Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура для дверей
Очікувана вартість
6 316,95 UAH
UA-2020-12-15-004334-b b40cb896fb7843849582455d1e644572
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Вид закупівлі - договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель. Технічні характеристики предмета закупівлі: згідно додатку 1 до договору. Якісні характеристики: товар є новим, невикористаним, не має дефектів, пов’язаних з матеріалами та якістю виготовлення. Упаковка і маркування Товару повинні відповідати його специфікації, технічним умовам і стандартам та забезпечувати належні умови транспортування та зберігання Товару
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт.
Замок навісний 700 хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 шт.
Серцевина компактна Avers DM-80 (40/40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
20 шт.
Ручка скоба Giff UP8104/128, хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
30 шт.
Ручка скоба Giff UP8204/96, хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
20 шт.
Ручка скоба Giff UP8304/64, хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 грудня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Офіс-СТ»
#43229702
Переможець 6 316,95
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:46

Документи

15 грудня 2020 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:49
договір фурнітура.pdf укладений
15 грудня 2020 13:49