Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в с. Трушки Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
1 360 706,00 UAH
UA-2020-12-11-015742-c ● 3be72c4e3652404fb126822a28548968
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Світлана Андрущенко +380502316530 fotinia999@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2020 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 360 706,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 803,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Місцезнаходження Замовника: вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ, 04119, Україна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в с. Трушки Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09152, Україна, Київська область, с. Трушки Білоцерківського району, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2020 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2020 17:25 |
Оголошення.doc | |
11 грудня 2020 17:25 |
Інструкція учасникам.doc | |
11 грудня 2020 17:25 |
д.4 Проєкт договору.docx | |
11 грудня 2020 17:25 |
д.3 Вимоги до Учасників.doc | |
11 грудня 2020 17:25 |
д.2 Технічне завдання.doc | |
11 грудня 2020 17:25 |
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо місткості ковша екскаватора
Дата подання: 14 грудня 2020 13:12
Дата відповіді: 14 грудня 2020 15:46
Доброго дня, шановний Замовнику.
У технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) у пункті 2 вказано роботу Навантаження сміття екскаватаром на автомобілі - самоскиди, місткість ковша ексткаватора 0.5 м3.
Чи буде порушенням виомг замовника залучення учасником екскаватора з ковшем більшої місткості, наприклад 1 м3?
Відповідь: Доброго дня! Розрахунки вартості будівельних машин та механізмів, які плануються до використання на будівельному майданчику визначаються відповідно до п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
Повторно
Дата подання: 14 грудня 2020 16:04
Дата відповіді: 15 грудня 2020 16:46
Доброго дня, шановний Замовнику, дякуємо за ваше повідомлення, але Ви так і не відповідли на питання.
У технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) у пункті 2 вказано роботу Навантаження сміття екскаватаром на автомобілі - самоскиди, місткість ковша ексткаватора 0.5 м3.
Так чи ні? Якщо так то роз'ясніть чому із посиланнями на конкретні пункти нормативних документів.
Оціюючи потребу у ресурсах згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ми не вбачаємо перешкод у використанні екскаватора з ковшем, місткість якого більша за 0,5 м3. Якби у технічному завданні викорпистовувався вираз "місткістю ковша НЕ МЕНША 0.5 м3" такий вираз був би коректним. Натомість, вами вказано точну цифру - 0,5 м3, що є дискримінаційним. Очікуємо деталізованої відповіді на питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель , запобігання корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги Закону не можуть враховувати всіх особливостей, які є у кожній галузі народного господарства, в тому числі в будівельній. Тому, при закупівлях будівельних робіт ці вимоги повинні виконуватися з урахуванням Національних стандартів України «Правила визначення вартості будівництва».
Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проєктних рішень, зокрема кошторисної частини проєкту будівництва.
Замовник формує технічне завдання згідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проєктом. Склад технічного завдання не може суперечити діючим будівельним стандартам, застосування яких при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів носить обов’язковий характер (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.1.2)
Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розроблений на підставі Законів України «Про стандартизацію» та «Про будівельні норми», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року»
В складі проєктно-кошторисної документації використана Державна елементна кошторисна норма «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м³», назва якої повністю відповідає ресурсній елементній кошторисній нормі стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, та не може бути змінена на розсуд користувачів.
Коригування складових Державної елементної кошторисної норми допускається з урахуванням Настанови щодо визначення прямих витрат у будівництві ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 . Згідно п.6.2.1.5 цього стандарту:
« … при застосуванні наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обгрунтуваннями», про що і було зазначено в попередній відповіді на питання.
Просимо взяти до уваги ,що пояснення стосуються всіх робіт ,зазначених в технічному завданні, бо кожна з них має сукупність нормативних матеріальних та технічних ресурсів, передбачених Державними нормами, що можуть уточнюватися з урахуванням діючих стандартів в будівництві, що є однаковою умовою для всіх учасників закупівлі.
Метою цього Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель , запобігання корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги Закону не можуть враховувати всіх особливостей, які є у кожній галузі народного господарства, в тому числі в будівельній. Тому, при закупівлях будівельних робіт ці вимоги повинні виконуватися з урахуванням Національних стандартів України «Правила визначення вартості будівництва».
Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проєктних рішень, зокрема кошторисної частини проєкту будівництва.
Замовник формує технічне завдання згідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проєктом. Склад технічного завдання не може суперечити діючим будівельним стандартам, застосування яких при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів носить обов’язковий характер (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.1.2)
Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розроблений на підставі Законів України «Про стандартизацію» та «Про будівельні норми», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року»
В складі проєктно-кошторисної документації використана Державна елементна кошторисна норма «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м³», назва якої повністю відповідає ресурсній елементній кошторисній нормі стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, та не може бути змінена на розсуд користувачів.
Коригування складових Державної елементної кошторисної норми допускається з урахуванням Настанови щодо визначення прямих витрат у будівництві ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 . Згідно п.6.2.1.5 цього стандарту:
« … при застосуванні наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обгрунтуваннями», про що і було зазначено в попередній відповіді на питання.
Просимо взяти до уваги ,що пояснення стосуються всіх робіт ,зазначених в технічному завданні, бо кожна з них має сукупність нормативних матеріальних та технічних ресурсів, передбачених Державними нормами, що можуть уточнюватися з урахуванням діючих стандартів в будівництві, що є однаковою умовою для всіх учасників закупівлі.
Щодо надання паспорту.
Дата подання: 14 грудня 2020 16:46
Дата відповіді: 15 грудня 2020 16:50
Доброго дня, шановний Замовнику.
Додатком 3 до Оголошення вимагається зокрема надання копії паспорту керівника організації Учасника, або її уповноваженої особи.
Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документом, що посвідчує особу та її спеціальний статус є зокрема посвідка на постійне місце проживання.
Питання: якщо уповноважена особа Учасника не є громадянином України, але має видану у встановленому законом порядку посвідку на постійне місце проживання в Україні, чи може учасник у складі пропозиції надати таку посвідку замість паспорта. Чи не буде надання такої посвідки підставою для відхилення пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник у складі пропозиції має надати таку посвідку або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» замість надання копії паспорту керівника організації Учасника, або її уповноваженої особи.
Щодо Договору
Дата подання: 15 грудня 2020 10:14
Дата відповіді: 16 грудня 2020 15:34
Доброго дня, шановний Замовнику.
У проекті Договору, що викладений у Додатку 4 до Оголошення, у пункті 5.1.5 вказано, що Підрядник зобов’язаний повідомити замовника про готовність виконаних робіт до здачі не пізніше 20-го числа місяця, у якому виконано роботи.
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п. 2.1. Проекту Договору, строки виконання робіт за даною закупівлею – до 31.12.2020.
Разом з тим, кінцевий строк подання пропозицій учасників – 22.12.2020.
Таким чином, в ідеалі роботи мають бути виконані приблизно з 23.12.20 по 31.12.20, що унеможливлює виконання Підрядником пункту 5.1.5. Договору підряду.
Питання: якими фактично будуть строки повідомлення Замовника про готовність виконаних робіт до здачі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Строки повідомлення Замовника про готовність виконаних робіт до здачі будуть визначені під час укладення договору про закупівлю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-11-015742-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 14 грудня 2020 16:15
Просимо усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику!
При дослідженні учасником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього виявлено порушення чинного законодавства, а саме: у технічній специфікації (Додаток 2 до Оголошення) міститься рядок з роботами: «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.5 м3»
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику закупівель установлювати кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Слідуючи частині четвертій ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У Розділі IV «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, замовнику рекомендується дотримуватись принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них та передбачати в тендерній документації можливість для учасника використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт.
Рекомендується в тендерній документації встановлювати функціональний опис техніки без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип техніки, джерело її походження або виробника. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ, А СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Вами у технічній специфікації зазначено про виконання робіт екскаватором з об’ємом ковша 0,5 м3, що суттєво звужує коло учасників закупівлі та є дискримінаційною вимогою. Така умова у закупівельній документації замовника створює реальні перешкоди для учасників, адже сучасна будівельна техніка виробляється з тенденцією до економічності та покращення технічних характеристик, в тому числі збільшення місткості ковшів.
При цьому, замовником не обгрунтовано – чому саме екскаватор з такими даними повинен виконувати відповідні роботи, тобто конструкція техніки (предмета закупівлі) не базується на нормативах чи стандартах у галузі бужівництва доріг. Крім того, у специфікації не зазначено який еквівалент може бути застосовано при виконанні робіт замість екскаватора з ковшем 0,5 м3.
Серед принципів здійснення публічних закупівель у ст. 5 Закону значаться: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Підсумовуючи викладене, учасник заявляє про дискримінаційність умов технічної специфікації .
Звертаємо увагу замовника на те, що таку ж позицію розділяє ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, зокрема в Рішенні №8140-р/пк-пз від 20.06.2019 по закупівлі UA-2019-05-21-001697-c.
Просимо усунути вказані недоліки Оголошення та додатків до нього шляхом внесення відповідних змін (наприклад «з об’ємом ковша не менше 0,5 м3») або зазначити еквівалент, або виключити з технічної специфікації інформацію про конструктивні характеристики екскаватора.
Розгорнути
Згорнути
При дослідженні учасником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього виявлено порушення чинного законодавства, а саме: у технічній специфікації (Додаток 2 до Оголошення) міститься рядок з роботами: «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.5 м3»
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику закупівель установлювати кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Слідуючи частині четвертій ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У Розділі IV «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, замовнику рекомендується дотримуватись принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них та передбачати в тендерній документації можливість для учасника використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт.
Рекомендується в тендерній документації встановлювати функціональний опис техніки без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип техніки, джерело її походження або виробника. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ, А СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Вами у технічній специфікації зазначено про виконання робіт екскаватором з об’ємом ковша 0,5 м3, що суттєво звужує коло учасників закупівлі та є дискримінаційною вимогою. Така умова у закупівельній документації замовника створює реальні перешкоди для учасників, адже сучасна будівельна техніка виробляється з тенденцією до економічності та покращення технічних характеристик, в тому числі збільшення місткості ковшів.
При цьому, замовником не обгрунтовано – чому саме екскаватор з такими даними повинен виконувати відповідні роботи, тобто конструкція техніки (предмета закупівлі) не базується на нормативах чи стандартах у галузі бужівництва доріг. Крім того, у специфікації не зазначено який еквівалент може бути застосовано при виконанні робіт замість екскаватора з ковшем 0,5 м3.
Серед принципів здійснення публічних закупівель у ст. 5 Закону значаться: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Підсумовуючи викладене, учасник заявляє про дискримінаційність умов технічної специфікації .
Звертаємо увагу замовника на те, що таку ж позицію розділяє ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, зокрема в Рішенні №8140-р/пк-пз від 20.06.2019 по закупівлі UA-2019-05-21-001697-c.
Просимо усунути вказані недоліки Оголошення та додатків до нього шляхом внесення відповідних змін (наприклад «з об’ємом ковша не менше 0,5 м3») або зазначити еквівалент, або виключити з технічної специфікації інформацію про конструктивні характеристики екскаватора.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 16:46
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель , запобігання корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги Закону не можуть враховувати всіх особливостей, які є у кожній галузі народного господарства, в тому числі в будівельній. Тому, при закупівлях будівельних робіт ці вимоги повинні виконуватися з урахуванням Національних стандартів України «Правила визначення вартості будівництва».
Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проєктних рішень, зокрема кошторисної частини проєкту будівництва.
Замовник формує технічне завдання згідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проєктом. Склад технічного завдання не може суперечити діючим будівельним стандартам, застосування яких при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів носить обов’язковий характер (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.1.2)
Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розроблений на підставі Законів України «Про стандартизацію» та «Про будівельні норми», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року»
В складі проєктно-кошторисної документації використана Державна елементна кошторисна норма «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м³», назва якої повністю відповідає ресурсній елементній кошторисній нормі стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, та не може бути змінена на розсуд користувачів.
Коригування складових Державної елементної кошторисної норми допускається з урахуванням Настанови щодо визначення прямих витрат у будівництві ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 . Згідно п.6.2.1.5 цього стандарту:
« … при застосуванні наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обгрунтуваннями», про що і було зазначено в попередній відповіді на питання.
Просимо взяти до уваги ,що пояснення стосуються всіх робіт ,зазначених в технічному завданні, бо кожна з них має сукупність нормативних матеріальних та технічних ресурсів, передбачених Державними нормами, що можуть уточнюватися з урахуванням діючих стандартів в будівництві, що є однаковою умовою для всіх учасників закупівлі.
Метою цього Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель , запобігання корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги Закону не можуть враховувати всіх особливостей, які є у кожній галузі народного господарства, в тому числі в будівельній. Тому, при закупівлях будівельних робіт ці вимоги повинні виконуватися з урахуванням Національних стандартів України «Правила визначення вартості будівництва».
Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проєктних рішень, зокрема кошторисної частини проєкту будівництва.
Замовник формує технічне завдання згідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проєктом. Склад технічного завдання не може суперечити діючим будівельним стандартам, застосування яких при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів носить обов’язковий характер (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.1.2)
Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розроблений на підставі Законів України «Про стандартизацію» та «Про будівельні норми», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року»
В складі проєктно-кошторисної документації використана Державна елементна кошторисна норма «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м³», назва якої повністю відповідає ресурсній елементній кошторисній нормі стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, та не може бути змінена на розсуд користувачів.
Коригування складових Державної елементної кошторисної норми допускається з урахуванням Настанови щодо визначення прямих витрат у будівництві ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 . Згідно п.6.2.1.5 цього стандарту:
« … при застосуванні наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обгрунтуваннями», про що і було зазначено в попередній відповіді на питання.
Просимо взяти до уваги ,що пояснення стосуються всіх робіт ,зазначених в технічному завданні, бо кожна з них має сукупність нормативних матеріальних та технічних ресурсів, передбачених Державними нормами, що можуть уточнюватися з урахуванням діючих стандартів в будівництві, що є однаковою умовою для всіх учасників закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Переможець |
1 189 999,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 14:38
|
Додаткова угода №4 до Договору №433-20 від 28.12.2020.PDF | зміни до договору |
10 вересня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 16:48
|
Додаткова угода №2 до Договору №433-20.PDF | зміни до договору |
29 березня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 10:12
|
Додаткова угода №1 до Договору №433-20 від 28.12.2020.PDF | зміни до договору |
06 січня 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 09:47
|
Договір №433-20 від 28.12.2020.PDF | укладений |
29 грудня 2020 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №433-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №2 - "Календарний графік виконання робіт" викласти у новій редакції; Доповнити Договір додатком №3-21 - "Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік"; викласти розділ XXII "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" договору та додатку №3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №433-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №3 - "Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік" викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №433-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |