Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 2,6%
Очікувана вартість
102 070,00 UAH
UA-2020-12-15-016887-c f2c1d8d79d1c43d0948f42e6927e4e77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бевзо Ірина Олександрівна

+380968963575 dzosad3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 3
Код ЄДРПОУ: 22061806
Місцезнаходження: 10019, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Слобідська, будинок 7
Контактна особа: Бевзо Ірина Олександрівна
+380968963575
dzosad3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 102 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4979 літр
Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 2,6%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Слобідська, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2020 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 20:30
Оголошення СЗ Молоко - 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 98 882,94
UAH з ПДВ
98 882,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 18:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 18:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 18:41
3. Проект.pdf
24 грудня 2020 18:41
2.3 мед кн.pdf
24 грудня 2020 18:41
2. Тех.вим..pdf
24 грудня 2020 18:41
4.Лист.pdf
24 грудня 2020 18:41
4. ISO 22000 акріс.pdf
24 грудня 2020 18:41
4.1 ISO ЖМЗ.pdf
24 грудня 2020 18:41
2.5 якісне 23.12.pdf
24 грудня 2020 18:41
2.4 накази обов водіїв.pdf
24 грудня 2020 18:41
2.1 сан пасп.pdf
24 грудня 2020 18:41
2.2 до 16.12 1883+3016.pdf
24 грудня 2020 18:41
2.2 до 25.12 1883+3016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Акріс Логістик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
Переможець 98 882,94
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 13:23

Документи

31 грудня 2020 13:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
98 882,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 13:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:36
Додаткова угода _ 2 МЛ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:33
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 17:34
Додаткова угода _2 МЛ.pdf зміни до договору
19 липня 2021 17:32
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 10:44
Додаткова угода молоко _1.pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 02:30
договір 3 21 МЛ.pdf укладений
22 січня 2021 02:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 41 ч.5 п.1
Номер договору про закупівлю: 3/21 МЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/21 МЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 41 ч.5 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/21 МЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 025,50
UAH (в тому числі ПДВ 9 004,25 UAH)