Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення сміття)
Garbage disposal/disposal and waste management (Garbage collection and disposal services)
Garbage disposal/disposal and waste management (Garbage collection and disposal services)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2020-12-14-015728-c ● beab38c8691d42758e5eda54696f71a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380675493905 09876an@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Логвіненко Андрій +3801514964 logvinenko0900@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemtsvo VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVSKOYi MISKOYi RADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) PO OKhORONI, UTRYMANNYu TA EKSPLUATATsIYi ZEMEL VODNOGO FONDU M. KYYeVA «PLESO» |
National ID: | 23505151 |
Contact point: |
Yurchenko Anna +380675493905 09876an@gmail.com |
Additional contacts: |
Логвіненко Андрій +3801514964 logvinenko0900@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 20:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 14 грудня 2020 20:54 |
Enquiries until: | 04 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Scope of the procurement
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - українська або російська, інші мови (за наявності перекладу).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32820 метр кубічний
Послуги зі збирання та вивезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Garbage collection and disposal services
CPV: 90510000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 22:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 21:33 |
сміття 21.docx | |
14 грудня 2020 21:33 |
ДОдаток 1сміття.docx | |
14 грудня 2020 21:33 |
Додток 2.docx | |
14 грудня 2020 21:33 |
Додаток 3 сміття.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-14-015728-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 09 лютого 2021 10:28
Вимога щодо результатів прекваліфікації
Щодо перегляду документів тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 16:11
Уважно розглянувши Вашу вимогу від 09.02.2021 року № 97 на результати пре-кваліфікації щодо закупівлі: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення сміття)» (ідентифікатор закупівлі - 11А-2020-12-14-015728-С), повідомляємо наступне.
Згідно рішення тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ «Фірма «Володар-Роз» відхилена на підставі пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у складі тендерної пропозиції не надана копія документу про наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення великогабаритних відходів (окрім населення), що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, згідно якого вимагалася наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
Згідно додатку 1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до для учасників:
1) можливість надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг;
2)наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг.
3) наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного рішення.
До тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Володар-Роз» дійсно було надано електронний варіант газети Київської міської ради «Хрещатик» № 141 від 28.12.2018 р., в якому було офіційно опубліковано розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» № 2351 від 26.12.2018 року.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» № 2351 від 26.12.2018 року встановлено тарифи на вивезення: твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) та з вивезення великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
Згідно вищевказаного розпорядження, ТОВ «Фірма «Володар-Роз» не має затверджений тариф на послуги з вивезення великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) для бюджетних установ та інших споживачів, відповідний тариф ТОВ «Фірма «Володар-Роз» отримало тільки для такої категорії споживачів, як «населення», до якої замовник (КП «Плесо») не відноситься.
Відповідно до Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, великогабаритні та ремонтні відходи у складі побутових відходів мають збиратися окремо від інших видів побутових відходів, а відтак враховуючи вищевказані вимоги законодавства, КП «Плесо» висунуло в тендерній документації вимоги, як щодо можливості надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг (для твердих побутових відходів), так і наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг, саме для окремого збирання такого виду побутових відходів, як великогабаритні (окремо від твердих побутових відходів).
Крім того, згідно з вимогами Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010, тарифи на послуги визначаються окремо за кожною послугою поводження з побутовими відходами та за видами побутових відходів (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, небезпечні).
З наведеного вбачається, що оскільки замовник для здійснення своєї статутної господарської діяльності має потребу в наданні послуг з утилізації/видалення, таких видів побутових відходів, як тверді побутові відходи, так і великогабаритні відходи, які згідно чинного законодавства мають збиратися окремо, а відтак вимога щодо наявності в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення), стосується як тарифу на вивезення твердих побутових відходів, так і великогабаритних відходів.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога на результати пре-кваліфікації від 09.02.2021 року № 97 залишена без задоволення, а рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників – без змін.
Згідно рішення тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ «Фірма «Володар-Роз» відхилена на підставі пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у складі тендерної пропозиції не надана копія документу про наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення великогабаритних відходів (окрім населення), що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, згідно якого вимагалася наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
Згідно додатку 1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до для учасників:
1) можливість надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг;
2)наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг.
3) наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного рішення.
До тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Володар-Роз» дійсно було надано електронний варіант газети Київської міської ради «Хрещатик» № 141 від 28.12.2018 р., в якому було офіційно опубліковано розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» № 2351 від 26.12.2018 року.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» № 2351 від 26.12.2018 року встановлено тарифи на вивезення: твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) та з вивезення великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
Згідно вищевказаного розпорядження, ТОВ «Фірма «Володар-Роз» не має затверджений тариф на послуги з вивезення великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) для бюджетних установ та інших споживачів, відповідний тариф ТОВ «Фірма «Володар-Роз» отримало тільки для такої категорії споживачів, як «населення», до якої замовник (КП «Плесо») не відноситься.
Відповідно до Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, великогабаритні та ремонтні відходи у складі побутових відходів мають збиратися окремо від інших видів побутових відходів, а відтак враховуючи вищевказані вимоги законодавства, КП «Плесо» висунуло в тендерній документації вимоги, як щодо можливості надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг (для твердих побутових відходів), так і наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг, саме для окремого збирання такого виду побутових відходів, як великогабаритні (окремо від твердих побутових відходів).
Крім того, згідно з вимогами Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010, тарифи на послуги визначаються окремо за кожною послугою поводження з побутовими відходами та за видами побутових відходів (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, небезпечні).
З наведеного вбачається, що оскільки замовник для здійснення своєї статутної господарської діяльності має потребу в наданні послуг з утилізації/видалення, таких видів побутових відходів, як тверді побутові відходи, так і великогабаритні відходи, які згідно чинного законодавства мають збиратися окремо, а відтак вимога щодо наявності в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення), стосується як тарифу на вивезення твердих побутових відходів, так і великогабаритних відходів.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога на результати пре-кваліфікації від 09.02.2021 року № 97 залишена без задоволення, а рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників – без змін.
Номер вимоги: UA-2020-12-14-015728-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА", Код ЄДРПОУ:41195855
Дата подання: 10 лютого 2021 13:20
Оскарження результатів прекваліфікації
Допущення Учасника до аукціону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 16:25
Розглянувши Вашу вимогу від 10.02.2021 року № 520 на результати пре-кваліфікації щодо закупівлі: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення сміття)» (ідентифікатор закупівлі - 11А-2020-12-14-015728-С), повідомляємо наступне.
Згідно рішення тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" відхилена на підставі пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у складі тендерної пропозиції не надана копія документу про наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення великогабаритних відходів, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, згідно якого вимагалася наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного рішення.
Згідно додатку 1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до для учасників:
1) можливість надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг;
2)наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг.
3) наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного рішення.
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» містить копію розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) Товариству з обмеженою відповідальністю «ПРОФПЕРЕРОБКА» № 653 від 28.04.2020 року. Вказане розпорядження встановлює тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів.
Відповідно до Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, великогабаритні та ремонтні відходи у складі побутових відходів мають збиратися окремо від інших видів побутових відходів, а відтак враховуючи вищевказані вимоги законодавства, КП «Плесо» висунуло в тендерній документації вимоги, як щодо можливості надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг (для твердих побутових відходів), так і наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг, саме для окремого збирання такого виду побутових відходів, як великогабаритні (окремо від твердих побутових відходів).
Крім того, згідно з вимогами Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010, тарифи на послуги визначаються окремо за кожною послугою поводження з побутовими відходами та за видами побутових відходів (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, небезпечні).
З наведеного вбачається, що оскільки замовник для здійснення своєї статутної господарської діяльності має потребу в наданні послуг з утилізації/видалення, таких видів побутових відходів, як тверді побутові відходи, так і великогабаритні відходи, які згідно чинного законодавства мають збиратися окремо, а відтак вимога щодо наявності в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення), стосується як тарифу на вивезення твердих побутових відходів, так і великогабаритних відходів.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога на результати пре-кваліфікації 10.02.2021 року № 520 залишена без задоволення, а рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників – без змін.
Згідно рішення тендерного комітету тендерна пропозиція ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" відхилена на підставі пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у складі тендерної пропозиції не надана копія документу про наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення великогабаритних відходів, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, згідно якого вимагалася наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного рішення.
Згідно додатку 1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до для учасників:
1) можливість надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг;
2)наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг.
3) наявність в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного рішення.
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» містить копію розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) Товариству з обмеженою відповідальністю «ПРОФПЕРЕРОБКА» № 653 від 28.04.2020 року. Вказане розпорядження встановлює тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів.
Відповідно до Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, великогабаритні та ремонтні відходи у складі побутових відходів мають збиратися окремо від інших видів побутових відходів, а відтак враховуючи вищевказані вимоги законодавства, КП «Плесо» висунуло в тендерній документації вимоги, як щодо можливості надати в користування 300 контейнерів об’ємом 1,1 м3 для встановлення в місцях надання послуг (для твердих побутових відходів), так і наявність не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення в місцях надання послуг, саме для окремого збирання такого виду побутових відходів, як великогабаритні (окремо від твердих побутових відходів).
Крім того, згідно з вимогами Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010, тарифи на послуги визначаються окремо за кожною послугою поводження з побутовими відходами та за видами побутових відходів (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, небезпечні).
З наведеного вбачається, що оскільки замовник для здійснення своєї статутної господарської діяльності має потребу в наданні послуг з утилізації/видалення, таких видів побутових відходів, як тверді побутові відходи, так і великогабаритні відходи, які згідно чинного законодавства мають збиратися окремо, а відтак вимога щодо наявності в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення), стосується як тарифу на вивезення твердих побутових відходів, так і великогабаритних відходів.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога на результати пре-кваліфікації 10.02.2021 року № 520 залишена без задоволення, а рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників – без змін.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 лютого 2021
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦКОМУНТЕХНІКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦКОМУНТЕХНІКА" |
4 999 798,80
UAH з ПДВ
|
4 844 232,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 848 170,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦКОМУНТЕХНІКА" #39144026 |
Переможець |
4 844 232,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 23:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:44
|
ДУ2 до 1803.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:54
|
ДУ №1 від 30,11,2021 на минус_page-0001.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:16
|
ДУ №1 від 30,11,2021 на минус.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 16:44
|
1803 від 05,03,2021 ПП Спецкомунтехніка(1).pdf | укладений |
05 березня 2021 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1803 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. На заміну помилково оприлюдненого файлу з додатковою угодою №1, оприлюднено вірний файл |
Номер договору про закупівлю: | 1803 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.1 Договору про закупівлю № 1803 від 05.03.2021 р. (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині наступного: 1. Викласти пункти 5.1 та 5.2 Договору у наступних редакціях: 5.1. Розрахунки за надані Виконавцем послуги (по факту їх виконання) здійснюються шляхом їх оплати Замовником з розрахункового рахунку (рахунків) на підставі актів здавання-приймання наданих послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів, але у строк не пізніше ніж 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту фактичного виконання послуг за відповідний календарний місяць. Розрахунки за Договором здійснюються в наступному порядку: 4 494 552,84 грн. (чотири мiльйони чотириста дев`яносто чотири тисячi п`ятсот п`ятдесят двi гривнi 84 коп.), у тому числі ПДВ – 749 092,14 грн. (сiмсот сорок дев`ять тисяч дев`яносто двi гривнi 14 коп.) з р/р UA 258201720344340001000049877 в ГУ ДКСУ у м. Києві; 152 618,40 грн. (сто п`ятдесят двi тисячi шiстсот вiсiмнадцять гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ – 25 436,40 грн. (двадцять п`ять тисяч чотириста тридцять шiсть гривень 40 коп.) з р/р UA 473057490000002600930946401 в Банк Кредит Дніпро». 5.2 Джерела та порядок фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства.» 2. У зв’язку із зміною п. 5.1 Договору реквізити «Замовника», викладені у тексті Договору та Додатків до нього доповнити словами, символами та цифрами наступного змісту: - р/р № UA 473057490000002600930946401 в Банк Кредит Дніпро 3. Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 1803 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |