Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Уманському району, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Uman district, Cherkasy region
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Uman district, Cherkasy region
Очікувана вартість
40 742 801,00 UAH
UA-2020-12-15-003920-a ● 5ece310b39714b57af242df6179cc11c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Швирьов Максим Валентинович 380682207013, maksim_shveryov1996@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Швирьов Максим Валентинович 380682207013 dp_smad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State enterprise "Local highway service in Cherkasy region" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Shvyrov Maksym 380682207013, maksim_shveryov1996@ukr.net |
Additional contacts: |
Shvyrov Maksim 380682207013 dp_smad@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 40 742 801,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203 714,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1180000 UAH |
Publication date: | 15 грудня 2020 18:15 |
Enquiries until: | 13 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 січня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 40 742 801 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 203 714 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Уманському району, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Уманський район, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Uman district, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 17:20 |
ТД УМАНЬ (ЗМІНИ 2).docx | |
15 січня 2021 17:20 |
Перелік змін до ТД УМАНЬ (1).docx | |
14 січня 2021 16:24 |
Перелік змін до ТД Умань.docx | |
14 січня 2021 16:13 |
Перелік змін до ТД Умань.docx | |
14 січня 2021 16:12 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ УМАНЬ 2021 (ЗМІНИ).docx | |
15 грудня 2020 18:15 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ УМАНЬ 2021.docx |
15 січня 2021 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
15 січня 2021 17:20 |
ТД УМАНЬ (ЗМІНИ 2).docx
|
|||||||||||||||
15 січня 2021 17:20 |
Перелік змін до ТД УМАНЬ (1).docx
|
|||||||||||||||
14 січня 2021 16:24 |
Перелік змін до ТД Умань.docx
|
|||||||||||||||
14 січня 2021 16:13 |
Перелік змін до ТД Умань.docx
|
|||||||||||||||
14 січня 2021 16:12 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ УМАНЬ 2021 (ЗМІНИ).docx
|
|||||||||||||||
15 грудня 2020 18:15 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ УМАНЬ 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаціні критерії
Дата подання: 24 грудня 2020 11:05
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:55
В Додатку № 1 тендерної документації міститься перелік мінімальної кількості техніки на кожні 100 км протяжності автодоріг, але в тендерній документації не має інформації щодо загальної протяжності автодоріг по даній закупівлі. Для визначення необхідної техніки для надання послуг, просимо Вас вказати загальну протяжність автодоріг.
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 грудня 2020 11:07
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:55
Додаток № 1 містить вимогу надати в складі тендерної пропозиції договора купівлі-продажу/договора поставки з підтверджуючими документами на комплекти для огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення робіт та дорожні знаки. Просимо Вас уточнити які саме підтверджуючи документи мають бути надані.
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
ст.17 Закону
Дата подання: 24 грудня 2020 11:08
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:55
З 22.11.2020р. набрали чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зміни до ст.17, але додатком № 3 вимагається надання довідок на підтвердження відсутності підстав по ст.17 в старій редакції Закону. Просимо роз’яснити, в якому варіанті давати довідки: згідно чинного законодавства чи вимоги дод.№3 тендерної документації.
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 грудня 2020 15:27
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:54
Згідно вимог Таблиці 1.1. "ІНФОРМАЦІЯ про наявність будівельних машин і механізмів” Додатку №1 “Документ, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям” тендерної документації у таблиці Учаснику необхідно зазначити тип обладнання, машини, механізму або устаткування (відповідно реєстраційних документів), що не враховані у загальновиробничих витратах. Просимо роз'яснити, яке обладання і устаткування та які машини, механізми у розумінні Замовника можуть бути не враховані у загальновиробничих витратах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
ст.17 Закону
Дата подання: 28 грудня 2020 10:39
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:54
В розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5 наявна вимога «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою 17 статті.», а в додатку № 3 вимагається підтвердження підстав, передбачених пунктами 5, 6, 10, 12 і 13 частини першої та частиною другою 17 статті. Просимо роз’яснити згідно якої вимоги готувати довідку про відсутність підстав передбачених ст.17.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
ст.17 Закону
Дата подання: 28 грудня 2020 11:57
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:54
В Додатку № 3 п.2 вимагається надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою 17 статті, тоді як в п.3 цього ж додатку вимагається документальне підтвердження тільки пунктів 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою 17 статті. Просимо уточнити які ж саме пункти ст.17 потрібно підтвердити переможцю закупівлі.
Також в додатау № 3 вимагаються підтверджуючі документи (оригінали довідок) – які саме оригінали це мають бути: довідки, видані уповноваженими органами чи довідки в довільній формі? Якщо маються на увазі довідки, видані уповноваженим органом, то чи буде довідка (повна) видана МВС України підтвердженням для пунктів 6 та 12 та яка довідка має бути на підтвердження частини другої ст.17.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015
Дата подання: 28 грудня 2020 15:37
Дата відповіді: 29 грудня 2020 16:54
Згідно Додатку 1.Тендерної документації про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, щодо абзацу про те, що Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору), але ми не знайшли відповідних вимог застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей через те, що у технічному завданні додатку №4 тендерної документації не передбачено влаштування дорожнього покриття щебенево-мастиковими асфальтобетонними сумішами.
Пояснюємо наступне, що згідно ДБН 8.2.3-5:2018 (таблиця 8.1) існує особливість технології ЩМА, яка передбачена ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та відрізняється тим, що основним призначенням щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА) є влаштування верхніх шарів асфальтобетонного покриття безпосередньо по усій ширині дороги в якості замикаючого шару при капітальному ремонті верхніх шарів дорожніх покриттів, для створення якісного та надійного асфальтування магістральних доріг та магістральних вулиць загальноміського значення.
Тому, просимо Замовника змінити дану вимогу (ДСТУ Б В.2.7-127:2015) щодо атестації асфальтобетонного заводу (виробництво) на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, при цьому не нехтуючи встановленими, та якісними нормами щодо технічного та якісного виконання робіт з нашого боку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
ДСТУ ISO
Дата подання: 30 грудня 2020 09:46
Дата відповіді: 30 грудня 2020 12:12
Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції замовник вимагає надати копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO, виданого учаснику, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду у вигляді листа-довідки (згідно з умовами сертифікату).
Просимо надати роз’яснення щодо якого ДСТУ ISO надати вищевказані документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни! Дякуємо!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 грудня 2020 12:06
Дата відповіді: 30 грудня 2020 12:12
Додатком № 3 тендерної документації вимагається надання документального підтвердження наявності технічних засобів регулювання дорожнім рухом, визначених додатком В «Тимчасові типові схеми ОДР» ДСТУ 8749-2017 «Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення робіт», дорожніх знаків та інформаційних панно. Для виконання даної вимоги Учасник на стадії подання пропозиції повинен закупити, у разі їх відсутності, всі вищезазначені засоби. Такі засоби враховуються при виконанні ремонтних робіт (експлуатаційного утримання) та компенсуються Замовником в межах підписної договірної ціни. Нам, як Учаснику, не зрозуміло яким чином компенсувати витрати на стадії подання пропозиції. Тому ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що потенціально обмежує коло учасників та просимо її киключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни! Дякуємо!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 грудня 2020 16:15
Дата відповіді: 06 січня 2021 15:40
Додатком № 3 вимагається надання документального підтвердження обладнання моніторинговими GPS трекерами техніки, яка буде використовуватись для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг у зимовий період (чищення, посипка). Просимо Вас вказати обов'язковий перелік та кількіть техніки, яка має бути обладнана GPS трекерами.
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 грудня 2020 16:16
Дата відповіді: 06 січня 2021 15:39
В додатку № 3 обов’язковим переліком техніки на кожні 100 км протяжності автодоріг вимагається наявність у Учасника снігоочисника з поворотним плугом в кількості 2 шт. та трактора на пневмоколісному ходу з причіпом піскорозкидачем. Просимо пояснити чи буде достатнім підтвердженням для цих позицій автомобіль з обладнанням для одночасного очищення та розподілення протиожеледних матеріалів в кількості 2 шт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Перелік обов’язкової техніки
Дата подання: 31 грудня 2020 10:23
Дата відповіді: 06 січня 2021 15:40
В додатку № 3 є перелік обов’язкової техніки на кожні 100 км протяжності автодоріг, але немає загальної протяжності доріг по району. Просимо Вас надати мінімальний перелік техніки, який має бути у Учасника, на всю протяжність доріг по даній закупівлі.
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Перелік обов’язкової техніки
Дата подання: 31 грудня 2020 10:25
Дата відповіді: 06 січня 2021 15:39
В обов’язковому переліку техніки додатку № 3 вимагається наявність автовишки АГП-22, висота підйому даної вишки становить 22 м. Тож просимо пояснити, які саме роботи по даній закупівлі мають виконуватись на висоті 22м, або ж внести зміни в тендерну документацію стосовно висоти підйому автовишки.
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Кваліфікаційний критерій
Дата подання: 04 січня 2021 20:59
Дата відповіді: 06 січня 2021 15:39
Тендерною документацією передбачено, що для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, в складі тендерної пропозиції останній повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначення П.І.П. працівників, назви посад, стажу роботи та рівня здобутої освіти.
Просимо Замовника надати роз'яснення, який стаж роботи мається на увазі – стаж роботи за місцем роботи в Учасника чи стаж роботи за попереднім місцем роботи, чи стаж роботи за всіма посадами, що обіймав працівник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! До ТД будуть внесені зміни!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-15-003920-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 28 грудня 2020 15:33
Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015
Згідно Додатку 1.Тендерної документації про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, щодо абзацу про те, що Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору), але ми не знайшли відповідних вимог застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей через те, що у технічному завданні додатку №4 тендерної документації не передбачено влаштування дорожнього покриття щебенево-мастиковими асфальтобетонними сумішами.
Пояснюємо наступне, що згідно ДБН 8.2.3-5:2018 (таблиця 8.1) існує особливість технології ЩМА, яка передбачена ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та відрізняється тим, що основним призначенням щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА) є влаштування верхніх шарів асфальтобетонного покриття безпосередньо по усій ширині дороги в якості замикаючого шару при капітальному ремонті верхніх шарів дорожніх покриттів, для створення якісного та надійного асфальтування магістральних доріг та магістральних вулиць загальноміського значення.
Тому, просимо Замовника змінити дану вимогу (ДСТУ Б В.2.7-127:2015) щодо атестації асфальтобетонного заводу (виробництво) на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, при цьому не нехтуючи встановленими, та якісними нормами щодо технічного та якісного виконання робіт з нашого боку.
Розгорнути
Згорнути
Пояснюємо наступне, що згідно ДБН 8.2.3-5:2018 (таблиця 8.1) існує особливість технології ЩМА, яка передбачена ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та відрізняється тим, що основним призначенням щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА) є влаштування верхніх шарів асфальтобетонного покриття безпосередньо по усій ширині дороги в якості замикаючого шару при капітальному ремонті верхніх шарів дорожніх покриттів, для створення якісного та надійного асфальтування магістральних доріг та магістральних вулиць загальноміського значення.
Тому, просимо Замовника змінити дану вимогу (ДСТУ Б В.2.7-127:2015) щодо атестації асфальтобетонного заводу (виробництво) на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, при цьому не нехтуючи встановленими, та якісними нормами щодо технічного та якісного виконання робіт з нашого боку.
Скасована
Дата: 28 грудня 2020 15:37
Причина: подали не в той розділ. мали в запитання!
Номер вимоги: UA-2020-12-15-003920-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 08 лютого 2021 14:10
Неправомірне відхилення
Неправомірне відхилення ТОВ Дорбуд Сервіс
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2021 18:02
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо першої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких наявні інформація про направлення інформації до територіального органу ДПС, однак відсутня інформація, яка підтверджує саме взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Крім того, Замовником було встановлено форму документу, який має підтвердити взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області а саме - лист, довідка, однак учасником не надано таких документів у складі тендерної пропозиції.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо другої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002 в ГУДКСУ у Черкаській області.
Виходячи з наведеної вище умови тендерної документації передбачено необхідність надання банківської гарантії в якій повинно бути зазначено саме – про безумовне зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002. На думку Замовника в гарантії повинно бути зазначено фразу «безумовне зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002», яка б підтвердила таке зобов’язання Замовнику про сплату суми забезпечення саме негайно та саме на рахунок UA188999980313030122000023002.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, в якій відсутня фраза із твердженням щодо безумовного зобов’язання банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002 в ГУДКСУ у Черкаській.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо третьої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Додатком 1 тендерної документації передбачено: Для підтвердження можливості надання послуг відповідно до технічного завдання Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку в згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) з наступним документальним підтвердженням. При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання, або договір купівлі (продажу), видаткової накладної, паспорту (технічного);
- дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу;
- рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу. 02.02.2021 учаснику було надано 24 години на усунення зазначеного недоліку. 03.03.2021 було завантажено лист пояснення щодо ненадання зазначеного вище документу. Отже, учасником не усунено порушення, а саме не надано рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу.
Звертаємо вашу увагу, що наданням листа пояснення учасник підтвердив відсутність такого документу.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже ненадання учасником документу, що вимагався умовами тендерної документації є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо інших підстав відхилення, що зазначені у вимозі повідомляємо, що Замовник не відхиляв тендерну пропозицію ТОВ "ДОРБУД СЕРВІС" за невідповідності (на думку Скаржника), що зазначені у пунктах 4 та 5 вимоги.
Щодо допущених учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином Замовник повинен надати відповідь щодо переваг лише переможця процедури закупівлі і лише після оцінки та розгляду його тендерної пропозиції. Повідомляємо, що Замовником було проведено лише розгляд, та не було проведено оцінку та відповідно не було визначено переможця процедури закупівлі, отже для Замовника не встановлено обов’язку щодо надання інформації про переваги саме допущених учасників. Окремо зазначаємо, що тендерні пропозиції допущених учасників відповідають умовам тендерної документації у повному обсязі.
Щодо першої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких наявні інформація про направлення інформації до територіального органу ДПС, однак відсутня інформація, яка підтверджує саме взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Крім того, Замовником було встановлено форму документу, який має підтвердити взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області а саме - лист, довідка, однак учасником не надано таких документів у складі тендерної пропозиції.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо другої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002 в ГУДКСУ у Черкаській області.
Виходячи з наведеної вище умови тендерної документації передбачено необхідність надання банківської гарантії в якій повинно бути зазначено саме – про безумовне зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002. На думку Замовника в гарантії повинно бути зазначено фразу «безумовне зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002», яка б підтвердила таке зобов’язання Замовнику про сплату суми забезпечення саме негайно та саме на рахунок UA188999980313030122000023002.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, в якій відсутня фраза із твердженням щодо безумовного зобов’язання банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002 в ГУДКСУ у Черкаській.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо третьої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Додатком 1 тендерної документації передбачено: Для підтвердження можливості надання послуг відповідно до технічного завдання Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку в згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) з наступним документальним підтвердженням. При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання, або договір купівлі (продажу), видаткової накладної, паспорту (технічного);
- дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу;
- рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу. 02.02.2021 учаснику було надано 24 години на усунення зазначеного недоліку. 03.03.2021 було завантажено лист пояснення щодо ненадання зазначеного вище документу. Отже, учасником не усунено порушення, а саме не надано рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу.
Звертаємо вашу увагу, що наданням листа пояснення учасник підтвердив відсутність такого документу.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже ненадання учасником документу, що вимагався умовами тендерної документації є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо інших підстав відхилення, що зазначені у вимозі повідомляємо, що Замовник не відхиляв тендерну пропозицію ТОВ "ДОРБУД СЕРВІС" за невідповідності (на думку Скаржника), що зазначені у пунктах 4 та 5 вимоги.
Щодо допущених учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином Замовник повинен надати відповідь щодо переваг лише переможця процедури закупівлі і лише після оцінки та розгляду його тендерної пропозиції. Повідомляємо, що Замовником було проведено лише розгляд, та не було проведено оцінку та відповідно не було визначено переможця процедури закупівлі, отже для Замовника не встановлено обов’язку щодо надання інформації про переваги саме допущених учасників. Окремо зазначаємо, що тендерні пропозиції допущених учасників відповідають умовам тендерної документації у повному обсязі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-15-003920-a.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33819662
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-12-15-003920-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48", Код ЄДРПОУ:39835082
Дата подання: 08 лютого 2021 12:35
Дата подання: 08 лютого 2021 12:35
Скарга на рішення замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2021 09:22
рішення від 10.02.2021 №2342+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 09:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 №3125.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 15:27
рішення від 19.02.021 №3125.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 22:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3125-р/пк-пз, Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" скасувало власне рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ШРБУ-48" за процедурою закупівлі - "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Уманському району, Черкаська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-15-003920-a.
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2021 13:35
Номер скарги: UA-2020-12-15-003920-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 09 лютого 2021 16:14
Дата подання: 09 лютого 2021 16:14
Скарга на рішення замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2021 10:51
рішення від 11.02.2021 № 2445 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 лютого 2021 10:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 № 3123.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 15:10
рішення від 19.02.2021 № 3123.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 22:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3123-р/пк-пз, Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" скасувало власне рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Уманському району, Черкаська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-15-003920-a.
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2021 13:38
Номер скарги: UA-2020-12-15-003920-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48", Код ЄДРПОУ:39835082
Дата подання: 18 березня 2021 14:33
Дата подання: 18 березня 2021 14:33
Скарга на рішення Замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 березня 2021 13:56
рішення від 22.03.2021 № 5581 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 13:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6573.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 16:59
рішення від 31.03.2021 № 6573.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 14:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 березня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:29
|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 10:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
38 900 000,00
UAH з ПДВ
|
38 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
40 600 002,00
UAH з ПДВ
|
40 600 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Переможець |
38 900 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 15:27
|
Додаткова угода № 6 до Договору № 38.pdf | укладений |
10 лютого 2022 15:21
|
Додаткова угода № 6 до Договору № 38.pdf | укладений |
10 лютого 2022 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 18:08
|
Додаткова угода № 6 до Договору № 38.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 18:03
|
Додаткова угода № 5 до Договору № 38.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 15:11
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 38.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:10
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 38.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:34
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 38.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:47
|
Додаткова угода №1 до Договору №38.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 15:38
|
Договір №38.pdf | укладений |
21 квітня 2021 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Додаток № 2 та Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Ціна Договору становить 15 525 184,87 грн. з ПДВ, в тому числі вартість Договору на 2021 рік – 11 935 184,87 грн. з ПДВ, вартість Договору на 2022 рік – 3 590 000,00 грн. з ПДВ. Абзац 1 пункту 5.1 Договору у новій редакції. Надання послуг починається з дня підписання Договору і до 31 березня 2022 року, в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань за цим Договором. Доповнення Договору Додатком № 4 та Додатком № 5. Розділ ХІІІ Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець дійшли спільної, вільної та взаємної згоди розірвати Договір. Сторони не мають невиконаних зобов’язань один перед одним. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 квітня 2021 — 04 лютого 2022 |
Сума оплати за договором: |
15 391 045,94
UAH (в тому числі ПДВ 2 565 174,32 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Уманському району, Черкаська область № 38 від 20.04.2021 р. згідно змісту додаткової угоди № 6 від 04.02.2022 р. Сторони не мають невиконаних зобов’язань один перед одним. |