Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».)
Очікувана вартість
3 466 310,40 UAH
UA-2020-12-11-012701-c ● 2d18626a99604de4883ad1cbad680b2d
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 35692211 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Івана Мар’яненка, 7 |
Контактна особа: |
Романишин Віктор Петрович +380442806080 contract_kp_pech@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Концерн було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення Комунального концерну «Центр комунального сервісу» основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому абонентське обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування громадян відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»). Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. Результатом реалізації Розпорядження КМДА № 1244 є те, що на сьогодні Концерн має відділення по всьому місту Києву - 33 точок прийому, які ведуть прийом споживачів за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, 15 з яких оснащені електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування, дитячими куточками та вільним використанням бездротової передачі даних мережею Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; 3) готівкою – через платіжні термінали. На даний час встановлено 55 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. З 18 березня 2020 року у зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном переведено в дистанційний режим. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки); - розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; - офіційній сторінці Концерну у Facebook; - друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». З початку введення карантинних обмежень в 16 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, скриньки для прийому звернень та показань, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією. Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: - реєстрація в особистому кабінеті; - передача показань квартирних лічильників води та опалення; - оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; - створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; - оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; - оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). З липня 2020 р. лекції та заняття проводяться щоп’ятниці. Для забезпечення інформування та якісного опрацювання звернень споживачів у Контактному центрі міста Києва представником Концерну проводяться «прямі лінії» з питань житлово-комунальних послуг. Концерн може забезпечити надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу, друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами, забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги Замовника, надані споживачам у житлових будинках, будинках приватного сектору, формування звітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: • підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; • ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо; • формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості для формування об’єднаних рахунків-повідомлень; • формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. • забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року № 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». Таким чином Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні, в м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема за принципом «єдиного вікна». Крім цього, Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів. Концерном розроблено методологію комплексної роботи з боржниками, а також процедури масштабного застосування до недобросовісних споживачів передбачених ст. 625 Цивільного кодексу України таких фінансових категорій як інфляційні нарахування та 3% річних. Також, у штаті Концерну, наявні підрозділи, виділена група співробітників, які здійснюють супроводження дебіторської заборгованості, досудову роботу з будь-якими особами, робота яких направлена на зменшення заборгованості споживачів за надані житлово-комунальні послуги. Концерном також реалізовано систему формування за запитом Замовника пакету розрахунково – аналітичної інформації щодо боржника, в тому числі шляхом отримання достовірної інформації з відритих інформаційних джерел (державних реєстрів), яка в подальшому надасть можливість здійснювати ефективну роботу в процесі судового та примусового стягнення боргу. В м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема, за принципом «єдиного вікна». Ураховуючи зазначене, лише Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» може надати замовнику послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Керуючись статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка була чинна на момент надання послуг) у 2017-2020 р.р. році Керуюча компанія отримала від комунального концерну «Центр комунального сервісу» послуги ДК 021:2015 - 72310000-1 Послуги з обробки даних із застосуванням переговорної процедури закупівель, що свідчить про відсутність у Концерну конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку та відсутності альтернативних постачальників зазначеної послуги. Також слід зазначити, що договори, укладені у 2017-2020 р.р. із застосуванням переговорних процедур закупівель, виконуються Концерном належним чином. Враховуючи пояснення представника Концерну, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні Концерн виконує всі функції для її оновлення та має доступ до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», що дозволить Керуючій компанії надавати споживачам послуги та отримувати за них оплату. Виходячи з вищезазначеного можна стверджувати, що не укладення договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги Керуючої компанії та унеможливить забезпечення надання Керуючою компанією, що матиме істотні негативні наслідки для господарської діяльності Керуючої компанії та життєдіяльності міста. Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (Концерн має відділення по всьому місту Києву та те що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів послуг Керуючої компанії, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» у зв’язку із відсутністю конкуренції на відповідному ринку, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг зв’язку із відсутністю конкуренції.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 15:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, м. Київ, Київ, Печерський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 грудня 2020 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-11-012701-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Сервісна компанія "Центр надання адміністративних послуг", Код ЄДРПОУ:39316605
Дата подання: 21 грудня 2020 14:24
Дата подання: 21 грудня 2020 14:24
СКАРГА щодо порушення Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» порядку проведення процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі по тексту - Закон), та в порядку статті 18 Закону
Замовником, Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», надалі – КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» та/або Замовник, проведена переговорна процедура, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-11-012701-c, з Комунальним концерн «Центр комунального сервісу» (Код ЄДРПОУ 39946227), надалі – КК «ЦКС», щодо закупівлі ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна») на суму 3 466 310,40 грн. та прийнято рішення про намір укласти договір з КК «ЦКС» та оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, про що складено протокол засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» від 11 грудня 2020 року № 82/11.
Обґрунтуванням для застосування переговорної процедури КК «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» зазначає відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;
2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
відсутність конкуренції з технічних причин;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу;
3) якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі:
виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера;
надання у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам;
розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера;
оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується;
здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях замовниками, визначеними у Законі України "Про оборонні закупівлі";
(абзац шостий пункту 3 частини другої статті 40 із змінами,
внесеними згідно із Законом України від 17.07.2020 р. N 808-IX)
4) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов'язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;
5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
6) закупівлі товарів за процедурою відновлення платоспроможності боржника згідно із законодавством;
7) закупівлі юридичних послуг, пов'язаних із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів щодо розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб'єкта та України, на підставі рішення Кабінету Міністрів України або рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених в дію в порядку, визначеному законом, а також закупівлі товарів, робіт і послуг у разі участі замовника на підставі рішення Кабінету Міністрів України в міжнародних виставкових заходах.
Даний перелік підстав для застосування переговорної процедури є вичерпним.
Однак, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» вчиняє протиправні дії та порушує чинне законодавство України щодо порядку проведення закупівель, шляхом спроби прямого підписання договору з КК «ЦКС», при цьому приховуючи закупівлі, які повинні проводитись за процедурою відкритих торгів виходячи з наступного:
1. КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» обґрунтовує підставну проведення саме переговорної процедури закупівлі, зазначеної вище, - відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до ч.ч 4 та 5 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов'язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення.
Виходячи з положень ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В опублікованому КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» обґрунтуванні щодо підстав проведення переговорної процедури відсутня будь-яка інформація про відсутність конкуренції на даному ринку, питання про дослідження наявності чи відсутності конкуренції на даному ринку взагалі не ставилось. Відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, а тому не зрозуміло, яким саме чином визначалась відсутність конкуренції.
2. В обґрунтуваннях КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» зазначає документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорних процедур закупівель:
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу»;
- Рішення Київської міської ради від 14.05.2015 року № 467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу»;
- Рішення Київської міської ради від 21.09.2017 року № 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему».
Однак, таких підстав, як Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Рішення Київської міської ради, тощо, для застосування переговорної процедури закупівлі, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Відповідно до даних документів та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 100% засновником КК «ЦКС» є Київська міська рада.
Згідно Статут КК «ЦКС» є юридичною особою, має самостійний баланс, поточний та інші рахунки в установах банків, печатку, штампи і бланки із своїм найменуванням.
А тому, КК «ЦКС», є юридичною особою, та має такі ж самі права і обов’язки, передбачені чинним законодавством України, як і будь-який суб’єкт господарювання не залежно від організаційно-правової форми та/або форми власності.
І те, що 100% засновником КК «ЦКС» є Київська міська рада не надає КК «ЦКС» ніяких переважних прав перед іншими юридичними особами під час проведення процедур закупівлі.
3. В обґрунтуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» зазначено: «Керуючись статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка була чинна на момент надання послуг) у 2017-2020 р.р. році Керуюча компанія отримала від комунального концерну «Центр комунального сервісу» послуги ДК 021:2015 - 72310000-1 Послуги з обробки даних із застосуванням переговорної процедури закупівель, що свідчить про відсутність у Концерну конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку та відсутності альтернативних постачальників зазначеної послуги. Також слід зазначити, що договори, укладені у 2017-2020 р.р. із застосуванням переговорних процедур закупівель, виконуються Концерном належним чином».
Однак, те, що КК «ЦКС» надавало раніше послуги КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» із застосуванням переговорної процедури закупівель, ніяким чином не свідчить про відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку та відсутність альтернативних постачальників зазначеної послуги.
4. В обґрунтуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» зазначено: «Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року N 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Києва. Таким чином Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву.»
Однак, Положенням «Про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Києва» затверджено рішенням Київської міської ради №40/3047 21.09.2017, визначено порядок отримання інформації із інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва».
А тому, розробником інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва» є Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислюваний центр» (далі – КП «ГІОЦ»), що в свою чергу дозволяє напряму укласти договір КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» з КП «ГІОЦ» на отримання необхідної інформації із інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва».
5. В обґрунтуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» зазначено: «Враховуючи пояснення представника Концерну, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні Концерн виконує всі функції для її оновлення та має доступ до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», що дозволить Керуючій компанії надавати споживачам послуги та отримувати за них оплату. Виходячи з вищезазначеного можна стверджувати, що не укладення договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги Керуючої компанії та унеможливить забезпечення надання Керуючою компанією, що матиме істотні негативні наслідки для господарської діяльності Керуючої компанії та життєдіяльності міста.»
Однак, відповідно до п.15 та п.16 рішення Київської міської ради від 9 жовтня 2014 року № 270/270 (надалі – рішення КМР 270/270) доручено перейменувати комунальне підприємство Печерського району м. Києва «Дирекція з управління нежитловим фондом Печерського району м. Києва» в комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» та віднести його до сфери управління Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Комунальному підприємству по утриманню житлового господарства Печерського району м. Києва «Печерськжитло», комунальному підприємству по утриманню житлового господарства Печерського району м. Києва «Хрещатик», комунальному підприємству по утриманню житлового господарства Печерського району м. Києва «Печерська брама», комунальному підприємству по утриманню та експлуатації житлового господарства Печерського району м. Києва «Липкижитлосервіс» передати комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» житловий фонд, який був переданий до сфери управління Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та знаходиться у них на балансі, а також інше нерухоме та рухоме майно, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва та перебуває на їх балансі станом на 01 серпня 2014 року.
П. 28 рішенням КМР 270/270 районним в місті Києві державним адміністраціям у чотиримісячний строк з дати набрання чинності цим рішенням:
- Забезпечити складання переліків об'єктів, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та згідно з пунктами 3, 6, 9, 12, 14, 16, 19, 22, 24, 26 цього рішення передаються комунальним підприємствам, зазначеним у пунктах 1, 4, 7, 10, 13, 15, 17, 20, 23, 25 цього рішення, та надати їх Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
- Забезпечити передачу на баланс комунальних підприємств, зазначених у пунктах 1, 4, 7, 10, 13, 15, 17, 20, 23, 25 цього рішення, житловий фонд, який був переданий до сфери управління відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій.
Отже, згідно рішення КМР 270/270 будинки було передано на баланс КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва». Рішенням Київської міської ради № 467/1331 від 14 травня 2015 року було передано КК «ЦКС» комунальні підприємства без житлового фонду Печерського району.
Виходячи з даних рішень КМР володільцем інформаційної бази споживачів послуг з утримання будинків та прибудинкової території та технічної документації на дані будинки в Печерському району міста Києва є виключно КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва».
А тому, дане обґрунтування протирічать рішенням КМР.
З огляду на вищезазначене та враховуючи наявність конкуренції на відповідному ринку послуг, Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» не являється монопольним їх виконавцем, а тому, відповідно, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» при проведені переговорної процедури закупівель порушує права та законні інтереси інших учасників, принцип здійснення закупівель, визначений ст. 5 ЗУ «Про державні закупівлі», а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Після проведення аналізу зазначеної переговорної процедури закупівлі з КК «ЦКС», видно, що КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» вчиняє протиправні дії та порушує визначені Законом України «Про публічні закупівлі» порядок проведення закупівель, шляхом спроби прямого підписання договору з КК «ЦКС», при цьому, приховуючи закупівлю, яка повинна проводитись за процедурою відкритих торгів, а права учасників, які відповідають критеріям, які б могли взяти участь у процедурі закупівлі, як би вона проводилась за процедурою відкритих торгів, були порушені у зв’язку з проведення переговорної процедури.
Враховуючи викладене вище, Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервісна компанія «Центр надання адміністративних послуг», вважає, що Замовник, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», зобов’язаний відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-11-012701-c, та, у випадку подальшої необхідності в наданні даних послуг, оголосити (провести) за процедурою відкритих торгів
З метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, керуючись ст.ст. 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-11-012701-c.
3. Зобов’язати Замовника (КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-11-012701-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2020 18:49
Рішення від 23.12.2020 №23752 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 18:48
Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.01.2021 № 62.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 11:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.01.2021 № 460.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 18:10
Рішення від 13.01.2021 № 460.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 17:14
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» #39946227 |
Переможець |
3 466 310,40
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 15:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 17:19 |
Кінець періоду оскарження: | 29 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 29 січня 2021 00:04 |
Причина відміни: | замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі |
Коментар щодо відміни: | Рішення АМКУ |
Документи:
18 січня 2021 17:18
|
Електронний підпис |
18 січня 2021 17:17
|
Протокол відміна ЦКС.PDF |