Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Борошно, крупи в асортименті
Очікувана вартість
73 174,50 UAH
UA-2020-12-12-000180-b ● 531bba236a4a46a0a0ec673defcd69f9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38474186 |
Місцезнаходження: | 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5 |
Контактна особа: |
Лисенко Марія Іванівна +380554441136 yamariya1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2020 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 12:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2020 12:46 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 73 174,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 366,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1420 кг
Борошно пшеничне в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
658 кг
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
672 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
399 кг
Крупа пшенична ярова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
141 кг
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
76.6 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
40.5 кг
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
71 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кг
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
108 кг
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | в безготівковій формі, 100% післяоплата, по факту надання товару протягом 10 банківських днів після надання рахунків (накладних) на сплату з відстрочкою платежу, у разі відсутності бюджетного фінансування, строком на 30 календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2020 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2020 12:42 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
12 грудня 2020 12:42 |
Додаток 1 Пропозиція.docx | |
12 грудня 2020 12:42 |
Оголошення.docx | |
12 грудня 2020 12:42 |
Протокол 204.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2020 18:38
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:05
Добрий вечір ,шановний замовник прощу уточнити інформацію щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів , п.11 оголошення зазначається : «надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 1 (один) останній рік». Що мав на увазі замовник останній 2020 чи 2019 рік ,якщо 2020р це неможливо,так як рік не завершився і підтвердження виконання договору надати неможливо . Уточніть будь ласка який рік мався на увазі !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.
Для підтвердження своєї Пропозиції Учасник додатково надає слідуючі документи:
1) Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за 1 (один) останній рік разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів – не менше 1, видаткових накладних – не менше 1)
- мається на увазі виконаний договір, можливо він укладений лише на пів-року – тоді це 2020 рік, якщо на рік – то, зрозуміло, це 2019 рік.
«Доброго дня.
Для підтвердження своєї Пропозиції Учасник додатково надає слідуючі документи:
1) Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за 1 (один) останній рік разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів – не менше 1, видаткових накладних – не менше 1)
- мається на увазі виконаний договір, можливо він укладений лише на пів-року – тоді це 2020 рік, якщо на рік – то, зрозуміло, це 2019 рік.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 17 грудня 2020 19:05
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:05
Щановний замовник , у п .11.1 зазначається надати видаткову накладну для підтвердження виконання договору ,але якщо підприємство у своїй діяльності використовує ТТН, які є єдиними для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами.документ. У судовій практиці нормативним документом для підтвердження завершення процесу постачання товару є або видаткова накладна, або Товарно-транспортна накладна. Виходячи з Вашої вимоги надати документ для підтвердження виконання аналогічного договору лише видаткову накладну - є дискримінацією учасника
Просимо внести зміни !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.
Важливим є факт підтвердження накладною (видатковою, товарно-транспортною) виконання зобов’язань по відповідному договору.
Оголошенням зазначається, що Учасник для обґрунтування своєї пропозиції (відсутності будь-якого документу (дозволу) надає відповідну Довідку-обгрунтування.
«Доброго дня.
Важливим є факт підтвердження накладною (видатковою, товарно-транспортною) виконання зобов’язань по відповідному договору.
Оголошенням зазначається, що Учасник для обґрунтування своєї пропозиції (відсутності будь-якого документу (дозволу) надає відповідну Довідку-обгрунтування.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Переможець |
64 220,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 11:50
|
Додаткова угода 2 від 25.08.2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 17:08
|
Додаткова угода 1 від 26.01.2021.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 12:05
|
Договір 03-08.12 від 14.01.2021.pdf | укладений |
14 січня 2021 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | міна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Борошно пшеничне в/г | 810 | кг |
13,14
UAH з ПДВ
|
Рис | 380.8 | кг |
19,08
UAH з ПДВ
|
Крупа гречана | 397.924 | кг |
36,48
UAH з ПДВ
|
Крупа пшенична ярова | 285 | кг |
14,46
UAH з ПДВ
|
Горох | 91.03 | кг |
15,60
UAH з ПДВ
|
Пшоно | 52.309 | кг |
16,46
UAH з ПДВ
|
Квасоля | 19.1 | кг |
55,26
UAH з ПДВ
|
Крупа перлова | 64.6 | кг |
12,60
UAH з ПДВ
|
Крупа ячна | 40.9 | кг |
12,60
UAH з ПДВ
|
Вівсяні пластівці | 66.525 | кг |
16,46
UAH з ПДВ
|