Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекс послуг з охорони об’єкту
Очікувана вартість
860 100,00 UAH
UA-2020-12-15-014041-c ● 2091811201b24fa0a37d33062bd1a6dc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Контактна особа: |
Гордієнко Владислав Володимирович +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 860 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, на території та в приміщеннях підприємства
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 16:12 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
17 грудня 2020 16:09 |
Перелік змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.docx | |
17 грудня 2020 16:09 |
Додаток 4 Форма пропозиція.doc | |
17 грудня 2020 16:09 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
17 грудня 2020 16:09 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі изм.docx | |
17 грудня 2020 16:09 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 грудня 2020 16:09 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
15 грудня 2020 16:27 |
Додаток 4 Форма пропозиція.doc | |
15 грудня 2020 16:26 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
15 грудня 2020 16:26 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі изм.docx | |
15 грудня 2020 16:26 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-15-014041-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:34962773
Дата подання: 16 грудня 2020 17:22
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено надання до розділу 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» сканкопії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження (не менше 4 особи).
Наявність працівників відповідної кваліфікації в жодному разі не може входити до розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації».
Крім цього, незрозумілим є факт того яким чином та чому Замовником визначено кількість 4 операторів пульту централізованого спостереження, необхідних для надання послуг Замовника. Вказана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Замовником передбачено ,що учасник повинен мати в штаті підприємства працівників – охоронників, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з відповідним освітньо-кваліфікаціним рівнем в кількості не менше 13 охоронників), наявність кваліфікованого працівника, який має освітню кваліфікацію – Охоронець в кількості не менше 2 осіб, водіїв транспортного засобу (група швидкого реагування) в кількості не менше 8 осіб.
Вказана вимога є безпідставною та дискримінаційною до учасників закупівлі. Трудовим законодавством передбачено, що нормативна чисельність працівників охорони з урахуванням відпусток, лікарняних тощо не перевищує 5 осіб за один цілодобовий пост охорони. Зважаючи на це, вимога щодо наявності саме 13 охоронників та 2 охоронців є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації. Також просимо спочатку роз’яснити та в подальшому виключити пункт тендерної документації щодо наявності 8 водіїв транспортних засобів у суб’єкта охоронної діяльності, оскільки зважаючи на можливу наявність 1 групи швидкого реагування на території м. Кременчук Полтавської області відсутній здоровий глузд тримати у штаті 8 водіїв. Вимоги щодо кількості ГШР в тендерній документації немає.
Також підлягає виключенню з тендерної документації вимога щодо надання інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації: «Охоронник» в кількості не менше 9 осіб, «Охоронець» в кількості не менше – 1 особи, «Оператор» пульту центрального спостереження в кількості не менше 4 осіб, «Водій» в кількості не менше – 8 осіб упродовж дії наданих аналогічних договорів. В інформаційній довідці зазначати П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час). Вказана обставина в жодному разі не стосується розділу 4. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
У разі незадоволення нашої вимоги в повному обсязі будемо вимушені невідкладно звернутися до Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.).
Розгорнути
Згорнути
Наявність працівників відповідної кваліфікації в жодному разі не може входити до розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації».
Крім цього, незрозумілим є факт того яким чином та чому Замовником визначено кількість 4 операторів пульту централізованого спостереження, необхідних для надання послуг Замовника. Вказана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Замовником передбачено ,що учасник повинен мати в штаті підприємства працівників – охоронників, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з відповідним освітньо-кваліфікаціним рівнем в кількості не менше 13 охоронників), наявність кваліфікованого працівника, який має освітню кваліфікацію – Охоронець в кількості не менше 2 осіб, водіїв транспортного засобу (група швидкого реагування) в кількості не менше 8 осіб.
Вказана вимога є безпідставною та дискримінаційною до учасників закупівлі. Трудовим законодавством передбачено, що нормативна чисельність працівників охорони з урахуванням відпусток, лікарняних тощо не перевищує 5 осіб за один цілодобовий пост охорони. Зважаючи на це, вимога щодо наявності саме 13 охоронників та 2 охоронців є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації. Також просимо спочатку роз’яснити та в подальшому виключити пункт тендерної документації щодо наявності 8 водіїв транспортних засобів у суб’єкта охоронної діяльності, оскільки зважаючи на можливу наявність 1 групи швидкого реагування на території м. Кременчук Полтавської області відсутній здоровий глузд тримати у штаті 8 водіїв. Вимоги щодо кількості ГШР в тендерній документації немає.
Також підлягає виключенню з тендерної документації вимога щодо надання інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації: «Охоронник» в кількості не менше 9 осіб, «Охоронець» в кількості не менше – 1 особи, «Оператор» пульту центрального спостереження в кількості не менше 4 осіб, «Водій» в кількості не менше – 8 осіб упродовж дії наданих аналогічних договорів. В інформаційній довідці зазначати П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час). Вказана обставина в жодному разі не стосується розділу 4. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
У разі незадоволення нашої вимоги в повному обсязі будемо вимушені невідкладно звернутися до Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.).
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2020 16:30
Доброго дня
Запитання: Додатком № 1 до тендерної документації передбачено надання до розділу 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» сканкопії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження (не менше 4 особи).
Наявність працівників відповідної кваліфікації в жодному разі не може входити до розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації».
Відповідь: Невідповідності усунуто. Умова про те, що Учасник має надати скановані копії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження тепер зазначено у розділі Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Запитання: Крім цього, незрозумілим є факт того яким чином та чому Замовником визначено кількість 4 операторів пульту централізованого спостереження, необхідних для надання послуг Замовника. Вказана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Відповідь: У відповідності до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18 листопада 2015 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує цілодобовий режим чергування операторів такого пункту. Для організації роботи пункту централізованого спостереження без порушень норм тривалості робочого часу мінімальна кількість операторів повинна бути не менше 4(чотирьох) осіб.
Запитання: Замовником передбачено ,що учасник повинен мати в штаті підприємства працівників – охоронників, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з відповідним освітньо-кваліфікаціним рівнем в кількості не менше 13 охоронників), наявність кваліфікованого працівника, який має освітню кваліфікацію – Охоронець в кількості не менше 2 осіб, водіїв транспортного засобу (група швидкого реагування) в кількості не менше 8 осіб.
Вказана вимога є безпідставною та дискримінаційною до учасників закупівлі. Трудовим законодавством передбачено, що нормативна чисельність працівників охорони з урахуванням відпусток, лікарняних тощо не перевищує 5 осіб за один цілодобовий пост охорони. Зважаючи на це, вимога щодо наявності саме 13 охоронників та 2 охоронців є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації. Також просимо спочатку роз’яснити та в подальшому виключити пункт тендерної документації щодо наявності 8 водіїв транспортних засобів у суб’єкта охоронної діяльності, оскільки зважаючи на можливу наявність 1 групи швидкого реагування на території м. Кременчук Полтавської області відсутній здоровий глузд тримати у штаті 8 водіїв. Вимоги щодо кількості ГШР в тендерній документації немає.
Відповідь: Невідповідності усунуто. У додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до розділу Наявність обладнання та матеріально-технічної бази додано інформацію, що ГШР має бути не менше 2 (двох).
Запитання: Також підлягає виключенню з тендерної документації вимога щодо надання інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації: «Охоронник» в кількості не менше 9 осіб, «Охоронець» в кількості не менше – 1 особи, «Оператор» пульту центрального спостереження в кількості не менше 4 осіб, «Водій» в кількості не менше – 8 осіб упродовж дії наданих аналогічних договорів. В інформаційній довідці зазначати П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час). Вказана обставина в жодному разі не стосується розділу 4. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Відповідь: Вимагаючи інформацію про кількість відповідних робітників які були задіяні в аналогічному договорі, Замовник хоче пересвідчитись що Учасник надавав саме аналогічні за об'ємом послуги. А інформація в довідці про П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час) потрібна для підтвердження кваліфікації наданих послуг за аналогічними договорами.
Запитання: Додатком № 1 до тендерної документації передбачено надання до розділу 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» сканкопії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження (не менше 4 особи).
Наявність працівників відповідної кваліфікації в жодному разі не може входити до розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації».
Відповідь: Невідповідності усунуто. Умова про те, що Учасник має надати скановані копії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження тепер зазначено у розділі Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Запитання: Крім цього, незрозумілим є факт того яким чином та чому Замовником визначено кількість 4 операторів пульту централізованого спостереження, необхідних для надання послуг Замовника. Вказана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Відповідь: У відповідності до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18 листопада 2015 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує цілодобовий режим чергування операторів такого пункту. Для організації роботи пункту централізованого спостереження без порушень норм тривалості робочого часу мінімальна кількість операторів повинна бути не менше 4(чотирьох) осіб.
Запитання: Замовником передбачено ,що учасник повинен мати в штаті підприємства працівників – охоронників, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з відповідним освітньо-кваліфікаціним рівнем в кількості не менше 13 охоронників), наявність кваліфікованого працівника, який має освітню кваліфікацію – Охоронець в кількості не менше 2 осіб, водіїв транспортного засобу (група швидкого реагування) в кількості не менше 8 осіб.
Вказана вимога є безпідставною та дискримінаційною до учасників закупівлі. Трудовим законодавством передбачено, що нормативна чисельність працівників охорони з урахуванням відпусток, лікарняних тощо не перевищує 5 осіб за один цілодобовий пост охорони. Зважаючи на це, вимога щодо наявності саме 13 охоронників та 2 охоронців є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації. Також просимо спочатку роз’яснити та в подальшому виключити пункт тендерної документації щодо наявності 8 водіїв транспортних засобів у суб’єкта охоронної діяльності, оскільки зважаючи на можливу наявність 1 групи швидкого реагування на території м. Кременчук Полтавської області відсутній здоровий глузд тримати у штаті 8 водіїв. Вимоги щодо кількості ГШР в тендерній документації немає.
Відповідь: Невідповідності усунуто. У додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до розділу Наявність обладнання та матеріально-технічної бази додано інформацію, що ГШР має бути не менше 2 (двох).
Запитання: Також підлягає виключенню з тендерної документації вимога щодо надання інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації: «Охоронник» в кількості не менше 9 осіб, «Охоронець» в кількості не менше – 1 особи, «Оператор» пульту центрального спостереження в кількості не менше 4 осіб, «Водій» в кількості не менше – 8 осіб упродовж дії наданих аналогічних договорів. В інформаційній довідці зазначати П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час). Вказана обставина в жодному разі не стосується розділу 4. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Відповідь: Вимагаючи інформацію про кількість відповідних робітників які були задіяні в аналогічному договорі, Замовник хоче пересвідчитись що Учасник надавав саме аналогічні за об'ємом послуги. А інформація в довідці про П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час) потрібна для підтвердження кваліфікації наданих послуг за аналогічними договорами.
Номер вимоги: UA-2020-12-15-014041-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР, Код ЄДРПОУ:41072883
Дата подання: 11 січня 2021 15:53
Оскарження кваліфікації учасника
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі базуються на принципах:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну пропозицію по закупівлі – «Комплекс послуг з охорони» (UA-2020-12-15-014041-c), яка була надана Вам учасником ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА», нами було встановлено факт надання недостовірної інформації, а саме:
- Довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації упродовж дії аналогічних договорів за вих. № 11 від 28 грудня 2020 року, до якої посадові особи ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» внесли недостовірні дані щодо працевлаштування у них на посаді охоронника громадянина – МАТВІЄЦЬ Микола Миколайович. Зазначений працівник упродовж 2018 року та 2020 року працював на підприємстві КП «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області.
Вказані дії суперечать принципам добросовісної конкуренції, які визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
В підтвердження своїх слів надаємо відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утримання податків .
Враховуючи те, що Учасник – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, з метою запобігання фактам корупції та зловживання, вимагаємо відмінити Ваше рішення щодо визначення переможцем – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА».
У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми будемо вимушені звернутися до суду для захисту наших законних інтересів та прав на добросовісну конкуренцію, по питанню надання недостовірної інформації Учасником закупівель – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» та некомпетентності з боку Уповноваженої особи з питань проведення закупівель КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана»
Розгорнути
Згорнути
Публічні закупівлі базуються на принципах:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну пропозицію по закупівлі – «Комплекс послуг з охорони» (UA-2020-12-15-014041-c), яка була надана Вам учасником ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА», нами було встановлено факт надання недостовірної інформації, а саме:
- Довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації упродовж дії аналогічних договорів за вих. № 11 від 28 грудня 2020 року, до якої посадові особи ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» внесли недостовірні дані щодо працевлаштування у них на посаді охоронника громадянина – МАТВІЄЦЬ Микола Миколайович. Зазначений працівник упродовж 2018 року та 2020 року працював на підприємстві КП «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області.
Вказані дії суперечать принципам добросовісної конкуренції, які визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
В підтвердження своїх слів надаємо відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утримання податків .
Враховуючи те, що Учасник – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, з метою запобігання фактам корупції та зловживання, вимагаємо відмінити Ваше рішення щодо визначення переможцем – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА».
У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми будемо вимушені звернутися до суду для захисту наших законних інтересів та прав на добросовісну конкуренцію, по питанню надання недостовірної інформації Учасником закупівель – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» та некомпетентності з боку Уповноваженої особи з питань проведення закупівель КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана»
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2021 13:14
Доброго дня
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» ознайомилось із вашою вимогою щодо спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі Комплекс послуг з охорони об’єкту - код національного класифікатора України ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, індифікатор закупівлі UA-2020-12-15-014041-c та надає Вам відповідь:
Згідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» розглянувши на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА", код ЄДРПОУ 34962773, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не виявило ознак порушення Закону.
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» ознайомилось із вашою вимогою щодо спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі Комплекс послуг з охорони об’єкту - код національного класифікатора України ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, індифікатор закупівлі UA-2020-12-15-014041-c та надає Вам відповідь:
Згідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» розглянувши на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА", код ЄДРПОУ 34962773, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не виявило ознак порушення Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА" #34962773 |
Переможець |
673 245,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 13:35
|
Договір.pdf | укладений |
14 січня 2021 13:33
|