Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The current average repair of the road of general using of local importance О1719372 /М-03/-Mashivka-Karlivka on the site km0+000-km36+295 of the Poltavskyi and Mashivskyi districts of the Poltava region (separate sites) (under the code DK 021: 2015 - 45230000-8 -Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region" |
National ID: | 41984916 |
Contact point: |
+380532502661 abasan@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 60 116 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 582,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1800000 UAH |
Publication date: | 15 грудня 2020 15:08 |
Enquiries until: | 11 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 січня 2021 23:00 |
Information
Estimated total value: | 60 116 578 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 583 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПІДРЯДНИКОМ за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Заходи із захисту довкілля: | 30% |
3525 м2: | 30% |
3300 м2: | 20% |
3000 м2: | 10% |
менше 3000 м2: | 0% |
13 січня 2021 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 15:20 |
таблиця змiн_1.doc | |
13 січня 2021 15:20 |
ТД _ нова редакція _1.docx | |
30 грудня 2020 15:39 |
таблиця змiн.doc | |
30 грудня 2020 15:39 |
ТД _ нова редакція.docx | |
15 грудня 2020 15:09 |
ТД.docx |
13 січня 2021 15:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 січня 2021 15:20 |
таблиця змiн_1.doc
|
||||||
13 січня 2021 15:20 |
ТД _ нова редакція _1.docx
|
||||||
30 грудня 2020 15:39 |
таблиця змiн.doc
|
||||||
30 грудня 2020 15:39 |
ТД _ нова редакція.docx
|
||||||
15 грудня 2020 15:09 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям замовника;
Додатком 2 визначений перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3.4. Додатку 2 Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходиться на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області.
Інформація про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки обов’язково повинна містити графи, встановлені Таблицею 6 тендерної документації.
Згідно другої графи таблиці 6 необхідно зазначити Район Полтавської області де розташована виробнича база та/або асфальтований майданчик.
Тобто замовником в тендерній документації ставиться обов’язкова умова до учасника існування власної, орендованої або на іншому праві користування виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування і зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки не менше однієї лише в Полтавській області. Така вимога є обмежуючою та дискримінаційною і унеможливлює участь у процедурі закупівель діючих підприємств в України, що можуть якісно та вчасно надати послуги з предмету закупівлі, але не мають бази на території Полтавської області.
Наявність асфальтобетонного майданчика для складування і зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки саме у Полтавській області не є заходом, що гарантує якісне та своєчасне надання послуги по предмету закупівлі та законодавчо не підтверджена.
Наявність такого майданчика в іншій сусідній області може бути розташована ближче до об’єкту надання послуг ніж місцезнаходження її в Полтавській області, що робить вимогу замовника не логічною та безпідставною.
На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо наявності асфальтобетонного майданчика для складування і зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки саме у Полтавській області шляхом її виключення з умов тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Згідно розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям замовника;
Пунктом 5 розділу 3 передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції скан-копії документів, які підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 2);
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 2);
3) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 2);
Додатком 2 визначений перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 2. Додатку 2 Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Обсяг основних робіт у натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
1 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття
фрезою м2 54955
2 Влаштування вирівнюючого шару із /щільної/ асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем т 6896,8
3 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем м2 54770
4 Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщина 21,0 см м2 3525
Тобто замовником в тендерній документації ставиться обов’язкова умова підтвердити досвід з виконання влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21,0 см.
Зазначена вимога з вказівкою розміру товщини 21,0 см є дискримінаційною. Підприємство, що виконувало роботи з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером може виконувати дані роботи влаштовуючи основу дорожнього одягу щебенево-піщаної суміші різних товщин.
Технологія під час влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером за різними товщинами відповідає одним і тим самим нормам та стандартам та виконується тою самою технікою.
Галузеві будівельні норми ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг за-гального користування. Види ремонтів та перелік робіт» не встановлюють будь-якого поділу в залежності від товщини улаштування основи дорожнього одягу.
Нічим не відрізняється влаштування дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 5,0 см, чи 15,0 см, чи 21,0 см, чи 23,0 см. Тому вимога замовника щодо влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною саме 21,0 см суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Вимога, щодо влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером 21,0 см підлягає виключенню в частині зазначення товщини за якою необхідно виконати дані роботи.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21,0 см шляхом виключення з умов тендерної документації вказівку на товщину основи в розмірі 21,0 см, залишивши необхідність підтвердження досвіду з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером в обсязі зазначеному в тендерній документації та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дану вимогу щодо влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21 см., включено до тендерної документації, виходячи із об’ємів зазначених у кошторисній документації, що пройшла експертну оцінку щодо розгляду кошторисної документації, що і є, в тому числі предметом закупівлі договору.
Стосовно питання можливості розширення предмету аналогічного договору та доповненням експлуатаційного утримання. Роботи з експлуатаційного утримання, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування та штучних споруд на них виконується відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013, а ремонт доріг здійснюється відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011. Отже роботи з експлуатаційного утримання доріг не можуть бути підтвердженням виконання аналогічного договору з капітального, поточного середнього ремонту автомобільних доріг.
Подані вимоги (скарги) на рішення Замовника про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ДАНКО», звернені до замовника, не стосуються повідомлення причин невідповідності його пропозиції умовам тендерних документацій, зокрема технічній специфікації, та /або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Всупереч ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДАНКО» вимагає не надання замовником додаткової інформації про причини невідповідності, а просить скасувати свої рішення щодо відхилення тендерних пропозицій.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачається процесуальний порядок та відсутня технічна можливість авторизованого електронного майданчика для скасування замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції за вимогами учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 січня 2021 15:32
Дата подання: 09 січня 2021 20:06
Дата подання: 28 лютого 2021 22:20
Дата подання: 26 лютого 2021 15:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000058 ● 9e91db1ffefd4614b300806a29f29c61
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2020-12-15-002630-a 15.12.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 13:45:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 13:30:09
Пояснення на запит
Обґрунтування здійснення якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення його очікуваної вартості визначалося Замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Посилання на сайт https://amd.pl.ua/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надано заперечення
2021-09-14 08:35:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ М-БУД ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 15:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
58 914 246,44
UAH з ПДВ
|
56 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 39 480 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
56 500 000,00
UAH з ПДВ
|
56 199 417,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 39 339 591.90 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
56 199 417,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:35
|
ДУ_3_ д-р_30_ зменшення ДЦ.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 15:07
|
Договір | укладений |
30 квітня 2021 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 «Договірна ціна», до Додатку №1 (Договірна ціна) договору підряду №03-24/21-30 від 30.04.2021 на закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/- Машівка - Карлівка на ділянці км0+000-км36+295 Полтавського та Машівського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |