Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо
Очікувана вартість
4 500 815,00 UAH
UA-2020-12-15-007241-b ● 9af87221341a4023a22fba667ee37676
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Патракеєва Марія Миколаївна +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 4 500 815,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 504,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 135024.45 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації)Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2021р. сума може бути змінена у відповідності до нього
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 кг
відруби курячі охолоджені (чверть)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кг
куряча грудка охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2100 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
11700 кг
м`ясо свинини нежирне охолоджене (без кістки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кг
м'ясо яловичини (без кістки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
8900 кг
печінка яловича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі по факту поставки товарів шляхом оплати Замовником поетапно поставлених товарів згідно з накладною протягом десяти банківських днів з відстрочкою платежу до 90 календарних днів при умові відсутності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 13:21 |
Перелік змін.docx | |
22 грудня 2020 13:21 |
ТД Мясо оновлена.doc | |
21 грудня 2020 08:09 |
Перелік змін.docx | |
21 грудня 2020 08:09 |
ТД Мясо нова редакція.doc | |
15 грудня 2020 16:26 |
ТД Мясо.doc |
22 грудня 2020 13:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 грудня 2020 13:21 |
Перелік змін.docx
|
||||||
22 грудня 2020 13:21 |
ТД Мясо оновлена.doc
|
||||||
21 грудня 2020 08:09 |
Перелік змін.docx
|
||||||
21 грудня 2020 08:09 |
ТД Мясо нова редакція.doc
|
||||||
15 грудня 2020 16:26 |
ТД Мясо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 грудня 2020 10:30
Дата відповіді: 18 грудня 2020 18:37
Шановний Замовнику, просимо видалити із тендерної документації дискримінаційну вимогу про наявність власної або орендованої матеріальної бази в м. Нікополі (склади, та інше), та видалити вимогу надання документів, які підтверджують факт володіння чи користування (скан копії оригіналу договорів оренди,та акт прийому передачі. А також скан копії оригіналу право власності або витяг з реєстру нерухомого майна на Орендодавця на нерухоме майно у м Нікополь. Оскільки дані вимоги є прямою дискримінацією та значно звужують коло учасників та Потенційних постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що в разі ігнорування вищенаведеного, ми вимушені будемо привернути увагу Державної аудиторської служби, та звернутись до АМКУ. Сподіваємость, що Ви виступаєте за чесні та добросовісні закупівлі, а також сподіваємось на Вашу неупередженість в процесі проведення закупівлі та виборі переможця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У звязку з відсутністю складських приміщень, та недостатньою кількістю холодильного устаткування відповідно до вимог системи HACCP Замовник не має можливості для довгототривалого зберігання продуктів харчування.Враховуючи що поставка продукції буде здійснюватися кожного дня до 8.00, вся продукція яка вимагається відповідно до асортименту повинна бути не заморожена, а охолоджена для безперебійної роботи дошкільних навчальних закладів замовник вважає таку вимогу доречною.Згілно частини 2ст16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвепдженого досвіду виконання аналогічних договорів.При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.Разом з тим зміст інформації яку потрібно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини 3ст.5 Закону та дотримання принципів, закріплених у статті 3 Закону.Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має.А отже Замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються пілтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 грудня 2020 10:31
Дата відповіді: 18 грудня 2020 16:36
Доброго дня! Звертаємо вашу увагу, що рішення про державну реєстрацію потужності, виданих Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на Автотранспорт видається лише перевізнику товару. Якщо учасник до виконання умов договору залучає власний автотранспорт, то рішення про державну реєстрацію потужностей надається на зберігання, транспортування та реалізацію продукції. Вимога окремого рішення про державну реєстрацію потужності на Автотранспорт є такою, що звужує коло та дискримінує учасників. Просимо внести зміни згідно вищевикладеного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» частини 1 Статті 25. Державна реєстрація потужностей, визначено наступне:
«Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.» При цьому просимо зауважити, «комулятивною реєстрацією» вважається окрема реєстрація декількох одиниць саме транспортних засобів, як потужностей оператора ринку, щодо чого видається окремий документ (рішення про держдавну реєстрацію) , проте у Законі не йдеться про комулятивну реєстрацію потужностей складського (виробничого примішення) з транспортними засобами. Державна реєстрація потужностей здійснюється окремо (Згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» частини 2 Статті 25. Державна реєстрація потужностей).
Учасник невірно трактує дану норму закону, та, відповідно, подає некоректне зауаження. Незважаючи на те, хто є безпосереднім власником, згідно чинного законодавства транспортні засоби, що задіяні у ланцюгу хорчового обігу, підлягають обов’язковій реєстрації, як оператора ринку (у тому числі обов’язкової комулятивної реєстрації транспортних засобів у разі багатьох одиниць у власності учасника або переізника).
«Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.» При цьому просимо зауважити, «комулятивною реєстрацією» вважається окрема реєстрація декількох одиниць саме транспортних засобів, як потужностей оператора ринку, щодо чого видається окремий документ (рішення про держдавну реєстрацію) , проте у Законі не йдеться про комулятивну реєстрацію потужностей складського (виробничого примішення) з транспортними засобами. Державна реєстрація потужностей здійснюється окремо (Згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» частини 2 Статті 25. Державна реєстрація потужностей).
Учасник невірно трактує дану норму закону, та, відповідно, подає некоректне зауаження. Незважаючи на те, хто є безпосереднім власником, згідно чинного законодавства транспортні засоби, що задіяні у ланцюгу хорчового обігу, підлягають обов’язковій реєстрації, як оператора ринку (у тому числі обов’язкової комулятивної реєстрації транспортних засобів у разі багатьох одиниць у власності учасника або переізника).
Сертифікація
Дата подання: 16 грудня 2020 10:48
Дата відповіді: 18 грудня 2020 16:37
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання продуктів (сировини) діє по 01.07.2021р. На сьогоднішній день, є діючими 2 сертифікати на управління безпечністю харчових продуктів, а саме: ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Оскільки поставка товару буде здійснюватись протягом всього 2021 року, доречно надати можливість надання учасником ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На момент проведення закупівлі в Україні є діючими 2 сертифікати на управління безпечністю харчових продуктів, а саме: ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Оскільки закупівля проводиться у 2020 році і частину наступного року будуть діяти обидва сертифікати . Замовником вирішено включити обидва, на підставі п.2 частини 2. Статті 22 у разі потреби замовник у тендерну документацію включає сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Дискримінаційна вимога щодо наявності складу.
Дата подання: 19 грудня 2020 14:38
Дата відповіді: 21 грудня 2020 08:14
Доброго дня! Шановний Замовнику, наглошуємо, що вимога про наявність складських приміщень саме в м. Нікополь, є такою що звужує та дискримінує коло потенційних учасників закупівлі. Повідомляємо, що виробники товару наприклад, Дніпропетровської та Запорізької областей працюють в цілодобовому режимі, та маючи спеціалізований транспорт забезпечують багатьох інших замовників товаром і мають можливість постачання в сусідні області, в тому числі і в м. Нікополь товару до встановленого договором часу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника видалити із тендерної документації дискримінаційну вимогу та провести закупівлю в режимі прозорої конкуренції. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику , замовником внесені зміни у розділі кваліфікаційні критерії Наявність обладнання та матеріально – технічної бази пункті 4. Довідка, в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність власної або орендованої матеріальної бази в м. Нікополі (склади, та інше), та надати документи, які підтверджують факт володіння чи користування (скан копії оригіналу договорів оренди,та акт прийому передачі. А також скан копії оригіналу право власності або витяг з реєстру нерухомого майна на Орендодавця на нерухоме майно у м Нікополь..
Змінено на :
Довідка, в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність власної або орендованої матеріальної бази (склади, та інше), та надати документи, які підтверджують факт володіння чи користування (скан копії оригіналу договорів оренди,та акт прийому передачі. А також скан копії оригіналу право власності або витяг з реєстру нерухомого майна на Орендодавця на нерухоме майно .
Змінено на :
Довідка, в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність власної або орендованої матеріальної бази (склади, та інше), та надати документи, які підтверджують факт володіння чи користування (скан копії оригіналу договорів оренди,та акт прийому передачі. А також скан копії оригіналу право власності або витяг з реєстру нерухомого майна на Орендодавця на нерухоме майно .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛАКІ МАЙЛ УКРАЇНА |
3 689 300,00
UAH з ПДВ
|
3 689 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Оріон |
4 090 235,00
UAH з ПДВ
|
4 090 235,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛАКІ МАЙЛ УКРАЇНА #40180785 |
Рішення скасоване |
3 689 300,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2021 13:31
|
ТОВ ЛАКІ МАЙЛ УКРАЇНА #40180785 |
Відхилено |
3 689 300,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2021 13:40
|
ПП Оріон #30172371 |
Переможець |
4 090 235,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:09
|
мясо.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 16:36
|
мясо.pdf | зміни до договору |
10 січня 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 08:28
|
6 до дог.29.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 08:32
|
дод.уг.5 до дог.29.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 13:30
|
дод.уг.4 1.12.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:41
|
дод.уг.3 до дог.29.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 11:28
|
ответ 235 (1).PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 16:27
|
img029.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 09:32
|
1 мясо.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 09:21
|
29.pdf | укладений |
01 лютого 2021 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зеншення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | висновки |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік 20% |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення 20 % суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |