Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-12-14-004585-b ● b105604e3b194f82811b243013bb6646
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ " |
Код ЄДРПОУ: | 37899872 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова, 12 |
Контактна особа: |
Парубець Олександр Іванович 380508636089,380679898175 centrdn1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
розробка проектно-кошторисної документації та отримання висновку експертизи по об’єкту: «Капитальний ремонт нежитлового приміщення КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №1 »ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. В.Антоновича, 29_ під переобладнення вхідної частини будівлі з урахуванням доступності маломобільних громадян»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Столярова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розробка проектно-кошторисної документації та отримання висновку експертизи по об’єкту: «Капитальний ремонт нежитлового приміщення КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №1 »ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. В.Антоновича, 29_ під переобладнення вхідної частини будівлі з урахуванням доступності маломобільних громадян» | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 08:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ капремонт.doc | |
18 грудня 2020 08:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 08:20 |
Тендерна документація капремонт Антоновича.doc | |
14 грудня 2020 14:27 |
запит.docx | |
14 грудня 2020 14:27 |
Технічне обстеження.docx |
18 грудня 2020 08:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ капремонт.doc
|
||||||
18 грудня 2020 08:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2020 08:20 |
Тендерна документація капремонт Антоновича.doc
|
||||||
14 грудня 2020 14:27 |
запит.docx
|
||||||
14 грудня 2020 14:27 |
Технічне обстеження.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення інформації
Дата подання: 16 грудня 2020 11:10
Дата відповіді: 18 грудня 2020 08:29
Назва предмету закупівлі оголошена: Технічне обстеження, розробка проектно-кошторисної документації та отримання висновку експертизи по об’єкту: Капітальний ремонт нежитлового приміщення КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №1 »ДМР за адресом: м. Дніпро, вул. В. Антоновича, 29_ під переобладнання вхідної частини будівлі з урахуванням доступності маломобільних громадян», а у проєкті договору зазначено: послуги з технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних комунікацій і виготовленню проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №1 »ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. В.Антоновича, 29_ під переобладнення вхідної частини будівлі з урахуванням доступності маломобільних громадян», з енергетичним паспортом. Виготовлення енергетичного паспорту не передбачено технічним завданням, прошу надати роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження.
енергетичний паспорт включено помилково та буде виконані відповідні зміни у тендерної документації та проекту договору
енергетичний паспорт включено помилково та буде виконані відповідні зміни у тендерної документації та проекту договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-14-004585-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШАРКОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3086005698
Дата подання: 15 грудня 2020 17:58
Дискримінаційні вимоги
Просимо видалити пункти Оголошення, в яких вказано: "Учасник перед подачею пропозиції повинен обов’язково відвідати об’єкт реконструкції." Адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Також просимо видалити пунк в якому від учасника вимагається: "ескізний варіант-пропозицію планувально-технологічного облаштування приміщення;" адже це окрема робота (Стадія ЕП), а також тому, що сам факт відвудування об'єкту до визначення Переможця є дискримінаційним (вказано вище чому).
Розгорнути
Згорнути
Також просимо видалити пунк в якому від учасника вимагається: "ескізний варіант-пропозицію планувально-технологічного облаштування приміщення;" адже це окрема робота (Стадія ЕП), а також тому, що сам факт відвудування об'єкту до визначення Переможця є дискримінаційним (вказано вище чому).
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2020 09:09
Шановний учаснику.
Вимога щодо обяв’язкового відвідування об’єкту пов’язана з уточненням об’ємів виконання проектних робіт, а не з вимогою надання акту візуального обстеження (який не вимагається у тендерній документації). Ваша вимога, щодо обов’язкового відвідування об’єкту залишити лише для Учасника-переможця нас задовольняє та буде враховано внесеням відповідних змін до тендерної документації.
Ескізний варіант-пропозицію планувально-технологічного облаштування приміщення дійсно не варто вимагати від кожного учасника торгів, тому цей пункт буде перенесено до вимог до Переможця торгів.
Вимога щодо обяв’язкового відвідування об’єкту пов’язана з уточненням об’ємів виконання проектних робіт, а не з вимогою надання акту візуального обстеження (який не вимагається у тендерній документації). Ваша вимога, щодо обов’язкового відвідування об’єкту залишити лише для Учасника-переможця нас задовольняє та буде враховано внесеням відповідних змін до тендерної документації.
Ескізний варіант-пропозицію планувально-технологічного облаштування приміщення дійсно не варто вимагати від кожного учасника торгів, тому цей пункт буде перенесено до вимог до Переможця торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ" |
79 263,46
UAH з ПДВ
|
70 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» |
79 734,38
UAH з ПДВ
|
70 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИГАЛІК НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА |
83 939,28
UAH з ПДВ
|
71 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ" #38755106 |
Переможець |
70 990,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:21
|
ДУ №3.PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:14
|
ДУ№2.PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:04
|
ДУ №1.PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 16:21
|
Договір-ТОВ КВПРОЕКТ-70324,21.PDF | укладений |
26 січня 2021 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника підприємства |
Номер договору про закупівлю: | 01/01-ПД-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фактичної вартості поектних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 01/01-ПД-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості супутніх витрат |
Номер договору про закупівлю: | 01/01-ПД-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |