Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ольга Окунєва +380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 1 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 13:30 |
ТД- інженерні мережі.docx | |
14 грудня 2020 13:30 |
Проект договор Додаток 6.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000101 ● 20dd4b7aebe34e9683456c3c6282748d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 22:27 |
13.07.2021 № 358
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2020-12-14-007230-c 14.12.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-28 20:21:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з технічного та аварійного обслуговування інженерних мереж (центральне опалення, холодне водопостачання та водовідведення) в закладах освіти Довгинцівського району, код ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні (інформацію оприлюднено в електроній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-14-007230-с), яку проведено Відділом освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Чому опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020р. за № 715/34998?
- 2. Відповідно до підпункту 5.5. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію чинну на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднене 06.01.2021, проте переможцем процедури закупівлі ТОВ "Теплоенерго КР" завантажено довідку, яку видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) станом на 12.01.2021, що не відповідає вимозі підпункту 5.5. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Чому на порушення пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну позицію переможця процедури закупівлі ТОВ "Теплоенерго КР" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель?
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 17:37:55
пояснення
На запит про надання пояснень по закупівлі ID: UA-2020-12-14-007230, код ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні - Послуги з технічного та аварійного обслуговування інженерних мереж (центральне опалення, холодне водопостачання та водовідведення) в закладах освіти Довгинцівського району, пояснюємо.
По-перше: Щодо невідповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій вимогам наказу МЕРТу від 15.04.2020 №710.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій міститься в п.2 розділу V тендерної документації (у запиті про надання пояснень ви вказуєте на п.1 розділу 3 тендерної документації).
Тендерну документацію по закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року №114-ІХ (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Відповідно до п.п.19 п.2 ст.22 Закону в тендерній документації зазначаються відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тобто в тендерній документації вимоги закону дотримані, крім того сформовані частково на підставі наказу МЕРТу від 15.04.2020 №710 (а саме включено головні вимоги).
При формуванні опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок вимоги Закону дотримані, крім того наказ МЕРТу від 15.04.2020 №710 носить лише додатковий та рекомендаційних характер, та не може перевищувати норми Закону.
По друге: Щодо дати надання довідки виданої Департаментом інформатизації МВС, яку надано переможцем процедури закупівля ТОВ «Теплоенерго КР».
В п.п 5.5. п.5 розділу 3 тендерної документації прописано: чинну на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
В Додатку 5 до тендерної документації міститься перелік «Документи, які переможець повинен надати замовнику для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» - в якому зазначено станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі.
В зв’язку з тим, що повністю перелік документів переможця вказаний саме в Додатку5 до тендерної документації, переможець процедури закупівля ТОВ «Теплоенерго КР» надав довідку від 12.01.2021 тим самим виконав вимоги Додатку 5 до тендерної документації.
Невідповідності в п.п 5.5. п.5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації є несуттєвою помилкою Замовника, що не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Теплоенерго КР». Тому що вимоги Додатку 5 до тендерної документації Переможцем виконані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформацію викладену в висновку моніторингу від 06.08.2021 прийнято до відома відповідальними особами Замовника. В подальшому порушень норм Закону під час формування тендерної документації Замовником допускатися не будуть. Відповідальні особи замовника зобов'язуються пройти в 2021 році додаткове навчання за програмою "Нова редакція Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами.
2021-08-09 15:47:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НЕРЕЙ КР" |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Теплоенерго КР" |
1 227 003,72
UAH з ПДВ
|
1 227 003,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НЕРЕЙ КР" #41588960 |
Відхилено |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 15:49
|
ТОВ "Теплоенерго КР" #40887427 |
Переможець |
1 227 003,72
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:10
|
дод. угода №4 до дог.№28.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:09
|
Повідомлення про внес.doc | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 11:33
|
дод.уг.№3 до дог.№28 від 18.01.21-зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 09:31
|
дод.уг.№2 до дог.№28 від 18.01.2021-зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 09:27
|
дод.уг.№1 до дог.№28 від 18.01.2021-теплоенерго-зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 09:22
|
дог.№28 від 18.01.21-інженерні мережі-Теплоенерго кр.pdf | укладений |
18 січня 2021 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно вимог ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі та п.3.2. Договору, в зв’язку з початком капітального ремонту відповідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 23.12.2020 № 11-3/VIII «Про обласний бюджет на 2021 рік» зі змінами та згідно з наказом Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 12.10.2021 №177 «Про запровадження заходів з реалізації об’єктів будівництва»: 1. Зменшити загальну суму договору на 4 987,82 грн. (чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят сім грн. 82 коп.) та викласти першу частину п.3.1. в наступній редакції: «Ціна договору, що складається з вартості послуг з технічного та аварійного обслуговування інженерних мереж в закладах освіти Довгинцівського району (згідно Додатку 2 до Договору), за весь період дії Договору становить 1 222 015,90 грн. (Один мільйон двісті двадцять дві тисячі п’ятнадцять грн. 90 коп.) без ПДВ. 2. Пункт 4.6. Договору викласти в наступній редакції «Щомісячна сума оплати за технічне та аварійне обслуговування інженерних мереж по усім закладам освіти (згідно Додатку №2 до договору) становить – 99 756,40 грн. (Дев’яносто дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 40 коп.) без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |