Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо
Очікувана вартість
111 121,80 UAH
UA-2020-12-14-008062-c 20e4ecd3288d47d88a69f9798edc4b4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губа Тетяна Василівна

+380992115358 hubatetiana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок )№8 Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39172247
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Пластова,5
Контактна особа: Губа Тетяна Василівна
+380992115358
hubatetiana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 111 121,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Пластова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
100 кг
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Пластова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
78 кг
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Пластова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
400 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Пластова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
460 кг
Четвертина куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Пластова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 14:03
Проєкт договору мясо (1).docx
14 грудня 2020 14:03
оголошення м_ясо 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Глущик Людмила Костянтинівна 110 700,00
UAH з ПДВ
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 18:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глущик Людмила Костянтинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глущик Людмила Костянтинівна
#2985314986
Переможець 110 700,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 19:23

Документи

28 грудня 2020 19:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глущик Людмила Костянтинівна
#2985314986
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2020 19:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 20:13
дод.уг.(зменьшення).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 20:11
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 10:03
дод уг 3.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
23 серпня 2021 14:53
дод уг мясо 10_.pdf зміни до договору
23 серпня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:07
Договір укладений
15 січня 2021 21:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись договором та п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.9 Договору Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару: яловичина-120,50; четвертина куряча-60,40; філе куряче-98,90; печінка яловича-54,90 , у зв’язку із коливанням ціни таких товарів на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів з урахувванням фактичних потреб
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень на 2021р, сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 96 021,09
UAH