Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-12-16-002597-b cf2639de17004eb99621c8f64cd9a55a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заставська Юлія Олександрівна

+380612862111 onko.bk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177-А
Контактна особа: Заставська Юлія Олександрівна
+380612862111
onko.bk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
990 м.куб
послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Плата за послуги здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим, на підставі акта виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється ротягом 3-х банківських днів з дати отримання коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 14:37
вивіз твердих відходів 2021 ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік" 113 572,80
UAH з ПДВ
113 572,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 09:33
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:13
Технічні вимоги.pdf
22 грудня 2020 17:13
Статут 2019 завірений.PDF
22 грудня 2020 17:13
Св-во ПДВ завірене.PDF
22 грудня 2020 17:13
Санкції.pdf
22 грудня 2020 17:13
Пропозиція.pdf
22 грудня 2020 17:13
Ліцензія.pdf
22 грудня 2020 17:13
лист-згода.pdf
22 грудня 2020 17:13
Інфо підприємство.pdf
22 грудня 2020 17:13
Захист довкілля.pdf
22 грудня 2020 17:13
Договір.pdf
22 грудня 2020 17:13
витяг з ЄДР 08.04.2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
#23855037
Переможець 113 572,80
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 13:25

Документи

30 грудня 2020 13:25
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:24
Протокол 255.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
#23855037
113 572,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2020 13:25
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:24
Протокол 255.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2022 14:32
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 12:25
ДУ_6_до_дог_13_21.pdf зміни до договору
11 березня 2022 11:36
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:10
Д_у_5_до_Дог_13_21_від_18.01.2022р.pdf зміни до договору
19 січня 2022 17:08
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:03
ДУ4 до дог13_21 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 16:55
ДУ_3_ до_ Дог 13-21від 22.12.2021р..pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 15:22
Д_У_2_до_Дог13_21ВІд 13.01.2021р.pdf зміни до договору
16 червня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 09:29
Гранік.....pdf зміни до договору
04 лютого 2021 09:27
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:52
дог _ 13 21 від 13.01.21.PDF укладений
14 січня 2021 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди що виконання Договору в частині розрахунків Замовником здійснюватиметься з таких джерел: - за рахунок бюджетних коштів – у сумі 100 155,00 грн. (Сто тисяч сто п’ятдесят пять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 16 692,50 грн. (Шістнадцять тисяч шістсот дев’яносто дві гривні 50 копійок); - за рахунок власних надходжень – у сумі 13 417,80 грн. (Тринадцять тисяч чотириста сімнадцять гривень 80 копійок), в т.ч. ПДВ – 2 236,30 грн.(Дві тисячі двісті тридцять шість гривень 30 копійок).
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням суми Договору на 72,77 грн. в т.ч. ПДВ 12,13 грн., пункт 1.3 договору викласти в новій редакції: «Вартість вивозу 1 (одного) куб. м. ТПВ з урахуванням ПДВ становить 121,52 грн. в т.ч. ПДВ – 20,25 грн.; пункт 1.4. викласти в новій редакції: «Загальний обсяг послуг зі збирання та вивезення ТПВ за цим Договором складає 953,7 м. куб., загальна вартість договору складає 113 500,03 грн. , в т.ч. ПДВ – 18 916,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням суми Договору на 12 565,16 грн. в т.ч. ПДВ 2 094,19 грн., пункт 1.4 договору викласти в новій редакції: « Загальний обсяг послуг зі збирання та вивезення ТПВ за цим Договором складає 850,3 м.куб, загальна вартість договору складає 100 934,87 грн. , в т.ч. ПДВ – 16 822,48 грн.: за рахунок бюджетних коштів – у сумі 100 155,00 грн. в т.ч. ПДВ 16 692,50 грн.; - за рахунок власних надходжень – у сумі 779,87 грн. в т.ч. ПДВ – 129,98 грн.
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.11.10. Договору дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2022 р., та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.03.2022 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» 2. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2022 року, визначається Додатковою угодою між Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) Договору № 13/21 на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 13.01.2021 року, (далі – Договір), про таке: 1. Постачальник зобов’язується в порядку та за ціною, визначеною в Договорі, надати послугу в термін до 31 березня 2022 року включно. 2. Загальна вартість послуги, визначених в пункті 1 цієї Додаткової угоди, не може перевищувати 20 (двадцять) % ціни Договору та становить 20 189,47 грн. (Двадцять тисяч сто вісімдесят дев’ять грн. 47 коп.) в т.ч. ПДВ 3 364,08 грн. (Три тисячі триста шістдесят чотири грн. 08 коп.) 3. У зв`язку із укладенням цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти пункт 1.4. викласти в новій редакції: «Загальний обсяг послуг зі збирання та вивезення ТПВ за цим Договором складає 1016,4 м. куб., загальна вартість договору складає 121 119,34 грн. (Сто двадцять одна тисяча сто дев’ятнадцять грн. 34 коп.), в т.ч. ПДВ – 20 186,55 грн. (Двадцять тисяч сто вісімдесят шість грн. 55 коп.): - за рахунок бюджетних коштів – у сумі 120 339,47 грн. (Сто двадцять тисяч триста тридцять дев’ять грн. 96 коп.), в т.ч. ПДВ 20 056,57 (Двадцять тисяч п’ятдесят шість грн. 57 коп.); - за рахунок власних надходжень – у сумі 779,87 (Сімсот сімдесят дев’ять грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 129,98 грн. (Сто двадцять дев’ять грн. 98 коп.)» а також внести зміни до специфікації та викласти її у новій редакції (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю додаткову угоду до Договору № 13/21 на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 13.01.2021 року, надалі – Додаткова угода, про наступне: 1. У зв’язку зі зменшенням суми Договору на 2 940,78 грн. (Дві тисячі дев’ятсот сорок грн. 78 коп.) в т.ч. ПДВ 490,13 грн. (Чотириста дев’яносто грн. 13 коп.), пункт 1.4. викласти в новій редакції: «Загальний обсяг послуг зі збирання та вивезення ТПВ за цим Договором складає 992,2 м. куб., загальна вартість договору складає 118 178,56 грн. (Сто вісімнадцять тисяч сто сімдесят вісім грн. 56 коп.), в т.ч. ПДВ – 19 696,43 грн. (Дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто шість грн. 43 коп.): - за рахунок бюджетних коштів – у сумі 116 885,88 грн. (Сто шістнадцять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять грн. 88 коп.), в т.ч. ПДВ 19 480,98 (Дев’ятнадцять тисяч чотириста вісімдесят грн. 98 коп.); - за рахунок власних надходжень – у сумі 1 292,68 (Одна тисяча двісті дев’яносто дві грн. 68 коп.), в т.ч. ПДВ 215,45 грн. (Двісті п’ятнадцять грн. 45 коп.)» а також внести зміни до специфікації та викласти її у новій редакції (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 118 178,56
UAH (в тому числі ПДВ 19 696,43 UAH)