Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-12-14-011742-c ● 967e08869f634b12859f9bd56af51a2e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40448087 |
Місцезнаходження: | 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285 |
Контактна особа: |
Юрій Віталійович Закржевський +380536524107,+380508557549 mr.osvita@globyne-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону. Місцезнаходження Замовника: Україна, 39000, Полтавська обл., Глобинський р-н, місто Глобине, вул. Центральна, будинок 285. Мова складання документів: українська. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю.
Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає:
100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії (детально в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає:
100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії (детально в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
579072 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100 % розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 15:53 |
ТД -природний газ 14.12.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-14-011742-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 15 грудня 2020 10:19
вимога
У тендерній документації встановлено, що учасник зобов’язаний документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.
……Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Розгорнути
Згорнути
……Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2020 18:16
Щодо вимоги про надання учасниками закупівель в складі їхніх тендерних пропозиції документального підтвердження проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.
Природний газ – це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. У зв’язку із цим, під час реалізації діяльності із торгівлі природним газом від моменту його видобутку, зберігання в підземних сховищах, транспортування магістральними та локальними трубопроводами, а також споживання в точці виходу із газорозподільних мереж, існують високі ризики створення негативного впливу на навколишнє середовище. У зв’язку із цим, країнами-учасницями ЄС та Україною, встановлені додаткові вимоги до підприємств-постачальників природного газу забезпечити впровадження комплаєнс-функцій за стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), в тому числі щодо контролю за захистом навколишнього середовища.
Аналогічні системи та екологічний аудит проведено вже такими підприємствами як АТ "Укртрансгаз" та його філіями УМГ; АТ «УКРНАФТА»; НЕК «УКРЕНЕРГО»; НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», групою компаній ДТЕК, більшістю операторів системи передачі та розподілу природного газу, так званими «облгазами» та низкою компаній постачальників природного газу. Жоден суб’єкт господарювання не ставив під сумнів необхідність сертифікації їхньої діяльності як підприємства в рамках законодавства України та стандартів ЄС.
З огляду на вищевказане, жодних дискримінаційних або неможливих до виконання вимог Замовником закупівлі не сформовано, в частині документального підтвердження проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі. Поряд з цим, потенційним учасником не доведено неможливість виконання вимоги, що свідчить про безпідставність та невмотивованість поданої Вимоги. Скаржник документально не довів та не спростував обставини, що ним вчинялись дії стосовно укладання договору на проведення аудиту своєї діяльності з будь-якою із компетентних організацій і Скаржнику було відмовлено у проведенні такої інспекції, що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником. Швидше всього Скаржник не мав та не має наміру навіть спробувати виконати відповідну вимогу за тендерною документацією, що свідчить не про дискримінаційність та незаконність самої вимоги, а доводить лише обставини небажання виконувати вимоги Замовника в зазначеній тендерній процедурі закупівлі. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Природний газ – це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. У зв’язку із цим, під час реалізації діяльності із торгівлі природним газом від моменту його видобутку, зберігання в підземних сховищах, транспортування магістральними та локальними трубопроводами, а також споживання в точці виходу із газорозподільних мереж, існують високі ризики створення негативного впливу на навколишнє середовище. У зв’язку із цим, країнами-учасницями ЄС та Україною, встановлені додаткові вимоги до підприємств-постачальників природного газу забезпечити впровадження комплаєнс-функцій за стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), в тому числі щодо контролю за захистом навколишнього середовища.
Аналогічні системи та екологічний аудит проведено вже такими підприємствами як АТ "Укртрансгаз" та його філіями УМГ; АТ «УКРНАФТА»; НЕК «УКРЕНЕРГО»; НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», групою компаній ДТЕК, більшістю операторів системи передачі та розподілу природного газу, так званими «облгазами» та низкою компаній постачальників природного газу. Жоден суб’єкт господарювання не ставив під сумнів необхідність сертифікації їхньої діяльності як підприємства в рамках законодавства України та стандартів ЄС.
З огляду на вищевказане, жодних дискримінаційних або неможливих до виконання вимог Замовником закупівлі не сформовано, в частині документального підтвердження проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі. Поряд з цим, потенційним учасником не доведено неможливість виконання вимоги, що свідчить про безпідставність та невмотивованість поданої Вимоги. Скаржник документально не довів та не спростував обставини, що ним вчинялись дії стосовно укладання договору на проведення аудиту своєї діяльності з будь-якою із компетентних організацій і Скаржнику було відмовлено у проведенні такої інспекції, що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником. Швидше всього Скаржник не мав та не має наміру навіть спробувати виконати відповідну вимогу за тендерною документацією, що свідчить не про дискримінаційність та незаконність самої вимоги, а доводить лише обставини небажання виконувати вимоги Замовника в зазначеній тендерній процедурі закупівлі. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО» |
4 204 062,72
UAH з ПДВ
|
4 204 062,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
4 273 551,36
UAH з ПДВ
|
4 273 551,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО» #43726412 |
Переможець |
4 204 062,72
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 08:26
|
ДУ № 13.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 07:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 14:06
|
ДУ № 12.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 13:54
|
ДУ № 11.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 09:35
|
ДУ № 10.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 14:35
|
ДУ № 9.pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 15:49
|
ДУ № 8.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 15:41
|
ДУ № 7.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 14:29
|
ДУ № 5.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 09:32
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 13:46
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 10:36
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 10:34
|
Дог природного газу № 178(21)АГ від 22.01.2021.pdf | укладений |
22 січня 2021 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 49,680794тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін:1.1 Внести зміни до п.3.1. «3 Місце постачання, кількість та якість газу» Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1 Загальний об’єм постачання природного газу у 2021 р. за Договором складає 529,3912060 тис. м.куб. 1.2. Доповнити п. 7.1. розділу «7. Ціна газу з урахуванням замовлення (бронювання) потужності» даного Договору абзацем в наступній редакції: «Ціна за 1000,0 кубічних метрів Газу з 28 січня 2021 р. становить 6629,50 грн. (Шість тисяч шістсот двадцять дев’ять гривень 50 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%) – 1325,90 грн., що разом з ПДВ складає 7955,40 грн. (Сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 40 копійок), в т. ч. вартість замовлення (бронювання) потужності(тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу газотранспортної системи) за 1000 метрів на добу становить 136,576 грн. (сто тридцять шість гривень 57,6 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%). Згідно п.3 Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки». 2. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та до 31.12.2021 р., є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою в двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. Згідноч.3ст.631ЦК України умови даної угоди розповсюджуються на відносини сторін, які виникли з 28.01.2021 р. 3. Інші умови вищезгаданого Договору, яких не порушувала ця додаткова угода, залишаються незмінними і Сторони підтверджують обов’язки у зв’язку з ними. |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 24,4005740 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 14,760012 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 13,413077 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч.5 ст. 41 Закону, Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору на 59907,60 грн., в т. ч. ПДВ - 9984,60 грн. та зменшити загальний об'єм постачання природного газу на 6,000 тис.м.3 |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 11,361848 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 10,367407 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 9,457244 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити загальний об’єм постачання природного газу на 8,624084 тис.м3, при цьому загальна вартість Договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувались при укладанні договору (значне підвищення ціни на природний газ та відсутність ресурсу природногогазу у Постачальника за ціною Договору), що тягне за собою припинення Постачальником постачання природного газу 31серпня 2021 року, Сторони домовились розірвати Договір 30 вересня 2021 року, зі здійсненнямостаточного розрахунку по Договоруза поставлений газ на підставі даних Оператор ГРМ та (або) Оператора ГТС (даних ІР платформи) з послудуючим укладанням відповідної додаткової угоди про зменшення планового обсягу постачання гузу за Договором |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувались при укладенні Договору, припиненням Постачальником постачання природного газу 31 серпня 2021 року, та проведення остаточних розрахунків по Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір 17 вересня 2021 року. 2. Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 1275008,30 грн., в т. ч. ПДВ, та зменшити об’єм постачання на 87,991927 тис.м3. |
Номер договору про закупівлю: | 178(21)АГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
2 869 146,82
UAH (в тому числі ПДВ 478 191,14 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв'язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувались при укладенні Договору, припиненням Постачальником постачання природного газу 31 серпня 2021 року, та проведення остаточних розрахунків по Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір 17 вересня 2021 року. |