Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали одноразового використання (НК 024:2019: 34842 - Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; 10729 - Центральний венозний катетер; 12155 - Балонний гемостатичний внутрішньоматковий катетер; 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 14202 - Шлунково-кишкова трубка; 16798 - Назоентеральний зонд; 32172 - Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34930 - Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 35201- Назальна стандартна канюля для подавання кисню; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 36191 - Епідуральна голка; 36257 - Катетер живлячий; 38561 - Зонд назогастральний / орогастральний; 40601- Периферичний судинний катетер; 43324 - Система для переливання рідин загального призначення; 43998 - Затискач для пуповини, одноразового використання; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 45603 - Уретральний катетер для разового дренування; 46232 - Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування; 46864 - Підключичний катетер; 46967 - Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання; 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 59230 - Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 60839 - Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразово-го використання; 62728 - Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, стерильний)
Очікувана вартість
1 840 000,00 UAH
UA-2020-12-15-013362-c ● b38fe7321b83432eb2cb43985e860d53
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Нестерчук +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 1 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1110 штуки
(НК 024:2019 34842 - Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1600 штуки
(НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штуки
(НК 024:2019 36191 - Епідуральна голка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
(НК 024:2019 59230 - Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
75 штуки
(НК 024:2019 62728 - Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2700 штуки
(НК 024:2019 43998 - Затискач для пуповини, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
(НК 024:2019 38561 - Зонд назогастральний / орогастральний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
(НК 024:2019 16798 - Назоентеральний зонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штуки
(НК 024:2019 14202 - Шлунково-кишкова трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1910 штуки
(НК 024:2019 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6800 штуки
(НК 024:2019 40601- Периферичний судинний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5770 штуки
(НК 024:2019 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штуки
(НК 024:2019 46864 - Підключичний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штуки
(НК 024:2019 10729 - Центральний венозний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6400 штуки
(НК 024:2019 36257 - Катетер живлячий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
135 штуки
(НК 024:2019 12155 - Балонний гемостатичний внутрішньоматковий катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1575 штуки
(НК 024:2019 45603 - Уретральний катетер для разового дренування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1295 штуки
(НК 024:2019 34930 - Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1600 штуки
(НК 024:2019 32172 - Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4 штуки
(НК 024:2019 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
85 штуки
(НК 024:2019 46232 - Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штуки
(НК 024:2019 35201- Назальна стандартна канюля для подавання кисню)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3370 штуки
(НК 024:2019 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
16515 штуки
(НК 024:2019 43324 - Система для переливання рідин загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
350 упаковка
(НК 024:2019 46967 - Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
590 штуки
(НК 024:2019 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
350 штуки
(НК 024:2019 60839 - Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразово-го використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 12:26 |
Перелік змін витратні 2021.pdf | |
18 грудня 2020 12:26 |
ТД витратні матеріали 2021 зі змінами.docx |
18 грудня 2020 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2020 12:26 |
Перелік змін витратні 2021.pdf
|
|||
18 грудня 2020 12:26 |
ТД витратні матеріали 2021 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-15-013362-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 14 січня 2021 17:26
Непогодження з рішенням Замовника
Шановний Замовнику, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОМЕД» як учасник торгів, щодо закупівлі : ДК 021:2015 – 33140000-3 – «Медичні матеріали» Витратні матеріали одноразового використання (НК 024:2019: 34842 - Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; 10729 - Центральний венозний катетер; 12155 - Балонний гемостатичний внутрішньоматковий катетер; 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 14202 - Шлунково-кишкова трубка; 16798 - Назоентеральний зонд; 32172 - Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34930 - Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 35201- Назальна стандартна канюля для подавання кисню; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 36191 - Епідуральна голка; 36257 - Катетер живлячий; 38561 - Зонд назогастральний / орогастральний; 40601- Периферичний судинний катетер; 43324 - Система для переливання рідин загального призначення; 43998 - Затискач для пуповини, одноразового використання; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 45603 - Уретральний катетер для разового дренування; 46232 - Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування; 46864 - Підключичний катетер; 46967 - Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання; 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 59230 - Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 60839 - Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразово-го використання; 62728 - Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, стерильний), яку проводило Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради», згідно оголошення № UA-2020-12-15-013362-c від 15.12.2020 р., інформує тендерний комітет, що незгодний з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ, у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета вищезгаданої закупівлі.
Відповідно до пункту 6 «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;».
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції таблицю «Відповідність наданого товару Учасником згідно медико-технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі», в якій зазначає, що «…наданий товар Учасником повністю відповідає МТВ Замовника», але пропозиція ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не містить жодного підтвердження відповідності запропонованого товару (Інформаційні матеріали: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо) медико-технічним та якісним вимогам, згідно Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»»:
«… Примітки обов’язкові до виконання:
- При поданні цінової інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару вказане Замовником, відповідно до Додатку № 2, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладним»
Форма «Тендерна пропозиція» ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не відповідає даній вимозі Замовника, а саме найменування запропонованого товару не відповідає найменуванню, зареєстрованому в Деклараціях про відповідність, що унеможливлює ідентифікацію товару та ставить під сумнів що товар, запропонований Учасником, внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
«1.5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.»
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції гарантійні листи від компаній: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЗОВЕ », ТОВ “Джей Ес Україна”, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІМАТРЕЙДІНГ», та інші, але не надає жодного підтвердження повноважень від Виробників на ці компанії авторизувати учасників на території України.
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист від ТОВ «МТК «Максімед» на право представляти продукцію «Galmed», але Декларацію про відповідність видано уповноваженому представнику Заводу медичного устаткування «Галмед» ФОП Рудаковій Ларисі Олександрівні. Повноваження ТОВ «МТК «Максімед» як офіційного дистриб’ютора продукції «Galmed» не підтверджені, тому виданий ними Гарантійний лист вих «247 від 29.12.2020 року не є дійсним.
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції гарантійний лист вих. №469 від 18 грудня 2020 року від Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ». Даний лист містить перелік продукції, серед яких в тому числі
п. 1 Perifix® 401 Filter Set, набір для тривалої епідуральної анестезії;
п. 33 Набір епідуральної анестезії Espocan,
які є продукцією іншого виробника, а саме Б.Браун Мельзунген АГ, Німеччина.
п.5 Голка для підключичного катетеру КВ-3 (1,4), G-15;
п.9 Зонд назогастральний, діаметр 6,0 мм, довжина 1200 мм, №12;
п.11 Зонд шлунковий назогастральний №21; п.12 Зонд шлунковий назогастральний №30;
п.25 Катетер венозний підключичний КВ-2 ст б/б 1,0;
п.31 Катетер типу "БАКРІ" для тампонади матки №24, діаметр трубки 8,00 мм
які є продукцією іншого виробника, а саме ТОВ НВО «Каммед», Україна.
Повноваження Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» щодо права авторизувати учасника на продукцію Б.Браун Мельзунген АГ та ТОВ НВО «Каммед» відсутні в тендерній пропозиції ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ. Виходячи з цього виникають певні сумніви щодо наявності таких повноважень.
Доречі, вищевказаний Гарантійний лист від вих. №469 від 18 грудня 2020 року від Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» надано в двох екземплярах з ідентичним вихідним номером та датою, але різним переліком та кількістю товару. Як таке можливо? Як офіційний лист від компанії з однаковими реквізитами має різні редакції, а саме одна редакція містить більший авторизований перелік продукції на шість позицій?
ТОВ «ЕКОМЕД», як уповноважений дистриб’ютор, надав запит до ТОВ НВО «КАММЕД», ТОВ «ББраун Медікал Україна» та отримав офіційні відповіді (оригінали скан-копій додаються), що ні ТОВ НВО «КАММЕД», ні ТОВ «ББраун Медікал Україна» не надавали повноважень Представництву «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» надавати авторизаційні/гарантійні листи на реалізацію іх продукції.
Наданням документів, таких як цей Гарантійний лист, правомочність яких підлягає сумніву та є недостовірними, ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ дискредитує своїми діями себе, а також вводить в оману Замовника, та дискредитує всю систему електронних державних закупівель ProZorro. На підставі вищезазначеного зазначаємо, що пропозиція ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме відсутні авторизаційні/гарантійні листи на вищезазначені позиції, як того вимагає тендерна документація.
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ, згідно гарантійного листа Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» пропонує замовнику наступні товари (Додаток № 2 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі»):
п. 2 Голку спінальну одноразового застосування з заточкою типу квінке, 22Gx90мм, але Замовнику потрібна голка «… Голка з олівцевим зрізом для діагностичних та терапевтичних люмбальних пункцій, спінальної анестезії». Запропонований ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ товар не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
п. 46 Пристрій для вливання інфузійних розчинів Vogt Medical з ін'єкційною голкою 21 G 1 1/2" (0,8x40 мм) із складною металевою голкою (голка в голці) вістря типу "олівець" з двома бічними отворами, з повітрозабірним клапаном забезпеченим складною водонепроникною антибактеріальною мембраною, із з'єднанням Luer, без латексу але Замовнику потрібна система з голкою «.. Голка для ін’єкцій: Діаметр 1.2 мм довжиною 38(40)мм ;18G 1 ½ .» Запропонований ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ товар не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
п. 56 Трубка ендотрахеальна одноразового застосування, з манжетою, армована, розмір 8,0 але Замовнику потрібна трубка ендотрахеальна без армування, «… Ендотрахеальна трубка з ПВХ силіконизована для назальної та оральної інтубації, манжетка низького тиску, блакитний пілот-балон, клапан для шприців Luer та Luer-lock, рентгенівський маркер по всій довжині трубки, чорний індикатор розташування, розмітка, закруглений атравматичний наконечник тип Murphy, Внутрішній діаметр ID трубки 8,0 довжиною 340мм манжета об’ємом 26,00 мм» Запропонований ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ товар не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
Враховуючи викладені порушення та у відповідності до п.4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та п.1,2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", як таку що «…..не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації….», «…..зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону…».
ТОВ «ЕКОМЕД» звертається до Замовника з вимогою усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель, а саме: скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ та завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про державні закупівлі». У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 6 «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;».
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції таблицю «Відповідність наданого товару Учасником згідно медико-технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі», в якій зазначає, що «…наданий товар Учасником повністю відповідає МТВ Замовника», але пропозиція ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не містить жодного підтвердження відповідності запропонованого товару (Інформаційні матеріали: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо) медико-технічним та якісним вимогам, згідно Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»»:
«… Примітки обов’язкові до виконання:
- При поданні цінової інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару вказане Замовником, відповідно до Додатку № 2, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладним»
Форма «Тендерна пропозиція» ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не відповідає даній вимозі Замовника, а саме найменування запропонованого товару не відповідає найменуванню, зареєстрованому в Деклараціях про відповідність, що унеможливлює ідентифікацію товару та ставить під сумнів що товар, запропонований Учасником, внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
«1.5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.»
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції гарантійні листи від компаній: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЗОВЕ », ТОВ “Джей Ес Україна”, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІМАТРЕЙДІНГ», та інші, але не надає жодного підтвердження повноважень від Виробників на ці компанії авторизувати учасників на території України.
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист від ТОВ «МТК «Максімед» на право представляти продукцію «Galmed», але Декларацію про відповідність видано уповноваженому представнику Заводу медичного устаткування «Галмед» ФОП Рудаковій Ларисі Олександрівні. Повноваження ТОВ «МТК «Максімед» як офіційного дистриб’ютора продукції «Galmed» не підтверджені, тому виданий ними Гарантійний лист вих «247 від 29.12.2020 року не є дійсним.
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає у складі своєї пропозиції гарантійний лист вих. №469 від 18 грудня 2020 року від Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ». Даний лист містить перелік продукції, серед яких в тому числі
п. 1 Perifix® 401 Filter Set, набір для тривалої епідуральної анестезії;
п. 33 Набір епідуральної анестезії Espocan,
які є продукцією іншого виробника, а саме Б.Браун Мельзунген АГ, Німеччина.
п.5 Голка для підключичного катетеру КВ-3 (1,4), G-15;
п.9 Зонд назогастральний, діаметр 6,0 мм, довжина 1200 мм, №12;
п.11 Зонд шлунковий назогастральний №21; п.12 Зонд шлунковий назогастральний №30;
п.25 Катетер венозний підключичний КВ-2 ст б/б 1,0;
п.31 Катетер типу "БАКРІ" для тампонади матки №24, діаметр трубки 8,00 мм
які є продукцією іншого виробника, а саме ТОВ НВО «Каммед», Україна.
Повноваження Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» щодо права авторизувати учасника на продукцію Б.Браун Мельзунген АГ та ТОВ НВО «Каммед» відсутні в тендерній пропозиції ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ. Виходячи з цього виникають певні сумніви щодо наявності таких повноважень.
Доречі, вищевказаний Гарантійний лист від вих. №469 від 18 грудня 2020 року від Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» надано в двох екземплярах з ідентичним вихідним номером та датою, але різним переліком та кількістю товару. Як таке можливо? Як офіційний лист від компанії з однаковими реквізитами має різні редакції, а саме одна редакція містить більший авторизований перелік продукції на шість позицій?
ТОВ «ЕКОМЕД», як уповноважений дистриб’ютор, надав запит до ТОВ НВО «КАММЕД», ТОВ «ББраун Медікал Україна» та отримав офіційні відповіді (оригінали скан-копій додаються), що ні ТОВ НВО «КАММЕД», ні ТОВ «ББраун Медікал Україна» не надавали повноважень Представництву «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» надавати авторизаційні/гарантійні листи на реалізацію іх продукції.
Наданням документів, таких як цей Гарантійний лист, правомочність яких підлягає сумніву та є недостовірними, ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ дискредитує своїми діями себе, а також вводить в оману Замовника, та дискредитує всю систему електронних державних закупівель ProZorro. На підставі вищезазначеного зазначаємо, що пропозиція ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме відсутні авторизаційні/гарантійні листи на вищезазначені позиції, як того вимагає тендерна документація.
ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ, згідно гарантійного листа Представництва «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» пропонує замовнику наступні товари (Додаток № 2 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі»):
п. 2 Голку спінальну одноразового застосування з заточкою типу квінке, 22Gx90мм, але Замовнику потрібна голка «… Голка з олівцевим зрізом для діагностичних та терапевтичних люмбальних пункцій, спінальної анестезії». Запропонований ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ товар не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
п. 46 Пристрій для вливання інфузійних розчинів Vogt Medical з ін'єкційною голкою 21 G 1 1/2" (0,8x40 мм) із складною металевою голкою (голка в голці) вістря типу "олівець" з двома бічними отворами, з повітрозабірним клапаном забезпеченим складною водонепроникною антибактеріальною мембраною, із з'єднанням Luer, без латексу але Замовнику потрібна система з голкою «.. Голка для ін’єкцій: Діаметр 1.2 мм довжиною 38(40)мм ;18G 1 ½ .» Запропонований ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ товар не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
п. 56 Трубка ендотрахеальна одноразового застосування, з манжетою, армована, розмір 8,0 але Замовнику потрібна трубка ендотрахеальна без армування, «… Ендотрахеальна трубка з ПВХ силіконизована для назальної та оральної інтубації, манжетка низького тиску, блакитний пілот-балон, клапан для шприців Luer та Luer-lock, рентгенівський маркер по всій довжині трубки, чорний індикатор розташування, розмітка, закруглений атравматичний наконечник тип Murphy, Внутрішній діаметр ID трубки 8,0 довжиною 340мм манжета об’ємом 26,00 мм» Запропонований ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ товар не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
Враховуючи викладені порушення та у відповідності до п.4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та п.1,2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", як таку що «…..не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації….», «…..зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону…».
ТОВ «ЕКОМЕД» звертається до Замовника з вимогою усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель, а саме: скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ та завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про державні закупівлі». У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 10:38
Доброго дня, шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1.) Додаток 2 до ТД містить вичерпний перелік вимог згідно якого товари повинні відповідати медико-технічним вимогам: а саме серед іншого: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію декларації про відповідність чи документа, що підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або документа, що підтверджує відповідність медичного виробу вимогам відповідного технічного регламенту, що затверджений постановою КМУ № 753 або № 754 або № 755 від 02.10.2013р., та який застосовується до зазначеного товару». Отже Замовником не вимагалося надання Інформаційних матеріалів: каталогів, та/або буклетів, та/або копій інструкцій по та/або копій технічних паспортів, та/або інших документів, тощо). Тому Учасник ФОП Пехотін виконав всі вимоги ТД.
2.Так дійсно, Замовником вимагалося щоб Учасник жирним шрифтом вказував назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Отже Замовником не вимагалося щоб найменування товару зазначеного у тендерній пропозиції учасника співпадало з найменуванням товару у Деклараціях про відповідність. Більш того, згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV присвоювати товарам, що придбаваються, власні найменування – цілком у повноваженнях підприємства, адже питання організації бухобліку на підприємстві належать до компетенції його керівництва. Учасником ФОП Пехотін А.С. у складі тендерної документації були надані необхідні скановані копії Декларацій про відповідність та гарантійний лист №2/6 від 20.12.2020р. про наявність декларацій про відповідність міжнародним та\або державним стандартам якості виробництва та гарантійний лист №2/1 від 20.12.2020р що при кожній поставці товару будуть надані сертифікати якості: санітарно-гігієнічні висновки, або інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством, що унеможливлює закупівлю неякісного та фальсифікованого товару. Замовником у Тендерній документації, згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, зазначено, що « Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна ». ФОП Пехотін А.С надав найнижчу ціну у своєї Тендерній пропозиції, яка на 11% нижче (а саме на 189 396 грн) за пропозицію наступного учасника.
3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: «1.5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» Замовником не вимагалося надання копії документа з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника, тому гарантійний лист цілком відповідає вимогам Замовника. Більш того, згідно законодавства України доведено, що «саме Учасник (далі - Постачальник) несе повну відповідальність за договором щодо поставки якісного товару та в терміни визначені договором про закупівлю. Жодна із статей Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України не передбачає відповідальності (третіх осіб) виробника або представника виробника, щодо неякісного та несвоєчасного постачання товару, або дотримання будь яких інших гарантій. Відповідно до ч.1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ч.1 ст.712 ЦКУ за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч.2 ст.712 ЦКУ). Згідно ч.1 ст.662 ЦКУ саме Продавець (Постачальник) зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу (поставки), а отже відповідальність та правові наслідки невиконання обов’язків, передбачених договором купівлі-продажу (поставки), будуть адресовані саме Продавцю (Постачальнику). Отже, виробник (представництво, філія виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), у разу, якщо не виступає жодною із сторін при підписанні договору, не несе жодної відповідальності перед Замовником щодо кількості, якості та строків придатності Товару». Відповідне рішення щодо гарантійного листа вже було прийняте Антимонопольним комітетом, (Рішення №4815-р/пк-пз від 19.04.2019 року) додано до листа.
4. згідно Додатку 2, пункт 2. Якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, містить таблицю в якій зазначено стовбець 3 – Найменування предмету закупівлі (або еквівалент). Також згідно цієї таблиці стовбець 2 містить назву по класифікатору мед виробів код НК 024:2019 затверджений національним класифікатором України. Одна з сфер застосування – придбання медичних виробів за рахунок коштів державного бюджету. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі - Порядок), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578. Нагадаємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади за найнижчою ціною.
НК 024:2019 гармонізовано з міжнародною номенклатурою медичних виробів Global Medical Device Nomenclature (далі - GMDN). Це переклад переліку медичних виробів, включених до номенклатури GMDN. Учасником ФОП Пехотін А.С. в тендерній пропозиції враховані всі вимоги щодо запропонованого товару згідно міжнародної номенклатури товарів медичного призначення та підтвердження у вигляді таблиці відповідності наданого товару Учасником вих №2/2 від 20.12.2020, де зазначено що наданий товар Учасником повністю відповідає МТВ Замовника. Ні форма випуску, ні кількість предмета закупівлі не була змінена під час пропонування еквіваленту товару.
На підставі вищенаведеного Замовник відхиляє Вашу вимогу.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1.) Додаток 2 до ТД містить вичерпний перелік вимог згідно якого товари повинні відповідати медико-технічним вимогам: а саме серед іншого: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію декларації про відповідність чи документа, що підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або документа, що підтверджує відповідність медичного виробу вимогам відповідного технічного регламенту, що затверджений постановою КМУ № 753 або № 754 або № 755 від 02.10.2013р., та який застосовується до зазначеного товару». Отже Замовником не вимагалося надання Інформаційних матеріалів: каталогів, та/або буклетів, та/або копій інструкцій по та/або копій технічних паспортів, та/або інших документів, тощо). Тому Учасник ФОП Пехотін виконав всі вимоги ТД.
2.Так дійсно, Замовником вимагалося щоб Учасник жирним шрифтом вказував назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Отже Замовником не вимагалося щоб найменування товару зазначеного у тендерній пропозиції учасника співпадало з найменуванням товару у Деклараціях про відповідність. Більш того, згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV присвоювати товарам, що придбаваються, власні найменування – цілком у повноваженнях підприємства, адже питання організації бухобліку на підприємстві належать до компетенції його керівництва. Учасником ФОП Пехотін А.С. у складі тендерної документації були надані необхідні скановані копії Декларацій про відповідність та гарантійний лист №2/6 від 20.12.2020р. про наявність декларацій про відповідність міжнародним та\або державним стандартам якості виробництва та гарантійний лист №2/1 від 20.12.2020р що при кожній поставці товару будуть надані сертифікати якості: санітарно-гігієнічні висновки, або інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством, що унеможливлює закупівлю неякісного та фальсифікованого товару. Замовником у Тендерній документації, згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, зазначено, що « Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна ». ФОП Пехотін А.С надав найнижчу ціну у своєї Тендерній пропозиції, яка на 11% нижче (а саме на 189 396 грн) за пропозицію наступного учасника.
3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: «1.5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» Замовником не вимагалося надання копії документа з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника, тому гарантійний лист цілком відповідає вимогам Замовника. Більш того, згідно законодавства України доведено, що «саме Учасник (далі - Постачальник) несе повну відповідальність за договором щодо поставки якісного товару та в терміни визначені договором про закупівлю. Жодна із статей Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України не передбачає відповідальності (третіх осіб) виробника або представника виробника, щодо неякісного та несвоєчасного постачання товару, або дотримання будь яких інших гарантій. Відповідно до ч.1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ч.1 ст.712 ЦКУ за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч.2 ст.712 ЦКУ). Згідно ч.1 ст.662 ЦКУ саме Продавець (Постачальник) зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу (поставки), а отже відповідальність та правові наслідки невиконання обов’язків, передбачених договором купівлі-продажу (поставки), будуть адресовані саме Продавцю (Постачальнику). Отже, виробник (представництво, філія виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), у разу, якщо не виступає жодною із сторін при підписанні договору, не несе жодної відповідальності перед Замовником щодо кількості, якості та строків придатності Товару». Відповідне рішення щодо гарантійного листа вже було прийняте Антимонопольним комітетом, (Рішення №4815-р/пк-пз від 19.04.2019 року) додано до листа.
4. згідно Додатку 2, пункт 2. Якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, містить таблицю в якій зазначено стовбець 3 – Найменування предмету закупівлі (або еквівалент). Також згідно цієї таблиці стовбець 2 містить назву по класифікатору мед виробів код НК 024:2019 затверджений національним класифікатором України. Одна з сфер застосування – придбання медичних виробів за рахунок коштів державного бюджету. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі - Порядок), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578. Нагадаємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади за найнижчою ціною.
НК 024:2019 гармонізовано з міжнародною номенклатурою медичних виробів Global Medical Device Nomenclature (далі - GMDN). Це переклад переліку медичних виробів, включених до номенклатури GMDN. Учасником ФОП Пехотін А.С. в тендерній пропозиції враховані всі вимоги щодо запропонованого товару згідно міжнародної номенклатури товарів медичного призначення та підтвердження у вигляді таблиці відповідності наданого товару Учасником вих №2/2 від 20.12.2020, де зазначено що наданий товар Учасником повністю відповідає МТВ Замовника. Ні форма випуску, ні кількість предмета закупівлі не була змінена під час пропонування еквіваленту товару.
На підставі вищенаведеного Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-15-013362-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 20 січня 2021 14:18
Дата подання: 20 січня 2021 14:18
Скарга на дії Замовника
ТОВ "ЕКОМЕД" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2021 19:02
рішення від 21.01.2021 №1025 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 19:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2021 №1744.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 16:42
рішення від 01.02.2021 №1744.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідь на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1744-р/пк-пз від 01.02.2021р., розмішеного на веб-порталі Уповноваженого органу 04.02.2021р. тендерний комітет Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє про те, що рішення про визначення ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" переможцем процедури закупівлі витратних матеріалів одноразового використання (НК 024:2019: 34842 - Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; 10729 - Центральний венозний катетер; 12155 - Балонний гемостатичний внутрішньоматковий катетер; 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 14202 - Шлунково-кишкова трубка; 16798 - Назоентеральний зонд; 32172 - Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34930 - Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 35201- Назальна стандартна канюля для подавання кисню; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 36191 - Епідуральна голка; 36257 - Катетер живлячий; 38561 - Зонд назогастральний / орогастральний; 40601- Периферичний судинний катетер; 43324 - Система для переливання рідин загального призначення; 43998 - Затискач для пуповини, одноразового використання; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 45603 - Уретральний катетер для разового дренування; 46232 - Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування; 46864 - Підключичний катетер; 46967 - Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання; 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 59230 - Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 60839 - Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразово-го використання; 62728 - Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, стерильний), код ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» на 2021 рік на очікувану вартість 1 840 000 грн. (Один мільйон вісімсот сорок тисяч гривень), «ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» було виконано, а протокол розгляду тендерних пропозицій №5 визнано недійсним. Відповідне рішення тендерного комітету(протокол засідання тендерного комітету №21 від 10.02.2021р.) було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.02.2021р.
Дата виконання рішення замовником: 10 лютого 2021 13:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 465 115,00
UAH з ПДВ
|
1 465 115,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕКОМЕД |
1 838 346,00
UAH з ПДВ
|
1 654 511,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАД ФАРМ" |
1 839 504,50
UAH з ПДВ
|
1 839 504,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3043304550 |
Рішення скасоване |
1 465 115,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 13:14
|
|
ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3043304550 |
Відхилено |
1 465 115,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 13:30
|
|
ТОВ ЕКОМЕД #22922786 |
Переможець |
1 654 511,40
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:56
|
ЕКОМЕД.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:43
|
Протокол №180 от 23.12.2021 р.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:54
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 14 ДО ДОГОВОРУ № 12-Н від 15.12.2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:47
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 13 ДО ДОГОВОРУ № 12-Н від 14.12.2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:21
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 12 ДО ДОГОВОРУ № 12-Н від 13.12.2021.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 08:22
|
ДУ №11 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 08:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 09:05
|
ДУ №10 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2021 13:54
|
ДУ №9 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:46
|
ДУ №8 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:42
|
ДУ №7 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 14:06
|
ДУ №6 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 11:08
|
ДУ №5 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 15:19
|
ДУ №4 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 14:46
|
ДУ №3 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 14:47
|
ДУ №2 дог №12-Н.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 09:51
|
ДУ №1 12-Н.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
Договір №12-Н.pdf | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 1914,72 грн. Зміни в Специфікації. |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в преамбулі договору |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору на 2493,09 грн. Внести зміни у Специфікацію. |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реорганізацією перенесення зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №180 від 23.12.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12-Н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |