Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система киснепостачання ГХК-8/1,6-250
Очікувана вартість
2 060 040,00 UAH
UA-2020-12-14-000288-c 107f55ab3b83423b8609a4444085e0c0
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Панченко

+380678963471 bazaspecmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 00182113
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ С.КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ, будинок 18, офіс 305
Контактна особа: Андрій Панченко
+380678963471
bazaspecmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Товар повинен відповідати вимогам діючих ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів, що регламентують вимоги до технічних і якісних характеристик до даного виду товарів. ПРИМІТКА: на виконання вимог Постанови КМУ № 225 від 20.03.2020 року замовник оприлюднює інформацію про кінцевих бенефіціарних власників ВКФ "КРІОПРОМ" ТОВ, юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю: КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - КИРИЧЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ, УКРАЇНА , ОДЕСЬКА ОБЛ., МІСТО ОДЕСА, МАЛА АРНАУТСЬКА, БУДИНОК 117, КВАРТИРА 16.
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ВОРОНОВ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ, УКРАЇНА , ОДЕСЬКА ОБЛ., МІСТО ОДЕСА, НОВОСЕЛЬСЬКОГО, БУДИНОК 72, КВАРТИРА 1.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система киснепостачання ГХК-8/1,6-250 (код НК 024:2019 - 35221 Балон для рідкого кисню стаціонарний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  01 березня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

14 грудня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КРІОПРОМ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#31630366
Переможець 2 060 040,00
UAH
14 грудня 2020 09:12

Документи

14 грудня 2020 09:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 17:00
ду 1 41.jpg зміни до договору
26 лютого 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 17:20
ду 1 41.jpg зміни до договору
25 лютого 2021 17:18
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:03
41-20-БВ.pdf укладений
14 грудня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань з поставки товару у зв'язку із технічними обставинами які неможливо було передбачити під час підписання договору. Загальна сума договору залишається без змін
Номер договору про закупівлю: 41/20-БВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із технічними помилками (замість строку дії до 12.03.2021 було поставлено 12.03.2020) дана додаткова угода була перепідписана і публікується повторно. продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань з поставки товару у зв'язку із технічними обставинами які неможливо було передбачити під час підписання договору. Загальна сума договору залишається без змін
Номер договору про закупівлю: 41/20-БВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 12 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 060 040,00
UAH