Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з охорони об’єкту
Очікувана вартість
860 100,00 UAH
UA-2020-12-15-014041-c 2091811201b24fa0a37d33062bd1a6dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Владислав Володимирович

+380930099140 s.yarik80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана»
Код ЄДРПОУ: 03328528
Місцезнаходження: 39631, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69
Контактна особа: Гордієнко Владислав Володимирович
+380930099140
s.yarik80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 грудня 2020 11:13
Очікувана вартість: 860 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, на території та в приміщеннях підприємства
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 16:12
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
17 грудня 2020 16:09
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
17 грудня 2020 16:09
Перелік змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.docx
17 грудня 2020 16:09
Додаток 4 Форма пропозиція.doc
17 грудня 2020 16:09
Додаток 3 Проєкт договору.doc
17 грудня 2020 16:09
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі изм.docx
17 грудня 2020 16:09
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
17 грудня 2020 16:09
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
15 грудня 2020 16:26
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
15 грудня 2020 16:27
Додаток 4 Форма пропозиція.doc
15 грудня 2020 16:26
Додаток 3 Проєкт договору.doc
15 грудня 2020 16:26
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі изм.docx
15 грудня 2020 16:26
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-15-014041-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:34962773
Дата подання: 16 грудня 2020 17:22
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено надання до розділу 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» сканкопії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження (не менше 4 особи).
Наявність працівників відповідної кваліфікації в жодному разі не може входити до розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації».
Крім цього, незрозумілим є факт того яким чином та чому Замовником визначено кількість 4 операторів пульту централізованого спостереження, необхідних для надання послуг Замовника. Вказана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Замовником передбачено ,що учасник повинен мати в штаті підприємства працівників – охоронників, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з відповідним освітньо-кваліфікаціним рівнем в кількості не менше 13 охоронників), наявність кваліфікованого працівника, який має освітню кваліфікацію – Охоронець в кількості не менше 2 осіб, водіїв транспортного засобу (група швидкого реагування) в кількості не менше 8 осіб.
Вказана вимога є безпідставною та дискримінаційною до учасників закупівлі. Трудовим законодавством передбачено, що нормативна чисельність працівників охорони з урахуванням відпусток, лікарняних тощо не перевищує 5 осіб за один цілодобовий пост охорони. Зважаючи на це, вимога щодо наявності саме 13 охоронників та 2 охоронців є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації. Також просимо спочатку роз’яснити та в подальшому виключити пункт тендерної документації щодо наявності 8 водіїв транспортних засобів у суб’єкта охоронної діяльності, оскільки зважаючи на можливу наявність 1 групи швидкого реагування на території м. Кременчук Полтавської області відсутній здоровий глузд тримати у штаті 8 водіїв. Вимоги щодо кількості ГШР в тендерній документації немає.
Також підлягає виключенню з тендерної документації вимога щодо надання інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації: «Охоронник» в кількості не менше 9 осіб, «Охоронець» в кількості не менше – 1 особи, «Оператор» пульту центрального спостереження в кількості не менше 4 осіб, «Водій» в кількості не менше – 8 осіб упродовж дії наданих аналогічних договорів. В інформаційній довідці зазначати П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час). Вказана обставина в жодному разі не стосується розділу 4. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
У разі незадоволення нашої вимоги в повному обсязі будемо вимушені невідкладно звернутися до Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2020 16:30
Доброго дня
Запитання: Додатком № 1 до тендерної документації передбачено надання до розділу 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» сканкопії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження (не менше 4 особи).
Наявність працівників відповідної кваліфікації в жодному разі не може входити до розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації».
Відповідь: Невідповідності усунуто. Умова про те, що Учасник має надати скановані копії трудових книжок операторів пульту централізованого спостереження тепер зазначено у розділі Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Запитання: Крім цього, незрозумілим є факт того яким чином та чому Замовником визначено кількість 4 операторів пульту централізованого спостереження, необхідних для надання послуг Замовника. Вказана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Відповідь: У відповідності до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18 листопада 2015 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує цілодобовий режим чергування операторів такого пункту. Для організації роботи пункту централізованого спостереження без порушень норм тривалості робочого часу мінімальна кількість операторів повинна бути не менше 4(чотирьох) осіб.
Запитання: Замовником передбачено ,що учасник повинен мати в штаті підприємства працівників – охоронників, що пройшли навчання за професією «Охоронник» з відповідним освітньо-кваліфікаціним рівнем в кількості не менше 13 охоронників), наявність кваліфікованого працівника, який має освітню кваліфікацію – Охоронець в кількості не менше 2 осіб, водіїв транспортного засобу (група швидкого реагування) в кількості не менше 8 осіб.
Вказана вимога є безпідставною та дискримінаційною до учасників закупівлі. Трудовим законодавством передбачено, що нормативна чисельність працівників охорони з урахуванням відпусток, лікарняних тощо не перевищує 5 осіб за один цілодобовий пост охорони. Зважаючи на це, вимога щодо наявності саме 13 охоронників та 2 охоронців є безпідставною та підлягає виключенню з тендерної документації. Також просимо спочатку роз’яснити та в подальшому виключити пункт тендерної документації щодо наявності 8 водіїв транспортних засобів у суб’єкта охоронної діяльності, оскільки зважаючи на можливу наявність 1 групи швидкого реагування на території м. Кременчук Полтавської області відсутній здоровий глузд тримати у штаті 8 водіїв. Вимоги щодо кількості ГШР в тендерній документації немає.
Відповідь: Невідповідності усунуто. У додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до розділу Наявність обладнання та матеріально-технічної бази додано інформацію, що ГШР має бути не менше 2 (двох).
Запитання: Також підлягає виключенню з тендерної документації вимога щодо надання інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації: «Охоронник» в кількості не менше 9 осіб, «Охоронець» в кількості не менше – 1 особи, «Оператор» пульту центрального спостереження в кількості не менше 4 осіб, «Водій» в кількості не менше – 8 осіб упродовж дії наданих аналогічних договорів. В інформаційній довідці зазначати П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час). Вказана обставина в жодному разі не стосується розділу 4. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Відповідь: Вимагаючи інформацію про кількість відповідних робітників які були задіяні в аналогічному договорі, Замовник хоче пересвідчитись що Учасник надавав саме аналогічні за об'ємом послуги. А інформація в довідці про П.І.Б. працівника, індивідуальний податковий номер, посада, дата прийому на роботу, дата звільнення (чи працює по теперішній час) потрібна для підтвердження кваліфікації наданих послуг за аналогічними договорами.
Номер вимоги: UA-2020-12-15-014041-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР, Код ЄДРПОУ:41072883
Дата подання: 11 січня 2021 15:53
Оскарження кваліфікації учасника
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі базуються на принципах:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши тендерну пропозицію по закупівлі – «Комплекс послуг з охорони» (UA-2020-12-15-014041-c), яка була надана Вам учасником ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА», нами було встановлено факт надання недостовірної інформації, а саме:
- Довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації упродовж дії аналогічних договорів за вих. № 11 від 28 грудня 2020 року, до якої посадові особи ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» внесли недостовірні дані щодо працевлаштування у них на посаді охоронника громадянина – МАТВІЄЦЬ Микола Миколайович. Зазначений працівник упродовж 2018 року та 2020 року працював на підприємстві КП «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області.
Вказані дії суперечать принципам добросовісної конкуренції, які визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
В підтвердження своїх слів надаємо відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утримання податків .
Враховуючи те, що Учасник – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, з метою запобігання фактам корупції та зловживання, вимагаємо відмінити Ваше рішення щодо визначення переможцем – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА».
У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми будемо вимушені звернутися до суду для захисту наших законних інтересів та прав на добросовісну конкуренцію, по питанню надання недостовірної інформації Учасником закупівель – ТОВ «УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА» та некомпетентності з боку Уповноваженої особи з питань проведення закупівель КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2021 13:14
Доброго дня
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» ознайомилось із вашою вимогою щодо спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі Комплекс послуг з охорони об’єкту - код національного класифікатора України ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, індифікатор закупівлі UA-2020-12-15-014041-c та надає Вам відповідь:
Згідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» розглянувши на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА", код ЄДРПОУ 34962773, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не виявило ознак порушення Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА" 673 245,00
UAH з ПДВ
673 245,00
UAH з ПДВ
Документи
КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР 776 082,00
UAH з ПДВ
776 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 19:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 19:06
Рішення учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"

КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#34962773
Переможець 673 245,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 14:11

Документи

11 січня 2021 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#34962773
673 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2021 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:33
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:35
Договір.pdf укладений
14 січня 2021 13:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 672 880,95
UAH