Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реєстраційні журнали
Очікувана вартість
214,48 UAH
UA-2020-12-16-002803-a 6678d958182f420cbc152239cd198ff8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Вид закупівлі - договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель. Технічні характеристики: згідно додатку 1 до договору. Якісні характеристики: товар є новим, невикористаним, не має дефектів, пов’язаних з матеріалами та якістю виготовлення. Упаковка і маркування Товару повинні відповідати його специфікації, технічним умовам і стандартам та забезпечувати належні умови транспортування та зберігання Товару
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Журнал обліку та зберігання засобів захисту, 24 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал контролю стану первинних засобів пожежогасіння ОП 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал обліку вогнегасників 50 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал перевірки знань з техніки безпеки у персоналу з групою електробезпеки І ОП 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки 50 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал протоколів перевірки знань, А4, офс, 1+1,24 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Офіс-СТ»
#43229702
Переможець 214,48
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 11:50

Документи

16 грудня 2020 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:53
договір журнали.pdf укладений
16 грудня 2020 11:53