Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Цьмох 519945 stansilrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 3 110 633,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 554,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15553 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Акт приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) і довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника до 20-го числа звітного місяця на паперових носіях. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2020 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2020 16:51 |
Технічне завдання.rtf | |
11 грудня 2020 16:51 |
Проект договору_.doc | |
11 грудня 2020 16:51 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
клас наслідків СС1.
Дякую за запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-05-000013 ● 66928038f17d4b6fa08f87e3472a7eeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.03.2021
№ 187
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.03.2021 № 187.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-12-11-015170-c Виявлені органом державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-17 08:59:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція скверу за адресою: с.Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-11-015170-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції ПП "Компанія Рос» на відповідність тендерній документації Станишівської сільської ради, Житомирського району, Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету/уповноваженої особи).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-17 16:02:29
Відповідь на запит
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 17 березня 2021 року про надання інформації та документів Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція скверу за адресою: с.Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-11-015170-с), надаємо наступну інформацію.
Підпунктом 2.1. пункту 2 (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) Тендерної документації встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, відсутність на окремих документах підпису або печатки учасника.
Перелік формальних помилок (Наказ №710 від 15.04.2020р.; діє з 14.08.2020р.):
1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія Рос» на відповідність тендерній документації Станишівської сільської ради, Житомирського району, Житомирської області, тендерним комітетом не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок.
Разом з тим, тендерним комітетом на засіданні від 13.01.2021р. (протокол №10) було встановлено факт не відповідності тендерної пропозиції ПП «КОМПАНІЯ РОС» вимогам, зазначеним в Додатку №2 – Технічні вимоги (завдання) (щодо видів та обсягів робіт), а саме:
- в п.22 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 та дефектного акту замість ущільнення грунту в кількості 1663,7 м2 зазначено ущільнення грунту в кількості 1663,7 м3;
- в п.28 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 та дефектного акту замість ущільнення грунту в кількості 41,7 м2 зазначено ущільнення грунту в кількості 41,7 м3;
- в п.36 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 та дефектного акту замість ущільнення грунту в кількості 33,6 м2 зазначено ущільнення грунту в кількості 33,6 м3.
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 2) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Додаток: протокол №10 засідання тендерного комітету від 13.01.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто - розірвати Договір №9 від 05.02.2021 року про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція скверу за адресою: с. Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області» (код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) із Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
2021-04-02 14:22:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.
2021-04-12 11:09:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕМКІВ ЄВГЕН ЄВГЕНІЙОВИЧ |
2 731 803,00
UAH з ПДВ
|
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПРИВИКА ІГОР СВЯТОСЛАВОВИЧ" |
2 775 132,27
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
2 799 121,00
UAH з ПДВ
|
2 699 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
2 960 889,60
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТБУДТРЕЙД" |
2 809 460,40
UAH з ПДВ
|
2 809 460,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕМКІВ ЄВГЕН ЄВГЕНІЙОВИЧ #2952101391 |
Відхилено |
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 16:50
|
|
ФОП "ПРИВИКА ІГОР СВЯТОСЛАВОВИЧ" #2783004113 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 16:55
|
|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" #36104970 |
Відхилено |
2 699 121,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 15:41
|
|
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" #25304787 |
Переможець |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 14:16
|
протокол №78 від 31.03.21.pdf | укладений |
02 квітня 2021 14:10
|
дод. угода №1 від 31.03.21.pdf | укладений |
02 квітня 2021 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 15:13
|
дод. до дог. №9 від 05.02.21.pdf | укладений |
05 лютого 2021 15:11
|
договір №9 від 05.02.21.pdf | укладений |
05 лютого 2021 15:11
|