Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д у м. Дніпрі». Коригування
Очікувана вартість
4 298 467,00 UAH
UA-2020-12-11-016153-c 0c4ec0416bba49e8b9d996457d1c04ab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
По об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д у м. Дніпрі» будівельно-монтажні роботи здійснюються з 2020 року.
27 січня 2020 року за результатом відкритих торгів (UA-2019-12-09-003818-b) між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ «СМД-ІНВЕСТ» було укладено Договір на виконання робіт з капітального ремонту елементів благоустрою в районі аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д у м. Дніпрі. Однак, у ході виконання робіт за Договором виникли додаткові аналогічні будівельно-монтажні роботи не передбачені початковим проєктом з капітального ремонту будівлі.
З метою виконання вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Департамент звернувся до автора проєкту з капітального ремонту об’єкта – ТОВ «НВП «ХЕЛГ», яке згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за капітальним ремонтом зазначеного об’єкту, щодо підтвердження наявності додаткових аналогічних робіт для застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д у м. Дніпрі». Коригування» для об’єктивного документального підтвердження її застосування.
Листом-повідомленням ТОВ «НВП «ХЕЛГ» від 11.12.2020 р. № 74-2020 зазначено, що у ході капітального ремонту об’єкту виникли додаткові аналогічні будівельні роботи не зазначені у початковому проєкті по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д у м. Дніпрі», тому у Департамента благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради мають місце передумови для прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме п.5 «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера» та неможливості застосування іншої, конкурентної процедури закупівлі.
Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт.
Відкоригований проєкт було надано на розгляд до ТОВ «НВП «Міжрегіональна будівельна експертиза», за результатами чого 11 грудня 2020 року було отримано позитивний експертний звіт № 1878-20Е та установлено, що зазначена документація враховує обсяги аналогічних додаткових робіт, передбачених робочим проєктом.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 11.12.2020 р. № 1878-20Е ТОВ «НВП «Міжрегіональна будівельна експертиза» та лист-повідомлення від 11.12.2020 р. № 74-2020 ТОВ «НВП «ХЕЛГ», вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «СМД-ІНВЕСТ» шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний звіт від 11.12.2020 р. № 1878-20Е ТОВ «НВП «Міжрегіональна будівельна експертиза»;
- лист-повідомлення від 11.12.2020 р. № 74-2020 ТОВ «НВП «ХЕЛГ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 18:10
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою готується оголошення та документи щодо проведення переговорної процедури - українська; Додаткові аналогічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д у м. Дніпрі». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, район аквапарку по вул. Набережній Перемоги, 37 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

11 грудня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 18:05
Довідка працівники.pdf
11 грудня 2020 18:05
Довідка субпідрядники.pdf
11 грудня 2020 18:05
Роз'яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільсь.pdf
11 грудня 2020 18:05
27.01-1.pdf
11 грудня 2020 18:05
1. Лист № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020.pdf
11 грудня 2020 18:05
Довідка МТБ.pdf
11 грудня 2020 18:05
Довідка аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМД-ІНВЕСТ"
#33704759
Переможець 4 298 467,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 18:10

Документи

11 грудня 2020 18:10
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:09
75-2-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 18:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМД-ІНВЕСТ"
#33704759
4 298 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 18:10
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:09
75-2-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 14:00
Звіт про виконання договору.pdf укладений
16 лютого 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 13:56
ДУ №1.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 13:53
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:16
22-12-23.pdf укладений
23 грудня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 22/12-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 16 лютого 2021
Сума оплати за договором: 4 083 543,00
UAH (в тому числі ПДВ 680 590,50 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін