16 грудня 2020 15:21 |
Проект договору.docx |
09 березня 2021 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 березня 2021 12:53 |
ТД Т-04-13 – зі змінами від 05.03.2021.docx
|
|||||||||||||||
05 березня 2021 12:13 |
Перелік змін від 05.03.2021.doc
|
|||||||||||||||
16 грудня 2020 15:21 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова частина
Дата подання: 28 грудня 2020 13:42
Дата відповіді: 30 грудня 2020 15:40
Доброго дня, шановний Замовнику ! Згдіно умов ТД, учасник повинен відповідати наступним умовам : Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
За таких умов наше підприємство не може прийняти участь у закупівлі, оскільки на кінець 2019 року не має достатнього обсягу річного доходу, але на кінець 2020 року наші фінансові можливості покращились і річний обсяг за 2020 рік повністю відповідає заявленим умовам тендерної документації. Зважаючи на те, що надання послуг буде здійсюватись в 2021 році, чи не доцільно дозволити підтвердження фінансової спроможності не тільки за 2019 рік а й за 2020 рік. Будемо вдячні, якщо Замовник розширить умови підтвердження фінансової спроможності !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасниками шляхом подання фінансової звітності за 2019 рік з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 16.12.2020 року та встановлено термін подання пропозицій до 18.01.2021 року, то в такому випадку граничний термін для подання фінансової звітності за 2020 рік не настав.
Аналогічний досвід
Дата подання: 28 грудня 2020 14:00
Дата відповіді: 30 грудня 2020 15:39
Шановний Замовнику ! Чи можна підтвердити об'єми досвіду з Влаштування шару основи із СФОВ - роботами з влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» ? Оскільки технологія подібна за своїм виконанням.
Відповідь: При виконанні робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією.
Аналогічний досвід
Дата подання: 04 січня 2021 14:25
Дата відповіді: 06 січня 2021 11:53
Шановний Замовнику ! Чи можна підтвердити об'єми досвіду з Влаштування шару основи із СФОВ - роботами з влаштування основи щебенево піщаної суміші обробленої цементом яка приготована в грунтозмішувальній установці ? Оскільки технологія подібна за своїм виконанням.
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Об’єми щодо досвіду, які вимагаються у Учасників тендерних процедур розраховуються згідно технічного завдання, розробленого згідно проекту, який пройшов експертизу. Досвід щодо використання робіт з влаштування шару основи із СФОВ був розрахований згідно вимог проектної документації. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-16-006123-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ М-БУД ГРУП, Код ЄДРПОУ:41278559
Дата подання: 05 березня 2021 14:21
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Шановний Замовнику, 05 березня 2021 12:21 у системі PROZORRO був розміщений Коментар замовника щодо усунення порушення, згідно до якого: «Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте при ознайомленні із внесеними змінами стає очевидним, що Замовник ПОВТОРНО не усунув вищенаведене порушення.
Так, оскаржувана вимога документації, а саме: «Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю» не була виключена Замовником з тендерної документації.
У Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. чітко зазначено, що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника:
«Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
За таких умов, Закон не містить такої підстави відхилення, як неузгодження договірної ціни (кошторису) переможцем.
Слід зазначити, що Документацією не визначено порядок узгодження договірної ціни. За таких умов договір може вважатись неукладеним з незалежних від учасника підстав, зокрема, у разі відмови Замовника отримати договірну ціну саме в паперовому вигляді, узгодити договірну ціну тощо, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.»
Порушення наших прав пояснюється тією обставиною, що фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну та не позбавляє його можливості заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги.
Згідно ч. 22 ст. 18 Закону «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються».
Вважаємо, що просте переформулювання Оскаржуваної вимоги без усунення дискримінаційної складової демонструє формальний підхід Замовника до виконання положень ч. 22 ст. 18 Закону, є зловживанням правами та порушенням ч. 4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційну вимогу, а саме: «Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю» та привести Документацію у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Проте при ознайомленні із внесеними змінами стає очевидним, що Замовник ПОВТОРНО не усунув вищенаведене порушення.
Так, оскаржувана вимога документації, а саме: «Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю» не була виключена Замовником з тендерної документації.
У Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. чітко зазначено, що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника:
«Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
За таких умов, Закон не містить такої підстави відхилення, як неузгодження договірної ціни (кошторису) переможцем.
Слід зазначити, що Документацією не визначено порядок узгодження договірної ціни. За таких умов договір може вважатись неукладеним з незалежних від учасника підстав, зокрема, у разі відмови Замовника отримати договірну ціну саме в паперовому вигляді, узгодити договірну ціну тощо, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.»
Порушення наших прав пояснюється тією обставиною, що фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну та не позбавляє його можливості заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги.
Згідно ч. 22 ст. 18 Закону «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються».
Вважаємо, що просте переформулювання Оскаржуваної вимоги без усунення дискримінаційної складової демонструє формальний підхід Замовника до виконання положень ч. 22 ст. 18 Закону, є зловживанням правами та порушенням ч. 4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційну вимогу, а саме: «Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю» та привести Документацію у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:16
Замовником були внесені зміни згідно рішення АМКУ та оприлюдненні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Для прозорого та всебічного проведення процедури закупівлі, з метою отримати та оприлюднити обґрунтовані ціни на матеріали, з якими планує працювати майбутній підрядник, Замовник запропонував вимогу надання Переможцем розрахунку договірної ціни. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для визначення вищеозначеної вимоги як дискримінаційною. Оскільки, Замовник являється розпорядником державних коштів, в першу чергу він діє в рамках інтересів держави та згідно діючого законодавства України. Просимо Учасника більш детальніші ознайомитись зі змінами до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-16-006123-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС", Код ЄДРПОУ:24427542
Дата подання: 15 січня 2021 11:19
Дата подання: 15 січня 2021 11:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 20:20
Рішення від 16.01.2021 № 700 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 20:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2021 № 1432.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 16:47
Рішення від 27.01.2021 № 1432.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 20:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 02 лютого 2021 14:10
Номер скарги: UA-2020-12-16-006123-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ М-БУД ГРУП, Код ЄДРПОУ:41278559
Дата подання: 16 січня 2021 13:01
Дата подання: 16 січня 2021 13:01
СКАРГА на вимоги тендерної документації
ТОВ «М-Буд Груп» планує прийняти участь у закупівлі під № UA-2020-12-16-006123-a, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Вважаємо, що Тендерна документація у даній зукупівлі не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки містить у собі декілька дискримінаційних вимог, які порушують права нашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2021 16:26
рішення від 18.01.2021 № 790 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 16:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2021 № 1425.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 15:54
рішення від 27.01.2021 №1425.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 20:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 02 лютого 2021 14:10
Номер скарги: UA-2020-12-16-006123-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ М-БУД ГРУП, Код ЄДРПОУ:41278559
Дата подання: 05 лютого 2021 21:07
Дата подання: 05 лютого 2021 21:07
СКАРГА ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ТОВ «М-Буд Груп» планує прийняти участь у закупівлі під № UA-2020-12-16-006123-a, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками).
Під час підготовки до подання пропозиції наше підприємство виявило декілька дискримінаційних вимог, та подало скаргу до Орану оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 19:17
рішення від 10.02.2021 №2319 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 19:16
інформація про резулятивну частину рішення ві 19.02.2021 №3130.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 15:00
рішення від 19.02.2021 №3130.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 22:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2021 12:21
Номер скарги: UA-2020-12-16-006123-a.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Код ЄДРПОУ:3850058446
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 12:32
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
338 000 000,00
UAH з ПДВ
|
336 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
357 895 060,00
UAH з ПДВ
|
337 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
336 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 11:19
|
ДУ 8 ПС-Т-04-13.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 15:12
|
ДУ 1 ПС-Т-04-13.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 16:06
|
ПС-Т-04-13.pdf | укладений |
30 квітня 2021 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору в бік зменшення без зміни обсягу послуг, продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни без зміни обсягу послуг, зміна строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |