Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 22 791 222,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 956,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2020 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2020 11:36 |
Додаток _3 стаття 17.docx | |
16 грудня 2020 11:36 |
Тендерна документація_.docx | |
15 грудня 2020 12:42 |
Додаток_5_Проект_договору.doc | |
15 грудня 2020 12:42 |
Додаток _ 4 Цінова пропозиція.docx | |
15 грудня 2020 12:42 |
Технічне завдання_.rtf | |
15 грудня 2020 12:42 |
Додаток _ 1_Кваліфікаційні критерії.doc |
16 грудня 2020 12:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 грудня 2020 11:36 |
Додаток _3 стаття 17.docx
|
||||||
16 грудня 2020 11:36 |
Тендерна документація_.docx
|
||||||
15 грудня 2020 12:42 |
Додаток_5_Проект_договору.doc
|
||||||
15 грудня 2020 12:42 |
Додаток _ 4 Цінова пропозиція.docx
|
||||||
15 грудня 2020 12:42 |
Технічне завдання_.rtf
|
||||||
15 грудня 2020 12:42 |
Додаток _ 1_Кваліфікаційні критерії.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
3. ТОВ Креативна фабрика Вікторія
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, згідно наданого кошторису учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", а саме підсумкової відомості ресурсів розділу II. Будівельні машини і механізми, всі роботи по об’єкту «Капітальний ремонт 2-го та 3-го поверху відділення судинної та малоінвазивної нейрохірургії і неврології Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), учасник буде виконувати двома механізмами, а саме: Установка для зварювання ручного дугового [постiйного струму] та Машини свердлильнi електричні, що є не можливим. Згідно діючих законодавчих норм та листа Мінрегіон від 27.10.2014 р. №7/15-12745 з розцінок на виконання будівельно-монтажних робіт видаляти машини та механізми, необхідні для виконання даних робіт в повному обсязі не можна, це є невідповідністю наданого кошторису технічному завданню.
Крім того, банківська гарантія, надана Учасником не містить довідки щодо рейтингу банку, яка вимагалася пунктом 2, Розділу 3 Тендерної документації, тобто банківська гарантія не відповідає вимогам Замовника
В наданому витязі ЄДРПОУ відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника Товариства – Учасника, що є підставою для відхилення згідно ст. 17.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Ви як Замовник були зобов’язані відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.
2. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Еталон-Ком» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
- Щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» відомості про кінцевих бенефіціарних власників не подаються: юридичними особами, засновниками (учасниками) яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх засновниками (учасниками). У такому разі засновники (учасники) - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи.
Додатково повідомляємо, що листом державної фіскальної служби (http://officevp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-205567.html) надано роз’яснення про те, що ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи», звільнено від обов’язкового подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників релігійні організації, політичні партії, творчі спілки, їх територіальні осередки, адвокатські об'єднання, торгово-промислові палати, державні та комунальні підприємства, юридичні особи, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками.
Крім того, цей Закон дозволяє вносити інформацію про відсутність бенефіціарів у новостворених юридичних осіб, а у випадку якщо в юридичної особи засновниками є фізичні особи, які і є бенефіціарами, подібну інформацію додатково не розкривають.
- Відповідно до підсумкової відомості ресурсів Розділу II та III Учасником передбачена достатня кількість будівельних машин та механізмів для виконання робіт.
Зазначена Вами інформація з посиланням на лист Мінрегіон від 27.10.2014 №7/15-12745 не являється достовірною, так як, зміст цього листа зовсім про інше.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000007 ● fdcddf507eb641818441356bf1ee09c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 16:55 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-12-15-001686-a 15.12.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (ЄДРПОУ 01996639) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 14:55:00
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-12-15-001686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Пояснити, чому до оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2. В пункті 2.3. розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн, та відповідно до банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції від 29.12.2020 №20-56GR0014, виданої АТ «Укрексімбанк», сума гарантії становить 100 000,00 гривень.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ "Еталон-Ком" встановлено, що відповідно до платіжного доручення від 29.12.2020 №1294 учасником ТОВ "Еталон-Ком" розміщено кошти грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією згідно з договором від 29.12.2020 №20-56GR0014 в сумі 101 000,00 грн (отримувач – АТ «Укрексімбанк»), що не відповідає умовам пункту 2.3. розділу ІІІ тендерної документації та умовам договору від 29.12.2020 №20-56GR0014.
Замовник в розділі №1 Додатку №1 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» вимагає у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надання документу, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Учасником ТОВ "Еталон-Ком" надано копію договору надання послуг автомобільним транспортом від 16.05.2017 №16/05/17-Т, додаткову угоду від 18.05.2020 №01/2020, згідно з яким надаються транспортні послуги за допомогою вантажного автомобіля (самоскида), проте, копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу відсутня, чим не дотримано умови розділу №1 Додатку №1 тендерної документації.
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Еталон-Ком" як таку, що не відповідає умовам пункту 2.3. розділу ІІІ, розділу №1 Додатку №1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 17:51:55
інформація на запит
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 06.07.2021 Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Оголошення на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го та 3-го поверху відділення судинної та малоінвазивної нейрохірургії і неврології Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-12-15-001686-a) було опубліковано 15 грудня 2020 р., де зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03 січня 2021 р. Наголошуємо, що в період з дати оголошення закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронному функціоналі майданчика dzo.com.ua, на якому працює Замовник, не було реалізовано можливості вказати будь- яку іншу інформацію щодо забезпечення тендерних пропозицій, окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій. Дану інформацію може перевірити кожен бажаючий, звернувшись до операторів технічної підтримки майданчика dzo.com.ua. Лише з 16 квітня 2021 року спеціалістами даного електронного майданчика було внесено зміни та додано можливість заповнювати інформацію про вид забезпечення тендерних пропозицій. Проте, в п. 2 та п. 3 Розділу 3 Тендерної документації міститься вся інформація щодо виду, розміру, умов, документів, які необхідно надати та ін. що стосуються тендерного забезпечення. Отже, Замовник торгів під час публікації оголошення про закупівлю має технічну можливість заповнювати лише наявні електронні поля, та не може відповідати за побудову функціоналу ліцензованого електронного майданчика.
2. Відповідно до банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-Ком» від 29.12.2020 №20-56GR0014, виданої АТ «Укрексімбанк», сума гарантії становить 100 000,00 гривень, що відповідає умовам пункту 2.3. розділу ІІІ тендерної документації.
3. В тендерній пропозиції ТОВ «Еталон-Ком» надано копію договору надання послуг автомобільним транспортом від 16.05.2017 №16/05/17-Т, додаткову угоду від 18.05.2020 №01/2020, згідно з яким надаються транспортні послуги за допомогою вантажного автомобіля (самоскида) та копія свідоцтва транспортного засобу (самоскида). Додатково повідомляємо, що копія свідоцтва транспортного засобу (самоскида) знаходиться в папці кк(формат rar.) в якій розміщена папка «Тетяна Транс» в якій знаходяться файли IMG-34d7e7b4091e1f15889b465f5524f810-V.jpg, IMG-e108fea9377262c14a716dcbb83be1b0-V.jpg які являються свідоцтвом транспортного засобу (самоскида).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-19 17:11:54
Роз'яснення щодо висновку
Звернення за роз'ясненням щодо висновку на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го та 3-го поверху відділення судинної та малоінвазивної нейрохірургії і неврології Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) UA-2020-12-15-001686-a
Відповідно до Наказу Східного офісу Державної аудиторської служби України від 17.06.2021 № 317 було розпочато моніторинг процедури закупівлі «Капітальний ремонт 2-го та 3-го поверху відділення судинної та малоінвазивної нейрохірургії і неврології Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) UA-2020-12-15-001686-a. За результатами якого складено висновок про результати проведення моніторингу де орган державного фінансового контролю, дійшов до висновку про наявність під час здійснення даної закупівлі порушення законодавства - не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 02.02.2021 № 0102022021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Так у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вказано: «Аналізом тендерної пропозиції ТОВ "Еталон-Ком" встановлено, що Замовник в пункті 2 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановив вимогу: «Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.» Учасником ТОВ "Еталон-Ком" в складі тендерної пропозиції не надано документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації».
Однак, ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції 30.12.2020 завантажено у систему Прозорро всі необхідні документи які вказані у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, на підтвердження грошового покриття за гарантією ТОВ "Еталон-Ком" завантажено наступні документи видані банком-гарантом: скановану з оригіналу виписку про рух коштів по рахунку грошового покриття з 29.12.2020 по 29.12.2020 (назва файлу «Vipiska.pdf»), платіжне доручення №1294 від 29.12.2020 (назва файлу «Doruchennya.pdf»), лист АТ «Укрексімбанку» від 29.12.2020 №0603245/2003-20 (назва файлу «Confirmation.pdf»).
Крім цього, ТОВ "Еталон-Ком" завантажено скановану з оригіналу банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 20-56GR0014 від 29.12.2020 у пункті Х якої вказано: «Цю гарантію надано з повним грошовим покриттям на весь Строк дії гарантії». Сума гарантії 100 000,00 гривень (сто тисяч гривень, 00 копійок).
Виходячи з вищезазначеного, замовнику є незрозумілими правові підстави та мотиви з яких виходив орган державного фінансового контролю в своєму висновку щодо твердження про порушення замовником під час даної закупівлі вимог Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та надати роз’яснення з порушених у зверненні питань.
Окремо слід зазначити, що замовник у випадку не надання органом державного фінансового контролю відповіді та роз’яснень з порушених у зверненні питань даний висновок буде розцінювати як необґрунтований та незаконний.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до наказу Східного офісу Державної аудиторської служби України від 17.06.2021 № 317 працівниками вказаної служби проведено моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт 2-го та 3-го поверху відділення судинної та малоінвазивної нейрохірургії і неврології Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ID закупівлі: UA-2020-12-15-001686-a). За результатами моніторингу процедури закупівлі Східним офісом Держаудитслужби 15.07.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено: встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено. Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-15-001686-a, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 02.02.2021 № 0102022021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Враховуючи положення Закону "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" не погоджується із висновком Східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт 2-го та 3-го поверху відділення судинної та малоінвазивної нейрохірургії і неврології Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» та надає аргументовані заперечення до висновку щодо порушень: 1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Зокрема, щодо твердження Східного офісу Держаудитслужби про ненадання Учасником-переможцем ТОВ "Еталон-Ком" документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Так, зазначаємо, що Учасником-переможцем ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції 30.12.2020 завантажено у систему Прозорро всі необхідні документи які вказані у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, на підтвердження грошового покриття за гарантією ТОВ "Еталон-Ком" завантажено наступні документи видані банком-гарантом: скановану з оригіналу виписку про рух коштів по рахунку грошового покриття з 29.12.2020 по 29.12.2020 (назва файлу « Vipiska.pdf»), платіжне доручення №1294 від 29.12.2020 (назва файлу «Doruchennya.pdf»), лист АТ «Укрексімбанку» від 29.12.2020 №0603245/2003-20 (назва файлу «Confirmation.pdf»). Крім цього, ТОВ "Еталон-Ком" завантажено скановану з оригіналу банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 20-56GR0014 від 29.12.2020 у пункті Х якої вказано: «Цю гарантію надано з повним грошовим покриттям на весь Строк дії гарантії». Сума гарантії 100 000,00 гривень (сто тисяч гривень, 00 копійок). Отже, ТОВ "Еталон-Ком" в складі тендерної пропозиції надано три документи банку що підтверджують наявність грошового покриття. Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 31 Закону, а твердження викладене у висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації є безпідставним. Тому, у Замовника відсутні підстави щодо припинення зобов'язань за договором від 02.02.2021 № 0102022021 укладеним в результаті проведення відкритих торгів з переможцем - ТОВ "Еталон-Ком". Зважаючи на вищевказані факти, Замовник торгів не вбачає у своїх діях порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не погоджується з порушенням викладеним у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-15-001686-a від 15.07.2021.
2021-07-22 11:46:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/380/12684/21 |
Дата відкриття провадження: | 02 серпня 2021 |
Документи:
05 серпня 2021 17:04
|
Електронний підпис |
27 липня 2021 19:34
|
Електронний підпис |
27 липня 2021 19:32
|
Позовна заява |
27 липня 2021 19:32
|
квитанція про оплату |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
21 990 346,80
UAH з ПДВ
|
21 990 346,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
22 293 212,56
UAH з ПДВ
|
22 293 212,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Креативна фабрика Вікторія |
22 482 526,42
UAH з ПДВ
|
22 482 526,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Відхилено |
21 990 346,80
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 16:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Переможець |
22 293 212,56
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 10:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 14:24
|
Службова записка.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:24
|
Додаткова до 0102022021.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 09:57
|
Ухвала 1694.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:56
|
Витяг ТМО.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:56
|
Виписка ТМО в.о. Самчук О.О..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:56
|
Додаткова до 0102022021.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:50
|
Додаток 1 до Додаткової угоди.PDF | зміни до договору |
11 березня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 14:44
|
Додаткова угода до Договору 01022021.PDF | зміни до договору |
11 березня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 12:23
|
Договір | укладений |
02 лютого 2021 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зніми у п. 3.1 розділу 3 "Ціна Договору" та викласти у наступній редакції: "Ціна цього Договору зменшується з урахуванням ПДВ на суму 31980,44 грн і становить 22261232,12 грн в тому числі ПДВ - 3710205,35 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 0102022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0102022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0102022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05/2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0102022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |