Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the maintenance of public roads of state importance and man-made structures on them in the Chernihiv region for 2021-2022: M-02 Kipti - Glukhiv - Bachivsk (in Bryansk), R-61 Baturyn - Konotop - Sumy drive to the reserve "Hetman's Capital", R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn (separate sections) with access to Nizhyn, R-68 Talalaivka - Ichnia - Trostyanets - Sokyryntsi - / N-07 / (separate sections) ), T-25-01 / M-01 / - Olyshivka - Kulykivka, T-25-13 Kozelets - Kozary - Nosivka (separate sections), T-25-14 Nizhyn - Bakhmach - Dmytrivka, T-25-15 / R -68 / - Dmytrivka - Kharkiv (separate sections), T-25-21 Sosnytsia - Shapovalivka - / M-02 / (separate sections), T-25-23 Borzna - Strelnyky - Bakhmach, T-25-24 Borzna - Ichnia - Pryluky (separate sections), T-25-25 / M-02 / - Nosivka, T-25-26 Nizhyn - Bobrovytsia - Nova Basan (separate sections), T-25-27 Bobrovytsia - Svydovets - Novy Bykiv - Ichnia separate sections), T-25-31 / M-02 / - Bakhmach, T- 25-51 / M-02 / - Zanky, T-25-52 Borzna - Komarivka - / M-02 /, T-25-59 / M-02 / - Lisove
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 11:58 |
Очікувана вартість: | 1 171 309 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 713 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5856545 UAH |
Publication date: | 11 грудня 2020 17:06 |
Enquiries until: | 26 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 лютого 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 1 171 309 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 713 090 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти Державного бюджету України | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 17:52 |
Т.Д. _Е.У. 21р-22р _М-02 - Т-25-59_Зміна_5_.docx | |
28 січня 2021 17:52 |
_Зміна_5_Т.Д. _Е.У. 21р-22р _М-02 - Т-25-59.docx | |
15 січня 2021 17:35 |
Скореговане_ТЗ_обсяги_робіт_М_02_Т_25_59.PDF | |
15 січня 2021 17:29 |
_Скореговане_ТЗ_обсяги_робіт_М_02_Т_25_59.xlsx | |
12 січня 2021 19:50 |
Проект договору (3).docx | |
06 січня 2021 16:06 |
Скореговане_ТЗ_ЕУ_21р_22р_опис_М_02_Т_25_59.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, відповідно до вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням специфіки предмета закупівлі тендерна документація на закупівлю «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2021-2022 роки: М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ), Р-61 Батурин - Конотоп - Суми з під’їздом до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин (окремими ділянками) з під’їздом до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка - Ічня - Тростянець - Сокиринці - /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ - Олишівка - Куликівка, Т-25-13 Козелець - Козари - Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин - Бахмач - Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ - Дмитрівка - Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця - Шаповалівка - /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна - Стрільники - Бахмач, Т-25-24 Борзна - Ічня - Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ - Носівка, Т-25-26 Ніжин - Бобровиця - Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця - Свидовець - Новий Биків - Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ - Бахмач, Т-25-51 /М-02/ - Заньки, Т-25-52 Борзна - Комарівка - /М-02/, Т-25-59 /М-02/ - Лісове» містить додаток 5 «Технічне завдання», що в свою чергу, передбачає виконання всіх видів послуг, встановлених Замовником з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами.
Застосування Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим для замовників.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником відповідно до чинних норм і правил, а саме, на основі інвесторської кошторисної документації, розробленої у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 « Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 06 січня 2021 16:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000051 ● 22aafafac8ba4ab0b29bd4358a27decf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-12-11-007292-b 11.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 15:01:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2021-2022 роки: М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ), Р-61 Батурин - Конотоп - Суми з під’їздом до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин (окремими ділянками) з під’їздом до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка - Ічня - Тростянець - Сокиринці - /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ - Олишівка - Куликівка, Т-25-13 Козелець - Козари - Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин - Бахмач - Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ - Дмитрівка - Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця - Шаповалівка - /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна - Стрільники - Бахмач, Т-25-24 Борзна - Ічня - Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ - Носівка, Т-25-26 Ніжин - Бобровиця - Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця - Свидовець - Новий Биків - Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ - Бахмач, Т-25-51 /М-02/ - Заньки, Т-25-52 Борзна - Комарівка - /М-02/, Т-25-59 /М-02/ - Лісове (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-11-007292-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 09:16:39
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2020-12-11-007292-b
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2021-2022 роки: М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ), Р-61 Батурин - Конотоп - Суми з під’їздом до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин (окремими ділянками) з під’їздом до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка - Ічня - Тростянець - Сокиринці - /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ - Олишівка - Куликівка, Т-25-13 Козелець - Козари - Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин - Бахмач - Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ - Дмитрівка - Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця - Шаповалівка - /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна - Стрільники - Бахмач, Т-25-24 Борзна - Ічня - Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ - Носівка, Т-25-26 Ніжин - Бобровиця - Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця - Свидовець - Новий Биків - Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ - Бахмач, Т-25-51 /М-02/ - Заньки, Т-25-52 Борзна - Комарівка - /М-02/, Т-25-59 /М-02/ - Лісове » , очікуваною вартістю 1 171 309 000,00 грн, надає наступну інформацію:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об'єкту послуг з експлуатаційного утримання , в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до інвесторської кошторисної документації, кошторисна частина якої, розроблена і затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту експлуатаційного утримання, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Даний стандарт погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202. , діє згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01 та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2021рік прийнято у відповідності до Плану використання бюджетних коштів на 2021 рік, затверджений 13.01.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-11-007292-b від 15 червня 2021 року (відповідно до абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі») 11.12.2020 через веб-портал уповноваженого органу з питань закупівель Службою автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Службою) оприлюднено оголошення за № UA-2020-12-11-007292-b про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2021-2022 роки: М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ), Р-61 Батурин - Конотоп - Суми з під’їздом до заповідника «Гетьманська Столиця», Р-67 Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин (окремими ділянками) з під’їздом до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка - Ічня - Тростянець - Сокиринці - /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ - Олишівка - Куликівка, Т-25-13 Козелець - Козари - Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин - Бахмач - Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ - Дмитрівка - Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця - Шаповалівка - /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна - Стрільники - Бахмач, Т-25-24 Борзна - Ічня - Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ - Носівка, Т-25-26 Ніжин - Бобровиця - Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця - Свидовець - Новий Биків - Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ - Бахмач, Т-25-51 /М-02/ - Заньки, Т-25-52 Борзна - Комарівка - /М-02/, Т-25-59 /М-02/ - Лісове. За результатами проведеної процедури закупівель Службою, як замовником, та відповідно до результатів електронного аукціону, визначено переможця - товариство з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО - НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА». Під час проведення даної процедури закупівлі та за результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визнано дану тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі. Так, у складі тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» відсутні документи, що підтверджують надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно з наказом Держаудитслужби України від 21.05.2021 № 147 «Про початок моніторингу закупівель», органом державного фінансового контролю проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-12-11-007292-b. З аналізу даного наказу вбачається, що підставою проведення моніторингу була «інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель», тобто дана підстава не конкретизована. За результатами здійсненого моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель 15.06.2021 оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі за № UA-2020-12-11-007292-b, відповідно до якого встановлено порушення вимог абз. 5 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі. Служба автомобільних доріг у Чернігівській області з даним Висновком не погоджується, вважаємо що він необґрунтований, а тому підлягає скасуванню з огляду на нижче наведене. Згідно з ч. 1 статті 546 ЦК України виконання зобов`язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Як передбачено статтею 560 ЦК України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов`язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов`язання боржником. У разі порушення боржником зобов`язання, забезпеченого гарантією, гарант зобов`язаний сплатити кредиторові грошову суму відповідно до умов гарантії. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред`являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор повинен вказати, у чому полягає порушення боржником основного зобов`язання, забезпеченого гарантією. Кредитор може пред`явити вимогу до гаранта у межах строку, встановленого у гарантії, на який її видано (ч. ч. 1 - 4 статті 563 ЦК України). Відповідно до статті 561 ЦК України гарантія діє протягом строку, на який вона видана. Гарантія є чинною від дня її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Гарантія не може бути відкликана гарантом, якщо в ній не встановлено інше. Отже, у відносинах за гарантією беруть участь три суб`єкти - гарант, бенефіціар та принципал. Забезпечувальна функція гарантії полягає у тому, що вона (гарантія) забезпечує належне виконання принципалом його обов`язку перед бенефіціаром. Гарантія - це односторонній правочин, змістом якого є обов`язок гаранта сплатити кредитору-бенефіціару грошову суму відповідно до умов гарантії у разі порушення боржником зобов`язання, забезпеченого гарантією. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, установлюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі Закон). Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). З аналізу тендерної документації даної процедури закупівлі вбачається, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії у розмірі 5856545,00 грн. В ст. 31 Закону зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема у разі, якщо учасник процедури закупівлі - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. В ході розгляду поданих документів тендерним комітетом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спец Комплект Постач» надано банківську гарантію від 05.02.2021 № 22485 (далі - банківська гарантія), видану Акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус»», яка місить ряд недоліків, а саме: невірно зазначено предмет закупівлі, номер оголошення, рішення тендерного комітету; сума гарантії не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки становить - 5 612 675,00 грн. (дана сума менша від суми, яка вимагалась тендерною документацією, розмір якої також зазначено в оголошенні), у зв`язку з чим пропозиція учасника вищевказаного учасника була відхилена. Слід відмітити, що ураховуючи зміст пункту 14 частини першої статті 1 та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснення моніторингу процедур публічних закупівель має на меті запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що в даному випадку тендерний комітет Служби діяв на підставі та у межах діючого законодавства, а висновок моніторингу є необґрунтованим, оскільки не містить належних і допустимих доказів порушення вимог законодавства про закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись нормами чинного законодавства,- ПРОСИМО: 1. Скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-11-007292-b від 15 червня 2021 року.
2021-06-22 15:16:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | 30.06.2021 року Служба автомобільних доріг у Чернігівській області подала до Окружного адміністративного суду м. Києва позовну заяву про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за № UA-2020-12-11-007292-b від 15.06.2021 року. |
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/18571/21 |
Дата відкриття провадження: | 05 липня 2021 |
Документи:
12 липня 2021 09:15
|
Електронний підпис |
12 липня 2021 09:13
|
Ухвала про відкриття провадження.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
1 140 520 000,00
UAH з ПДВ
|
1 105 380 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 147 882 000,00
UAH з ПДВ
|
1 106 285 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
1 149 870 000,00
UAH з ПДВ
|
1 106 286 910,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
1 105 380 730,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 14:14
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 березня 2021 14:14
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
1 105 380 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2022 16:20
|
ДУ 8 дог 21091.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 09:42
|
ДУ 7 дог 21091.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2022 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2022 15:11
|
ДУ 6 дог 21091.PDF | зміни до договору |
25 липня 2022 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2022 15:31
|
ДУ 5 дог 21091.PDF | зміни до договору |
13 червня 2022 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 11:08
|
ДУ 4 Дог 21091.PDF | зміни до договору |
26 січня 2022 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:42
|
ДУ 3 дог 21091.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 11:23
|
ДУ 2 дог 21091.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 16:51
|
ДУ 1 Дог 21091.PDF | зміни до договору |
24 березня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 16:36
|
Банківська гарантія Дог 21091.PDF | укладений |
24 березня 2021 16:34
|
Договір 21091_2021.PDF | укладений |
24 березня 2021 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 4.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно статті 39 Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» Сторони погодились викласти пункт 4.2 та 4.3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції. 2. Керуючись п. 9.2 Договору, у зв’язку з виникненням обставин, встановлених п. 9.1, 9.3 Договору, зокрема надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 року № 2102-IX, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з умовами Договору належним чином, Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати дію Договору №21091 від 24.03.2021 року з 31.10.2022 року та підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21091 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |