Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна томографія (без контрастної речовини) пацієнтам з підозрою на гостре порушення мозкового кровообігу
Очікувана вартість
588 000,00 UAH
UA-2020-12-14-009243-c 7157397284044416ae7a212ab31ebbfd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сакун Наталія Володимирівна

+380619490328 melgorbol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької обл
Код ЄДРПОУ: 05498720
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9
Контактна особа: Сакун Наталія Володимирівна
+380619490328
melgorbol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік було двічі проведено процедури закупівлі (відкриті торги) згідно код за ДК 021:2015 - 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (Комп’ютерна томографія (без контрастної речовини) пацієнтам з підозрою на гостре порушення мозкового кровообігу):перша процедура (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-05-005536-с) відмінена 21 листопада 2020 року причина подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій та друга процедура (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-26-002999-с) відмінена 12 грудня 2020 року причина подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки було двічі відмінено закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників з причини подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій, вирішено для закупівлі послуг з комп’ютерної томографії (без контрастної речовини) пацієнтам з підозрою на гостре порушення мозкового кровообігу :застосувати «Переговорну процедуру закупівлі», при цьому предмет закупівлі: код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації під час процедури закупівлі "відкриті торги". Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-05-005536-с. Дата формування звіту: 21.11.2020 р. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-26-002999-с. Дата формування звіту: 12.12.2020р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 14:58
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840 послуга
Комп’ютерна томографія (без контрастної речовини) пацієнтам з підозрою на гостре порушення мозкового кровообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вул.Брів-ла-Гайард, буд19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

14 грудня 2020 14:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ"
#35923850
Переможець 588 000,00
UAH
14 грудня 2020 14:58

Документи

14 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 14:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ"
#35923850
588 000,00
UAH
Документи

Документи

14 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:32
додаткова угода 1 дог. 2240-158.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:47
договор укладений
28 грудня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовились внести зміни до Договору №2240/158 від 28.12.2020року про надання послуг. 1.В розділі “11. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін” банківські реквізити Замовника викласти в новій редакції: р/р:UA943204780000026002924867716 АБ «УКРГАЗБАНК» р/р: UA853223130000026005000047117 в АТ «Укрексімбанк»
Номер договору про закупівлю: 2240/158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 588 000,00
UAH