Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
(Гранітний щебінь (фр.: 2-5, 5-10, 5-20, 10-20, 20-40 ),
Гранітний відсів, Кар’єрний дріб’язок, Шлак доменний)
Очікувана вартість
25 377 000,00 UAH
UA-2020-12-15-007436-b ● b4668d77812d43e98da336cd9d6e966d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 31918234 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Поповича, 23 |
Контактна особа: |
Яковенко Денис Леонідович 380665807646 tender@oblavtodor.ks.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 377 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
протяжність маршруту перевезення Товару від складу Постачальника до складу Покупця не більш 100 км. Склад покуця - філії ДП ”Херсонський облавтодор”
Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Продавцем за отриманий Товар протягом 30-60 календарних днів з моменту отримання від Продавця документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі. У випадку затримки Продавцем передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Продавцем взятих на себе зобов'язань.
8.Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність власних або орендованих складських майданчиків, перевантажувальної техніки та вагового обладнання в кількості достатній для забезпечення поставки необхідних обсягів Товару (а саме, складські (вантажні) майданчики загальною площею від 30000 м2, перевантажувальна техніка для навантаження сипучих матеріалів на транспортні засоби (не меньше 2 одиниць вантажопід’ємністю від 3 тонн), вагове обладнання для зважування транспортних засобів не меньше 1 од, з верхньою межею вимірювання не меньше ніж 80 тонн), а також надати копі підтверджуючіх документів на право власності або користування та експлуатації відповідного майна/техніки/обладнання (свідцтва про реєстрацію, витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності, копії дійсних та чинних договорів (оренди (лізінгу), суборенди, та ін.) на майно/техніку/обладнання, дійсні паспорти на обладнання з відмітками про допуск до експлуатації, дійсні свідоцтва про повірку зважувального обладнання, то що) . Замовник залишає право здійснити перевірку документальних відомостей наданих Учасником з реальною наявністю зазначеного майна і засобів в зазначеному місці. Місце розташування складських майданчиків, техніки та обладнання повинно відповідати вимогам в Додатку 3 до документації допорогової закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Продавцем за отриманий Товар протягом 30-60 календарних днів з моменту отримання від Продавця документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі. У випадку затримки Продавцем передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Продавцем взятих на себе зобов'язань.
8.Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність власних або орендованих складських майданчиків, перевантажувальної техніки та вагового обладнання в кількості достатній для забезпечення поставки необхідних обсягів Товару (а саме, складські (вантажні) майданчики загальною площею від 30000 м2, перевантажувальна техніка для навантаження сипучих матеріалів на транспортні засоби (не меньше 2 одиниць вантажопід’ємністю від 3 тонн), вагове обладнання для зважування транспортних засобів не меньше 1 од, з верхньою межею вимірювання не меньше ніж 80 тонн), а також надати копі підтверджуючіх документів на право власності або користування та експлуатації відповідного майна/техніки/обладнання (свідцтва про реєстрацію, витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності, копії дійсних та чинних договорів (оренди (лізінгу), суборенди, та ін.) на майно/техніку/обладнання, дійсні паспорти на обладнання з відмітками про допуск до експлуатації, дійсні свідоцтва про повірку зважувального обладнання, то що) . Замовник залишає право здійснити перевірку документальних відомостей наданих Учасником з реальною наявністю зазначеного майна і засобів в зазначеному місці. Місце розташування складських майданчиків, техніки та обладнання повинно відповідати вимогам в Додатку 3 до документації допорогової закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54000 тони
Код ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
(Гранітний щебінь (фр.: 2-5, 5-10, 5-20, 10-20, 20-40 ),
Гранітний відсів, Кар’єрний дріб’язок, Шлак доменний)
(Гранітний щебінь (фр.: 2-5, 5-10, 5-20, 10-20, 20-40 ),
Гранітний відсів, Кар’єрний дріб’язок, Шлак доменний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Продавцем за отриманий Товар протягом 30-60 календарних днів з моменту отримання від Продавця документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі. У випадку затримки Продавцем передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Продавцем взятих на себе зобов'язань. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2020 16:37 |
Тендерна документація.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВОКАХОВСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ" #19235881 |
Переможець |
25 377 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.docx | укладений |
30 грудня 2020 09:53
|