Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів друкувально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
49 935,00 UAH
UA-2020-12-16-003453-b 3e493e9a13b34d7998e50de8c8eb50e3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатов Андрій Олегович

+380677409541 activy.dept@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42014230
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру 70
Контактна особа: Ігнатов Андрій Олегович
+380677409541
activy.dept@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2020 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2020 16:28
Початок аукціону: 28 грудня 2020 14:47
Очікувана вартість: 49 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів друкувально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бул. Шевченка, 301б; просп. Металургів, 193;просп. Миру, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-16-003453-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2107311234
Дата подання: 29 грудня 2020 20:52
Неправомірна дискваліфікація учасника.
Шановний Замовник!
Прошу звернути увагу на те, що Ви дискваліфікували ФОП Смоляной неправомірно, а саме:
У Додатку № 1 до Оголошення «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог» не зазначено ніяких сертифікатів на матеріали які повинен надати учасник торгів на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям.
У Додатку № 3 «Технічне завдання» п.6.9 Має бути наданий пакет статутних документів, сертифікатів і підтвердження досвіду в області робіт по заправці та відновленню картриджів, в т.ч. аналогічного масштабу. ФОП Смоляной В.М. надав усі статутні документи які вимагав Замовник.
Атестат виробництва, зареєстрований в Реєстрі Системи сертифікації УКрСЕПРО 27.06.2017 №UA3.003.0181-17 та лист ДП «Укрметртестстандарт» від 03.08.2017 №21-09/1463 (на які посилаєсться Замовник у своєму протоколі) умовами Технічної документації не вимагалися і були помилково надані у закупівлі у загальному пакеті документів, та не можуть бути причиною дискваліфікаціїї, тому що, не мають ніякого відношення до предмету закупівлі.
Наступний документ на який посилається Замовник - Висновок СЕС від 03.02.2015 №05.03.02-04/3556 на проявники електрографічні, дійсний до 02.02.2020, але наданий документ - Висновок СЕС від 22.01.2020 №12.2.-18-1/837 на проявники електрографічні, також ТОВ «В.М.», який має необмеженний термін дії, та - Висновок СЕС від 20.02.2018 №602-123-20-3/6233 на проявники електрографічні ТОВ «МАККОН» термін дії якого 5 років, до 20.02.2023р. обидва документа дійсні на момент проведення аукціону і відповідають вимогам чинного законодавства.

Виходячі з вищєвказанного вважаю дискваліфікацію неправомірною та Вимагаю прийняти ФОП Смоляной В.М. переможцем аукціону
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 грудня 2020 11:21
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 грудня 2020 11:15
Добрий день!
Дякуємо звернення, тендерним комітетом буде повторно розглянута Ваша комерційна пропозиція.
Номер вимоги: UA-2020-12-16-003453-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 30 грудня 2020 00:34
Відхилення пропозиції
Шановний замовнику. Звертаємо вашу увагу, що пропозиція ФОП Смоляного В.М. не відповідає встановленим кількісним характеристикам предмета закупівлі. Так в пропозиції учасник пропонує – Передбачувана кількість відновлень Konica Minolta 1350 – 90 шт за ціною 180,00 грн за одиницю, вартість відновлень за цією позицією 100,00 грн. Передбачувана кількість відновлень Konica Minolta 185 – 400шт за ціною 400,00 грн., вартість відновлень за цією позицією 300,00 грн. Передбачувана кількість відновлень Konica Minolta162 - 400шт за ціною 400,00 грн., вартість відновлень 300,00 грн. Передбачувана кількість відновлень EPSON L6190 (кольоровий) – 1 шт за ціною 2 грн, вартість відновлень 84 грн.
Зазначена кількість відновлень не відповідає технічному завданню, вартість послуг не дорівнює ціні однієї одиниці послуги помноженої на кількість послуг.
Значення по позиції «РАЗОМ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З ВІДНОВЛЕНЬ без ПДВ» 8182,00грн не дорівнює сумі вартості відновлень всіх моделей техніки. Вартість послуг пропозиції сформована не вірно.
Враховуючи вище зазначене, просимо відхилити пропозицію ФОП Смоляного як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 грудня 2020 11:21
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 грудня 2020 11:19
Добрий день!
Дякуємо за звернення, тендерним комітетом була повторно розглянута комерційна пропозиція ФОП Смоляного В.М. Даним Учасником в комерційній пропозиції зазначена правильна кількість відновлень відповідно до технічного завдання. Вартість послуг сформована вірно.
Номер вимоги: UA-2020-12-16-003453-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 30 грудня 2020 19:00
Визначення переможця
Шановний замовнику. Пропозиція ФОП Смоляного В.М. від 28.12.20 не відповідає встановленим кількісним характеристикам предмета закупівлі. В пропозиції учасник пропонує – Передбачувана кількість відновлень Konica Minolta 1350 – 90 шт за ціною 180,00 грн за одиницю, вартість відновлень за цією позицією 100,00 грн. Передбачувана кількість відновлень Konica Minolta 185 – 400шт за ціною 400,00 грн., вартість відновлень за цією позицією 300,00 грн. Передбачувана кількість відновлень Konica Minolta162 - 400шт за ціною 400,00 грн., вартість відновлень 300,00 грн. Передбачувана кількість відновлень EPSON L6190 (кольоровий) – 1 шт за ціною 2 грн, вартість відновлень 84 грн. Зазначена кількість відновлень не відповідає технічному завданню. В технічному завданні Додаток 1 зазначено кількість відновлень Konica Minolta 1350- 2шт, кількість відновлень Konica Minolta 185- 1 шт, кількість відновлень Konica Minolta162 – 1 шт, кількість відновлень EPSON L6190 (кольоровий) – 2шт. Окрім того вартість послуг не дорівнює ціні однієї одиниці послуги помноженої на кількість послуг. Також Значення по позиції «РАЗОМ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З ВІДНОВЛЕНЬ без ПДВ» 8182,00грн не дорівнює сумі вартості відновлень всіх моделей техніки. Вартість послуг пропозиції сформована не вірно.
На наше зверення, що до ціх порушень, замовник відповів - Добрий день! Дякуємо за звернення, тендерним комітетом була повторно розглянута комерційна пропозиція ФОП Смоляного В.М. Даним Учасником в комерційній пропозиції зазначена правильна кількість відновлень відповідно до технічного завдання. Вартість послуг сформована вірно.
Тобто ви вважаєте, що аріфметично множення 90 на 180 дорівнює 100грн? чи множення 1 на 2 дорівнює 84грн? Значення по позиції «РАЗОМ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З ВІДНОВЛЕНЬ без ПДВ» це 7200 + 100+300+300+84 не дорівнює вказаній в пропозиції сумі 8182грн
Враховуючи вище зазначене, просимо відхилити пропозицію ФОП Смоляного як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 січня 2021 14:35
Добрий день!
Дійсно, в оновленій комерційній пропозиції після аукціону ФОП Смоляний В.М. зазначив невірну кількість відновлень по деяким позиціям та допустив аріфметичні помилки.
Але в кваліфікаційних критеріях Замовника відсутня вимога щодо оновлення комерційної пропозиції Учасником, який надав мінімальну пропозицію після аукціону.
Також, звертаю Вашу увагу, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною, відносяться до формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок".
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет правомірно визнав ФОП Смоляного В.М. переможцем закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-16-003453-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 04 січня 2021 16:39
Визначення переможця
(короткий зміст -Замовник сам спочатку відхиляє учасника Смоляного через помилки, а потім «щось трапилося» думка змінилась і замовник знову підтвердив Смоляного переможцем і тепер закрив очі на всі помилки, ще й сам запевняє, що все вірно).
Шановний замовнику. Таке враження, що вас цікавить лише загальна сума договору і зовсім не цікаво, яка там кількість та ціна. Кількість, ціна та сума є істотними умовами договору, кількість послуг повинна відповідати технічному завданню. Формальними вважаються описки. Так до формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 Про затвердження Переліку формальних помилок. включили позицію - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у якій позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, зазначена прописом, є правильною. В пропозиції Смоляного зазначені невірна КІЛЬКІСТЬ послуг, СУМА арифметично невірно порахована. Звідки ви стверджуєте що сума вірна, якщо цифри невірно вказані і сума арифметично не рахується , ані цифрами ані словами? Чому Ви вважаєте кількість послуг несуттєвим значенням? Ви взагалі то робите згідно закону чи просто робите що вам сказали робити, сказали відхилити Смоляного - відхилили, сказали підтвердити знов - підтердили. А що там в документах - це формально лише.
Пропозиція ФОП Смоляного В.М. від 28.12.20 не відповідає встановленим кількісним характеристикам предмета закупівлі. А саме зазначена кількість відновлень не відповідає технічному завданню. Також Значення по позиції «РАЗОМ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З ВІДНОВЛЕНЬ без ПДВ» 8182,00грн не дорівнює сумі вартості відновлень всіх моделей техніки. Вартість послуг пропозиції сформована не вірно. До формальних помилок це не має відношення, бо це не описка.
Враховуючи вище зазначене, просимо відхилити пропозицію ФОП Смоляного як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2021 09:40
Доброго ранку!
Згідно Наказу ДП «Прозорро» від 20.03.2020 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”» Замовник розглядає пропозицію, документи Учасника, які були подані на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення в електронній системі закупівель, якщо інше не передбачено в тендерній документації Замовника.
Звертаю Вашу увагу, що в кваліфікаційних критеріях Замовника відсутня вимога щодо надання додаткових документів після аукціону: оновлення комерційної пропозиції Учасником, який надав мінімальну пропозицію після аукціону.
ФОП Смоляной В.М. на етапі подання пропозицій надав комерційну пропозицію, в якій зазначив правильну кількість заправок та відновлень друкувально – розмножувальної техніки відповідно до вимог технічного завдання Замовника. Вартість послуг з заправок та відновлень також вказана вірно.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет розглянув пропозицію ФОП Смоляного В.М. та визнав його переможцем закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 20:52
Скарга.docx

Документи подані скаржником

30 грудня 2020 18:59
КП з помиками.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ " 31 512,00
UAH з ПДВ
29 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна 32 230,00
UAH з ПДВ
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 42 600,00
UAH з ПДВ
42 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 19:11
КП нов.pdf
24 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:01
Додаток 4.pdf
24 грудня 2020 15:01
сертифікат- матеріал.pdf
24 грудня 2020 15:01
Сертификат.jpg
24 грудня 2020 15:01
сертиф лиценз.pdf
24 грудня 2020 15:01
підпис.pdf
24 грудня 2020 15:01
договора Таблица.pdf
24 грудня 2020 15:01
3 дог.pdf
24 грудня 2020 15:01
ПАСПОРТ СМОЛЯНОЙ.pdf
24 грудня 2020 15:01
ВИТЯГ.pdf
24 грудня 2020 15:01
ВИПИСКА.pdf
24 грудня 2020 15:01
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "

Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна

ФОП Журавльова Марина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
Рішення скасоване 29 450,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 11:21
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна
#2867107429
Рішення скасоване 29 500,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 11:21
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
Переможець 29 450,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 11:26

Документи

29 грудня 2020 15:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 15:53
Протокол 132.pdf

Документи

30 грудня 2020 11:26
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:22
Протокол 133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
29 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2020 11:26
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:22
Протокол 133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 14:49
Протокол 120.pdf укладений
09 липня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:33
Договір 15.pdf укладений
21 січня 2021 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 400,00
UAH
Причини розірвання договору: у зв'язку зі смертю виконавця послуг ФОП Смоляной В.М.