Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замок
Очікувана вартість
350,00 UAH
UA-2020-12-14-000278-a c9861a30ac25473da874741d4a9d1677
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шип В.П.

+380485722080 mikolaivka_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02145234
Місцезнаходження: 67000, Україна , Одеська обл., Николаевка, 67000 Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22А
Контактна особа: Шип В.П.
+380485722080
mikolaivka_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Фінансування здійснюється за рахунок коштів Настасіївської сільської ради ,що передаються до районного бюджету , як «Інші субвенції з місцевого бюджету» на придбання господарських матеріалів для проведення поточного ремонту в дошкільному підрозділі Настасіївської філії І ступеня Андрієво - Іванівського опорного закладу «ЗОШ І-ІІ ст. ДНЗ».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Замок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 грудня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козаченко М.Ю.
#3135209416
Переможець 350,00
UAH
14 грудня 2020 09:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 350,00
UAH