Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонтування нсз, б "Сі Ант"
Repair services for oil and garbage recovery ship, tug «SEA ANT»
Repair services for oil and garbage recovery ship, tug «SEA ANT»
Очікувана вартість
4 850 000,00 UAH
UA-2020-12-15-003255-a ● 0f9291e0648e4a148317d64e668933af
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Круль Марина Васильевна 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Круль Марина Василівна (048) 738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua Спірідонова Анна Сергіївна (048) 738-18-76 Anna.Spiridonova@pf.uspa.gov.ua Поперногло Володимир Володимирович (048)738-17-33 Volodymyr.Popernohlo@pf.uspa.gov.ua Козак Віктор Олександрович (048)738-17-53 Viktor.Kozak@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Volodymyrivna 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Krul Maryna Vasilivna (048) 738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua Spiridonova Anna Sergeyevna (048) 738-18-76 Anna.Spiridonova@pf.uspa.gov.ua Popernoglo Volodymyr Volodymyrovych (048)738-17-33 Volodymyr.Popernohlo@pf.uspa.gov.ua Kozak Viktor Oleksandrovich (048)738-17-53 Viktor.Kozak@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodumurivna (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 4 850 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 грудня 2020 16:29 |
Enquiries until: | 08 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 4 850 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 24 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9
Послуги з ремонтування нсз, б «Сі Ант»
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база Виконавця (Регіони України).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 65 (шістдесят п’яти) календарних днів протягом 2021 року з дати підписання «Акту про приймання судна в ремонт».
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 850 000,00 грн. без ПДВ / 5 820 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.01.2021 о 15:00 год.
12. Умови оплати:
- протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку Замовник проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуги, за умови виконання Виконавцем п. 5.1.1 Договору.
- остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, за умови виконання п. 7.3.16 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 5.1 Договору.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 18.01.2021 о 15:00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9
Послуги з ремонтування нсз, б «Сі Ант»
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база Виконавця (Регіони України).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 65 (шістдесят п’яти) календарних днів протягом 2021 року з дати підписання «Акту про приймання судна в ремонт».
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 850 000,00 грн. без ПДВ / 5 820 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.01.2021 о 15:00 год.
12. Умови оплати:
- протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку Замовник проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуги, за умови виконання Виконавцем п. 5.1.1 Договору.
- остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, за умови виконання п. 7.3.16 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 5.1 Договору.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 18.01.2021 о 15:00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment under code DK 021:2015 - 50240000-9
Repair services for oil and garbage recovery ship, tug «SEA ANT».
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: Contractor’s repair base of (Regions of Ukraine).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: no more than 65 (sixty five) calendar days during 2021 from the date of signing of the “Certificate of Acceptance of the Vessel for Repair”.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 4 850 000,00 excluding VAT/UAH 5 820 000,00 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 18.01.2021 at 03:00 p.m.
12. Payment term:
- within 10 banking days after the receipt of the Letter of readiness to accept the vessel for repairs, under an invoice issued, the Customer shall make an advance payment to the Contractor in the amount of 20% of the total Service cost, provided that the Contractor complies with paragraph 5.1.1 of the Contract.
- The final payment for the Services provided shall be made through a direct bank transfer of funds to the Contractor’s account upon the provision of the Services, as follows: within 25 banking days upon signing of the relevant Service Acceptance Certificate, under an invoice issued by the Contractor, provided that paragraph 7.3.16 of the Contract is complied with, a payment of 80% of the Service, except for the advance payment amount (if any) previously paid under paragraph 5.1 of the Contract.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents
provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 18.01.2021 at 3:00.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5 %.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment under code DK 021:2015 - 50240000-9
Repair services for oil and garbage recovery ship, tug «SEA ANT».
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: Contractor’s repair base of (Regions of Ukraine).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: no more than 65 (sixty five) calendar days during 2021 from the date of signing of the “Certificate of Acceptance of the Vessel for Repair”.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 4 850 000,00 excluding VAT/UAH 5 820 000,00 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 18.01.2021 at 03:00 p.m.
12. Payment term:
- within 10 banking days after the receipt of the Letter of readiness to accept the vessel for repairs, under an invoice issued, the Customer shall make an advance payment to the Contractor in the amount of 20% of the total Service cost, provided that the Contractor complies with paragraph 5.1.1 of the Contract.
- The final payment for the Services provided shall be made through a direct bank transfer of funds to the Contractor’s account upon the provision of the Services, as follows: within 25 banking days upon signing of the relevant Service Acceptance Certificate, under an invoice issued by the Contractor, provided that paragraph 7.3.16 of the Contract is complied with, a payment of 80% of the Service, except for the advance payment amount (if any) previously paid under paragraph 5.1 of the Contract.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents
provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 18.01.2021 at 3:00.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5 %.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонтування нсз, б "Сі Ант"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50241100-7 — Послуги з ремонту суден
Repair services for oil and garbage recovery ship, tug «SEA ANT»
CPV: 50241100-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку Замовник проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуги, за умови виконання Виконавцем п. 5.1.1 Договору. | Аванс | 10 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, за умови виконання п. 7.3.16 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 5.1 Договору. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2020 16:26 |
ТД Послуги з ремонтування нсз, б «Сі Ант».docx | |
15 грудня 2020 16:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.DOCX | |
15 грудня 2020 16:26 |
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding.docx | |
15 грудня 2020 16:26 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 лютого 2021
Найменування закупівельника: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" |
4 340 000,00
UAH
|
3 399 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" |
4 802 000,00
UAH
|
3 400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" |
4 825 000,00
UAH
|
4 790 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
4 830 000,00
UAH
|
4 830 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" #40443309 |
Переможець |
3 399 000,00
UAH
|
11 лютого 2021 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 09:59
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 61-В-ПВФ-21 від 02.03.2021.docx | укладений |
21 жовтня 2021 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 10:40
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
03 березня 2021 10:39
|
61-В-ПВФ-21 від 02.03.2021 ТОВ МОРРЕМСЕРВІС.pdf | укладений |
03 березня 2021 10:39
|