Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реєстраційні журнали
Очікувана вартість
214,48 UAH
UA-2020-12-16-002803-a ● 6678d958182f420cbc152239cd198ff8
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 грудня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37316378 |
Вебсайт: | http://www.vkksu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9 |
Контактна особа: |
Зоткіна Ганна Миколаївна +380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Вид закупівлі - договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель. Технічні характеристики: згідно додатку 1 до договору. Якісні характеристики: товар є новим, невикористаним, не має дефектів, пов’язаних з матеріалами та якістю виготовлення. Упаковка і маркування Товару повинні відповідати його специфікації, технічним умовам і стандартам та забезпечувати належні умови транспортування та зберігання Товару
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Журнал обліку та зберігання засобів захисту, 24 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал контролю стану первинних засобів пожежогасіння ОП 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал обліку вогнегасників 50 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал перевірки знань з техніки безпеки у персоналу з групою електробезпеки І ОП 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки 50 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 шт.
Журнал протоколів перевірки знань, А4, офс, 1+1,24 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 грудня 2020 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Офіс-СТ» #43229702 |
Переможець |
214,48
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 11:53
|
договір журнали.pdf | укладений |
16 грудня 2020 11:53
|