Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські бланки (код по ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-12-15-008927-c 21b6a660951a48658333d9995bbde673
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Нікітенко

+380983828703 kzkdbidor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Юлія Олександрівна Нікітенко
+380983828703
kzkdbidor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 14:02
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Графік контролю вимірювання температури (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Контроль стула дітей (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Акт утилізації шприців (А5, 1+0 офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Накладна (А4, 1+1, газет, 45г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Накладна (вимога) (А5, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Заява про надання послуг (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Накладна (А5, 1+1, газет, 45г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
АКТ на розхід матеріалів (А4, 1+1, газет, 45г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
365 штуки
Накладна (А4, 1+1, газет, 45г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
АКТ використання прокладок (А4, 1+0, газет, 45г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
АКТ використання підгузків (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
АКТ використання прокладок (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
АКТ використання підгузків (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Заява на виписку зі складу (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Заявка на виписку зі складу (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
150 штуки
Відомість видачі господарських матеріалів (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Відомість витрат матеріалів (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штуки
Листок призначення лікаря (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Подорожній лист (А5, 1+1, газет, 45г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Акт (А4, 1+0, офсет, 80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Заява на виділення коштів (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Рапорт (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Заява на матеріальну допомогу (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
150 штуки
Заява на відпустку без збереження (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Заява на щорічну відпустку (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Заява (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Заява на соціальну відпустку (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Заява на пільгу (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Заява про прийняття на роботу (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Заява на утримання проф. внесків (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Заява на звільнення (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Заява про переведення (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Заява про зміну робочого часу (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Заява на проведення виплат (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
350 штуки
Наказ на відпустку (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Наказ про прийняття на роботу (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Особовий листок (А3, 1+1, офсет, 80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Лист-контроль по передачі змін (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Список (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Арматурний лист (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Лист (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штуки
Меню (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 штуки
Графік контролю вимірювання темп. підвалу (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
70 штуки
Графік контролю вимірювання темп. холодильника (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Графік контролю вимірювання темп. холодильника (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Графік купання (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Повернення продуктів (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
750 штуки
Меню-вимога (А4, 1+1, офсет, 80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
365 штуки
Меню-вимога (А3, 1+1, офсет, 80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Відомість обліку видачі нафтопродуктів (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Акт списання основних засобів (А4, 1+1, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Карточка бухгалтерії (А4, 1+1, офсет, 200г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
120 штуки
Табель обліку робочого часу (А3, 1+1, офсет, 80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Акт обліку теплової енергії (А4, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (дод.№6, А4, 48арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 штуки
Книга обліку (А4, 100 аркушів, горизонтальна, офсет, тверда обкладинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20 штуки
Книга обліку (А4, 100 аркушів, вертикальна, офсет, тверда обкладинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Заява на щорічну додаткову відпустку (А5, 1+0, офсет, 60г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42a
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 15:02
Додаток 3 Договір оновлений.docx
17 грудня 2020 15:02
Оголошення бланки оновлена.docx
17 грудня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 15:02
Додаток 3 Договір оновлений.docx
15 грудня 2020 13:54
Додаток 3 Договір.docx
17 грудня 2020 15:02
Оголошення бланки оновлена.docx
15 грудня 2020 13:54
Оголошення бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2020 14:52
Дата відповіді: 17 грудня 2020 10:58
У формі цінової в таблиці зазначено: Нормативний документ (ДСТУ, ТУУ) - це не відноситься до поліграфії. Виправте, будь ласка
Відповідь: Доброго дня! Форма цінової пропозиції є стандартною для нашої установи. Якщо певний вид товару не підлягає обов'язковій державній стандартизації, учасник має право поставити прочерк в даній колонці. Такі дії не будуть розцінюватись як привід для відхилення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-15-008927-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 04 січня 2021 13:56
Оскарження дискваліфікації
Фізична особа-підприємець Волошко Марина Олександрівна повідомляє про те, що під час підготовки цінової пропозиції до закупівлі для Комунальний заклад «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної Ради» ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-15-008927-c Бухгалтерські бланки (код по ДК 021:2015 22820000-4 Бланки) було допущено технічну помилку, а саме:
1. Цінова пропозиція була підготовлена та подана в систему електронних закупівель за першим варіантом оголошення, яке було викладено замовником.
2. В ціновій пропозиції не було враховано зміни внесені замовником у другий варіант оголошення. Додано позицію: Заява на додаткову щорічну відпустку (А5, 1+0, офсет, 60г/м2) в кількості 200 шт.
Вважаючи це технічною помилкою ФОП Волошко М.О. бере на себе зобов`язання внести зміни до цінової пропозиції додавши пункт «Заява на додаткову щорічну відпустку (А5, 1+0, офсет, 60г/м2) в кількості 200 шт.» без зміни загальної вартості цінової пропозиції. Вартість цінової пропозиції за результатами аукціону складає 5499,00 грн. (П`ять тисяч чотириста дев`яносто дев`ять грн., 00 коп.) без ПДВ.
ФОП Волошко М.О. зобов`язується виготовити та здійснити поставку продукції у відповідності до всіх вимог замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2021 11:32
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне. Дана закупівля ідентифікується як допорогова. Порядок проведення допорогової закупівлі регламентується наказом Державного підприємства "Прозорро" №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами)". Згідно цього наказу, у разі якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні, то така пропозиція підлягає відхиленню. Ваша пропозиція, а саме: цінова пропозиція та технічні вимоги не відповідають визначеним в оголошенні. Тому вважаю свої дії правомірними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-15-008927-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 04 січня 2021 13:57
оскарження дискваліфікації
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. здійснена з порушеннями чинного законодавства України. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ФОП Волошко М.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2021 11:57
На Вашу вимогу повідомляю наступне. Згідно чинного законодавства, всі документи які були надані після закінчення кінцевого строку подання пропозиції до розгляду не приймаються. Тому вважаю свої дії правомірними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-15-008927-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 04 січня 2021 14:40
оскарження
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. була проведена з порушенням чинного законодавства України! Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ФОП Волошко М.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2021 12:01
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне. Дана закупівля ідентифікується як допорогова. Порядок проведення допорогової закупівлі регламентується наказом Державного підприємства "Прозорро" №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами)". Згідно цього наказу, у разі якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні, то така пропозиція підлягає відхиленню. Ваша пропозиція, а саме: цінова пропозиція та технічні вимоги не відповідають визначеним в оголошенні. Також згідно чинного законодавства, всі документи які були надані після закінчення кінцевого строку подання пропозиції до розгляду не приймаються. Тому вважаю свої дії правомірними.

Документи подані скаржником

04 січня 2021 13:55
лист погодження.PDF
04 січня 2021 13:55
оновлена цінова.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 7 032,00
UAH з ПДВ
5 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Видавнича друкарня "Сторожинець" 10 812,00
UAH з ПДВ
5 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 8 029,26
UAH з ПДВ
6 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 8 138,00
UAH з ПДВ
6 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ДРУЖКІВСЬКА" 12 000,00
UAH з ПДВ
10 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:42
Витяг з ЄДРПОУ 11.02.2020р..PDF
21 грудня 2020 12:42
Довідка ст.17.PDF
21 грудня 2020 12:42
Лист по ЕЦП 2020р..PDF
21 грудня 2020 12:42
Лист про ліцензію.PDF
21 грудня 2020 12:42
Лист про підпис 2020р..PDF
21 грудня 2020 12:42
Довідка санкції.PDF
21 грудня 2020 12:42
цінова.PDF
21 грудня 2020 12:42
тех вимоги.PDF
21 грудня 2020 12:42
проект.PDF
21 грудня 2020 12:42
лист-згода.PDF

Публічні документи

24 грудня 2020 11:57
Лист згода.pdf
24 грудня 2020 11:57
Гарантійний лист..pdf
24 грудня 2020 11:57
Статут.pdf
24 грудня 2020 11:57
Устоновчі документи.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 09:55
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:54
Контактні дані.PDF
24 грудня 2020 09:54
Цінова пропозиція.PDF
24 грудня 2020 09:54
Технічні вимоги.PDF
24 грудня 2020 09:54
Проєкт договору.PDF
24 грудня 2020 09:54
Персональні дані.PDF
24 грудня 2020 09:54
ПДВ.PDF
24 грудня 2020 09:54
Витяг з ЄДР 15.12.2020.pdf
24 грудня 2020 09:54
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:59
Укладає договора (2).pdf
23 грудня 2020 13:59
Працівники (2).pdf
23 грудня 2020 13:59
Обладнання (2).pdf
23 грудня 2020 13:59
Відомості про п-во (2).pdf
23 грудня 2020 13:59
Довідка з банку (2).pdf
23 грудня 2020 13:59
Установчі (Свідоцтво).pdf
23 грудня 2020 13:59
Установчі(Виписка).pdf
23 грудня 2020 13:59
Установчі (повідомл).pdf
23 грудня 2020 13:59
Установчі (паспорт).pdf
23 грудня 2020 13:59
Установчі (Витяч з ЄДР).pdf
23 грудня 2020 13:59
KMBT_215_01627.pdf
23 грудня 2020 13:59
KMBT_215_01628.pdf
23 грудня 2020 13:59
KMBT_215_01626.pdf
23 грудня 2020 13:59
KMBT_215_01625.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 11:33
Цінова пропозіція.PDF.p7s
24 грудня 2020 11:33
НДС от 21.09.2017.pdf.p7s
24 грудня 2020 11:33
Витяг КФД 11.12.2020.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ТОВ "Видавнича друкарня "Сторожинець"

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ДРУЖКІВСЬКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Відхилено 5 499,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 13:28
ТОВ "Видавнича друкарня "Сторожинець"
#43890097
Відхилено 5 500,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 13:35
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
Переможець 6 300,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 14:34

Документи

04 січня 2021 13:28
Електронний підпис

Документи

04 січня 2021 13:35
Електронний підпис

Документи

04 січня 2021 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
6 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2021 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:09
Д.у№1 Д.10.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:20
№10 Бланки.pdf укладений
12 січня 2021 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжити терміни поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML