Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно, крупи в асортименті
Очікувана вартість
73 174,50 UAH
UA-2020-12-12-000180-b 531bba236a4a46a0a0ec673defcd69f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марія Іванівна

+380554441136 yamariya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Лисенко Марія Іванівна
+380554441136
yamariya1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 12:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 12:46
Початок аукціону: 24 грудня 2020 11:00
Очікувана вартість: 73 174,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1420 кг
Борошно пшеничне в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
658 кг
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
672 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
399 кг
Крупа пшенична ярова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
141 кг
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
76.6 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
40.5 кг
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
71 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кг
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
108 кг
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару в безготівковій формі, 100% післяоплата, по факту надання товару протягом 10 банківських днів після надання рахунків (накладних) на сплату з відстрочкою платежу, у разі відсутності бюджетного фінансування, строком на 30 календарних днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2020 12:42
Додаток 2 Проект Договору.docx
12 грудня 2020 12:42
Додаток 1 Пропозиція.docx
12 грудня 2020 12:42
Оголошення.docx
12 грудня 2020 12:42
Протокол 204.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2020 18:38
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:05
Добрий вечір ,шановний замовник прощу уточнити інформацію щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів , п.11 оголошення зазначається : «надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 1 (один) останній рік». Що мав на увазі замовник останній 2020 чи 2019 рік ,якщо 2020р це неможливо,так як рік не завершився і підтвердження виконання договору надати неможливо . Уточніть будь ласка який рік мався на увазі !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.
Для підтвердження своєї Пропозиції Учасник додатково надає слідуючі документи:
1) Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за 1 (один) останній рік разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів – не менше 1, видаткових накладних – не менше 1)
- мається на увазі виконаний договір, можливо він укладений лише на пів-року – тоді це 2020 рік, якщо на рік – то, зрозуміло, це 2019 рік.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 17 грудня 2020 19:05
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:05
Щановний замовник , у п .11.1 зазначається надати видаткову накладну для підтвердження виконання договору ,але якщо підприємство у своїй діяльності використовує ТТН, які є єдиними для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами.документ. У судовій практиці нормативним документом для підтвердження завершення процесу постачання товару є або видаткова накладна, або Товарно-транспортна накладна. Виходячи з Вашої вимоги надати документ для підтвердження виконання аналогічного договору лише видаткову накладну - є дискримінацією учасника Просимо внести зміни !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.

Важливим є факт підтвердження накладною (видатковою, товарно-транспортною) виконання зобов’язань по відповідному договору.
Оголошенням зазначається, що Учасник для обґрунтування своєї пропозиції (відсутності будь-якого документу (дозволу) надає відповідну Довідку-обгрунтування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 69 502,77
UAH з ПДВ
64 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович 72 935,50
UAH з ПДВ
64 221,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:45
Проект договору крупа.pdf
22 грудня 2020 11:45
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2020 11:45
Пропозиція крупи.pdf
22 грудня 2020 11:45
Опис товару крупа.pdf
22 грудня 2020 11:45
Загальні відомості.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 20:05
Електронний підпис
22 грудня 2020 20:04
Хасп якість.pdf
22 грудня 2020 20:04
Тех пасп. 06-40_35-21.pdf
22 грудня 2020 20:04
Сертиф. Хасп.безпечн.pdf
22 грудня 2020 20:04
Паспорт копия.pdf
22 грудня 2020 20:04
паспорт весь.pdf
22 грудня 2020 20:04
Оператор Бень.С.В.pdf
22 грудня 2020 20:04
мед.Игорь.pdf
22 грудня 2020 20:04
мед книжки Сергей Гуз.pdf
22 грудня 2020 20:04
Лист санкцыъ_ прац.pdf
22 грудня 2020 20:04
крупы.pdf
22 грудня 2020 20:04
копия опер.ринку.pdf
22 грудня 2020 20:04
експл дозв.jpg
22 грудня 2020 20:04
док-ция крупы.pdf
22 грудня 2020 20:04
догов.дез 2021.pdf
22 грудня 2020 20:04
Догов. оренды.pdf
22 грудня 2020 20:04
дог. оренди.pdf
22 грудня 2020 20:04
дог. вет. екосерв..pdf
22 грудня 2020 20:04
довідки.pdf
22 грудня 2020 20:04
Дез.обр 15.12.pdf
22 грудня 2020 20:04
Витяги копія.pdf
22 грудня 2020 20:04
витяг копия.pdf
22 грудня 2020 20:04
Акт склад 2021р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП Бень Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 64 220,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 15:59

Документи

30 грудня 2020 15:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
64 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2020 15:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:09
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 11:50
Додаткова угода 2 від 25.08.2021.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:08
Додаткова угода 1 від 26.01.2021.pdf зміни до договору
26 січня 2021 17:07
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:05
Договір 03-08.12 від 14.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 03-08/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): міна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03-08/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Борошно пшеничне в/г 810 кг 13,14
UAH з ПДВ
Рис 380.8 кг 19,08
UAH з ПДВ
Крупа гречана 397.924 кг 36,48
UAH з ПДВ
Крупа пшенична ярова 285 кг 14,46
UAH з ПДВ
Горох 91.03 кг 15,60
UAH з ПДВ
Пшоно 52.309 кг 16,46
UAH з ПДВ
Квасоля 19.1 кг 55,26
UAH з ПДВ
Крупа перлова 64.6 кг 12,60
UAH з ПДВ
Крупа ячна 40.9 кг 12,60
UAH з ПДВ
Вівсяні пластівці 66.525 кг 16,46
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 020,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 336,80 UAH)