Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту
Очікувана вартість
637 617,00 UAH
UA-2020-12-11-006785-b 014e06a0310c448f9a1a8ac2a925dadf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вальчук Ігор Сергійович

+380612280240 igor.valchuk@itmc.zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЦУІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Контактна особа: Вальчук Ігор Сергійович
+380612280240
igor.valchuk@itmc.zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2020 16:18
Початок аукціону: 28 грудня 2020 13:36
Очікувана вартість: 637 617,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 376,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19128 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, мають бути складені українською мовою. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пров.Явірний,8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за рахунок бюджетних коштів щомісячно шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі підписаних обома Сторонами актів наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 грудня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 17:03
Перелік змін.docx
18 грудня 2020 17:03
ДОДАТОК 2_Перелік документів змін.docx
11 грудня 2020 16:14
ДОДАТОК 2_Перелік документів.docx
11 грудня 2020 16:14
ДОДАТОК 5_ Технічні вимоги.docx
11 грудня 2020 16:14
ДОДАТОК 4_Згода з умовами договору.docx
11 грудня 2020 16:14
ДОДАТОК 3_Проєкт договору.docx
11 грудня 2020 16:14
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx
11 грудня 2020 16:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
11 грудня 2020 16:14
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо визначення специфіки об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі
Дата подання: 15 грудня 2020 13:13
Дата відповіді: 17 грудня 2020 16:38
Шановний Замовнику! Ми, як потенційний Учасник, детально вивчили Тендерну документацію (ТД) щодо закупівлі послуг охорони з усіма Додатками до неї і вважаємо, що Технічні вимоги, викладені у Додатку 5 до ТД, не є вичерпними і потребують доповнення, а саме: вами не в повному обсязі визначена специфіка об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі: загальна площа об’єкта, довжина периметру огороженої території. Також просимо додати до складу Тендерної документації витяг з технічного паспорта об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (схема розташування будівель та споруд з експлікацією). Ці дані необхідні учасникам для визначення аналогічності надаваних послуг у договорах, які будуть надані у складі пропозицій учасників на підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам. Задля розуміння учасниками правильності визначення аналогічності надаваних послуг у договорах просимо внести зміни до ТД з урахуванням вищевикладеного. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, дякуємо за запитання. Для ознайомлення зі специфікою об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (зокрема, для з’ясування загальної площі об’єкта, довжини периметру огороженої території, розташування будівель та споруд тощо, в тому числі задля розуміння учасниками правильності визначення аналогічності надаваних послуг у договорах) передбачається попередній огляд об’єкту охорони зі складанням відповідного акту, який завантажується у складі тендерної пропозиції учасника. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-11-006785-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 16 грудня 2020 13:04
Щодо визначення специфіки об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний Учасник, детально вивчили Тендерну документацію (ТД) щодо закупівлі послуг охорони з усіма Додатками до неї і вважаємо, що Технічні вимоги, викладені у Додатку 5 до ТД, не є вичерпними і потребують доповнення, а саме: вами не в повному обсязі визначена специфіка об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі: загальна площа об’єкта, довжина периметру огороженої території.
Також просимо додати до складу Тендерної документації витяг з технічного паспорта об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (схема розташування будівель та споруд з експлікацією).
Ці дані необхідні учасникам для визначення аналогічності надаваних послуг у договорах, які будуть надані у складі пропозицій учасників на підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам.
Задля розуміння учасниками правильності визначення аналогічності надаваних послуг у договорах ВИМАГАЄМО внести зміни до ТД з урахуванням вищевикладеного.
У разі, якщо ви не плануєте надавати учасникам витяг з технічного паспорту об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) для можливості учасникам визначення аналогічності надаваних послуг у договорах, які будуть надані у складі пропозицій учасників на підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам ТД, встановлена вами вимога щодо надання витягу з технічного паспорту об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) є НЕОБГРУНТОВАНОЮ та НЕЗАКОННОЮ! І такою, що порушує статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників» Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, ВИМАГАЄМО видалити з Тендерної документації вимогу щодо надання витягу з технічного паспорту об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (схема розташування будівель та споруд з експлікацією), оскільки ви НЕ ДОВЕЛИ, що визначенням аналогічності послуг є саме витяг з технічного паспорту об’єкту згідно договорів, які будуть надаватися учасниками у складі пропозиції на підтвердження даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2020 16:46
Шановний потенційний Учасник. Для ознайомлення зі специфікою об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (зокрема, для з’ясування загальної площі об’єкта, довжини периметру огороженої території, розташування будівель та споруд тощо, в тому числі задля розуміння учасниками правильності визначення аналогічності надаваних послуг у договорах) передбачається попередній огляд об’єкту охорони зі складанням відповідного акту, який завантажується у складі тендерної пропозиції учасника.
Вимога про підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам зумовлена тим, що закуповувані послуги з охорони полягають не лише в перебуванні охоронця на стаціонарному посту, але й патрулювання території площею понад 1000 кв.м. з двома входами. З урахуванням того, що технічний паспорт може не відповідати актуальному стану охоронюваного об’єкта, учасник може надати інший документ підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-11-006785-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 16 грудня 2020 16:02
Щодо порушення законодавства Ураїни
ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Нагадаємо, що:
- встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору є правом Замовника, а не обов’язком;
- аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичної або тотожної продукції (послуги), а також і договір на закупівлю продукції (послуг) з подібними або схожими характеристиками;
- замовник не має права встановлювати обмеження характеристик аналогічного договору.
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Вимоги Замовника в першому реченні п.3.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації - надати Аналогічні за предметом закупівлі договори (в кількості не менше трьох), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». Вимога ж викладена у другому реченні п.3.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації -На підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам (щодо аналогічності надаваних послуг) надати витяг з технічного паспорта охоронюваних об’єктів (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною, оскільки за умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт, які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не буде відповідати вимогам Документації з підстави НЕНАДАННЯ витягу з технічного паспорта охоронюваних об’єктів (схема розташування будівель та споруд з експлікацією),оскільки такий документ, як ВИТЯГ З ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА ОХОРОНЮВАНИХ ОБ’ЄКТІВ не є обов’язковим додатком до договору, якого НЕ ВИМАГАЄ ні Цивільний кодекс України, ні Господарський кодекс, ані ЗУ «Про охоронну діяльність». З актів приймання виконаних робіт до аналогічних договорів буде вбачатися, що усі роботи виконано Учасником вчасно і якісно, без будь-яких зауважень, що свідчить про беззаперечну наявність у Учасника досвіду виконання і аналогічного договору взагалі, і основних видів робіт (послуг).
Хотілося б детальніше зупинитися на самому понятті ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА. Технічний паспорт необхідний у таких випадках:
1) приватизація житла;
2) укладення договорів купівлі-продажу, обміну або дарування нерухомого майна;
3) оформлення права власності, в тому числі на об’єкт нерухомого майна після проведення капітального ремонту, реконструкції чи перепланування;
4) зміни призначення об’єкту нерухомого майна, переведення житлової нерухомості до нежитлового фонду або навпаки;
5) при оформленні спадщини на нерухоме майно;
6) при поділі, об’єднанні об’єкта нерухомого майна або виділенні частки;
7) для розгляду справ стосовно нерухомого майна у суді тощо.
Технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна є одним із документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав у випадках, передбачених пунктами 41, 42, 44, 45, 54, 68, 69, 78 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127 (далі – Порядок).
Крім того, відповідно до пункту 58 Порядку для державної реєстрації права власності на об’єкт нерухомості у разі, коли в документах, що подаються для такої реєстрації, відсутні відомості про технічні характеристики відповідно до об’єкта, крім документів, необхідних для реєстрації права, заявником також подається технічний паспорт на такий об’єкт.
Отже, технічний паспорт не є правовстановлюючим документом на нерухоме майно та у певних випадках може бути відсутнім на об’єкті нерухомого майна, оскільки наявність останнього може бути не передбачено у Порядку для державної реєстрації права власності, тому вимога щодо надання витягу з ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА ОХОРОНЮВАНОГО ОБ’ЄКТУ є НЕЗАКОННОЮ.
Встановивши дану вимогу про надання витягу з технічних паспортів об’єктів Замовник обмежує коло учасників характеристиками аналогічного договору.
Нагадаємо, що один із основних принципів, закладених у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - це принцип недискримінації учасників.
Вимагаємо скасувати дану вимогу та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2020 16:48
Дякую за нагадування про права замовника та оцінку встановлених замовником вимог щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Не заперечую доводів скаржника щодо підтвердження якісного надання послуг наданням актів приймання-передачі (підписаних обома сторонами) за договором. Проте акти приймання-передачі наданих послуг не є підтвердженням того, що учасник має досвід виконання саме аналогічного договору. Вимога про підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам зумовлена тим, що закуповувані послуги з охорони полягають не лише в перебуванні охоронця на стаціонарному посту, але й патрулювання території площею понад 1000 кв.м. з двома входами. Звертаю увагу, що вимога про надання витягу з технічного паспорту (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) встановлена НЕ для підтвердження права власності на об’єкт отримувача охоронних послуг, тим більше що ані цей документ в цілому, ані (тим більше) витяг з нього не є підтвердженням такого права.
Встановлення характеристик аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не суперечить приписам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушує встановленого ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу недискримінації учасників.
Поряд з цим, з урахуванням того, що технічний паспорт може не відповідати актуальному стану охоронюваного об’єкта, учасник може надати інший документ підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-11-006785-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 02 січня 2021 18:37
Скарга на дії Замовника
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги «Послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту», ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-11-006785-b. Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено Уповноваженою особою Протокол від 11.12.2020 та 11.12.2020р. оприлюднено відповідну тендерну документацію (далі - ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Протоколом уповноваженої особи КП «ЦУІТ» від 31 грудня 2020р. (далі - Протокол), уповноваженою особою КП «ЦУІТ» Вальчуком Ігорем Сергійовичем (далі - Замовник) було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «СІЧ-БЕЗПЕКА» (далі - Учасник) з наступних причин: 1) Абзац 1 розділу «Під час розгляду другого питання» Протоколу Замовником встановлено, що: «Учасником у встановлений строк виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст..16 Закону». Зауважимо, що Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (дата та час публікації 29.12.2020 17:47) зазначено: « 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо додатково надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у п.1 та п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації», Проте, Замовником не було надано перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим порушено пункт 3 частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, згідно з Протоколом, Замовником встановлено, що інформація та документи, надані Учасником на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до ст..16 Закону надані у повному обсязі та у встановлений строк, тобто є вичерпним. 2) Абзац 2 та 3 розділу «Під час розгляду другого питання» Протоколу: «Відповідно до п.1 ч.1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури не відповідає встановленим абз.1 ч.3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; а також, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог ч.2 статті 28 Закону. Так, на порушення вимог ч.2 статті 28 Закону Учасником визначена конфіденційною інформація на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (файл «Регламент до договору 264-Т»). При цьому замовником приймається до уваги, що на вимоги Учасника UA-2020-12-11-006785-b.a1, UA-2020-12-11-006785-b.c2 замовником до тендерної документації були внесені зміни (в частині розширення способу документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно п.3 ч.1 ст. 16 Закону).» Замовником, відповідно ст..16 Закону, одним із кваліфікаційних критеріїв (із змінами до Тендерної документації у відповідь на вимоги Учасника UA-2020-12-11-006785-b.a1, UA-2020-12-11-006785-b.c2) було встановлено: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. 3.2. Аналогічні за предметом закупівлі договори (в кількості не менше трьох), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. На підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам (щодо аналогічності надаваних послуг) надати витяг з технічного паспорта охоронюваних об’єктів (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) або інший документ підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам. 3.3. Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Схвальні листи-відгуки мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника. Під аналогічними договорами розуміються договори, предмет яких аналогічний предмету даної закупівлі з урахуванням специфіки об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (огороджена територія з двома (і більше) входами, площа об’єкта (від 1000 кв.м.), охорона периметру). Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується.» На вищезазначені вимоги Замовника Учасником були надані наступна інформація та документи: А) Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації щодо трьох виконаних договорів: назва, адреса, код за ЄДРПОУ замовника; прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону контактної особи замовника; номер та дата укладення договору, предмет договору та ідентифікатор закупівлі на сайті prozorro; фактичний стан виконання договору, строк та місце надання послуг. Б) Аналогічні за предметом закупівлі договори (в кількості трьох договорів), що вказані учасником в довідці, з додатками. В) Сканкопії первинних документів, що свідчать про належне виконання всіх договорів. Г) Інші документи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам, а саме: довідки у довільній формі від підприємств – замовників (отримувачів охоронних послуг) з відповідною інформацією щодо аналогічності договорів предмету закупівлі. Д) Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Зауважимо, що Замовник не встановлював такого кваліфікаційного критерію як надання Регламентів до аналогічних договорів. Тобто, Учасником надано вичерпний пакет документів на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Отже, Учасник довів свою відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та тендерна пропозиція не підлягає відхиленню відповідно частині 1 статті 31 цього Закону. Стосовно визначення Учасником конфіденційною інформацією, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог ч.2 статті 28 Закону: Абзац 2 та 3 частини 2 статті 28 Закону: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.» Наданий Учасником, визначений конфіденційним, Регламент до договору 264-Т* (- Регламент): - Не є інформацією про запропоновану ціну, - Не визначений Замовником іншим критерієм оцінки, - Не є технічними умовами, - Не є технічною специфікацією, - Не визначений Замовником як документ, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, - Не є документом, що підтверджує відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. * довідково: у назві файлу з документом Регламент до договору 264-Т Учасником було допущено помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Правильним вважати назву: Регламент до договору ЗОКЛ. Учасник, при визначенні Регламенту конфіденційним надав роз’яснення, що цей документ містить інформацію щодо безпеки об’єкту. До того ж, відповідно ч.2 статті 28 Закону: Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. Тобто Учасник не порушив вимоги ч.2 статті 28 Закону. Регламент визначений Учасником конфіденційним на підставі статті 21 ЗУ «Про інформацію», статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», Постанови КМУ від 09.08.1993 року "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці": ЗУ «Про інформацію» Стаття 21. Інформація з обмеженим доступом 1. Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. 2. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом. 3. Порядок віднесення інформації до таємної або службової, а також порядок доступу до неї регулюються законами. 4. До інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені такі відомості: 1) про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту; 2) про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей; 3) про стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення; 4) про факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів; {Пункт 4 частини четвертої статті 21 в редакції Закону № 317-VIII від 09.04.2015} 5) про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб; 5-1) щодо діяльності державних та комунальних унітарних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток) яких належать господарському товариству, частка держави або територіальної громади в якому становить 100 відсотків, що підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до закону; {Частину четверту статті 21 доповнено пунктом 5-1 згідно із Законом № 1405-VIII від 02.06.2016} 6) інші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Стаття 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - інформація з обмеженим доступом, може бути наступною: • Конфіденційна інформація; • Таємна інформація – інформація, доступ до якої обмежується і розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю; • Службова інформація – що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню або прийняттю рішень; зібрана в процесі оперативно-розшукової, контр розвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці Постанова КМУ від 09.08.1993 року "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", комерційну таємницю не становлять: 1. Установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами; 2. інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3. дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4. відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5. документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6. інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7. документи про платоспроможність; 8. відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9. відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Отже, конфіденційна інформація є однією з форм захисту інтересів підприємства. Враховуючи, що відповідно до ст. 21 Закону України "Про інформацію", ст. 505 Цивільного кодексу України та ст. 36 Господарського кодексу України порядок розповсюдження та способи захисту конфіденційної інформації та інформації, що становить комерційну таємницю, може бути визначений самостійно суб’єктом господарювання, на підприємстві встановлюється єдиний рівень захисту конфіденційної інформації та інформації, що становить комерційну таємницю. Таким чином, Учасник правомірно визначив «Регламент до договору 264-Т», не порушив вимоги ч.2 статті 28 Закону та тендерна пропозиція Учасника не підлягає відхиленню відповідно частині 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3) Стосовно не дотримання (на думку Замовника) Учасником вимог замовника згідно ч.3 статті 22 Закону щодо надання опису документів з унікальним кодом для перевірки надання адміністративної послуги на офіційному сайті Міністерства юстиції України (вимога, встановлена в п.3 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації) або довідки з роз’яснення причин його не надання (п.1 розділу ІІІ Тендерної документації: «У разі ненадання документів, передбачених тендерною документацією для учасників (переможця), такий учасник (переможець) повинен надати довідку з роз’ясненням причин ненадання документів відповідно до діючих законодавчих або інших нормативно-правових актів України із зазначенням законодавчих підстав ненадання вищевказаних документів.)» повідомляємо, що: по-перше, зазначена вимога Замовника повністю викладена у наступній редакції: «Статут або інший установчий документ (для юридичної особи) та опис документів з унікальним кодом (для перевірки надання адміністративної послуги на офіційному сайті Міністерства юстиції України), тобто, для перевірки реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (примітка Учасника)». по-друге, Порядок отримання інформації про реєстрацію за наслідками проведених реєстраційних дій змінився з 01.01.2016р. у зв’язку з набуттям чинності 01 січня 2016 року нової редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі - Закон). До 01.01.2016р. законодавством передбачалось, що фізична особа – підприємець чи представник юридичної особи повинен був обов’язково отримати виписку яка засвідчувала факт реєстрації, а юридичній особі ще на примірнику установчого документа (статуту, положення, тощо) державний реєстратор проставляв відмітки щодо проведення реєстрації. Також, до 01 січня 2016 року, ОПИС документів, виданий державним реєстратором, не містив унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (та й самої можливості не було). Нами у складі тендерної пропозиції надано Статут, зареєстрований державним реєстратором 16.04.2015р., з відміткою про проведення Державної реєстрації юридичної особи з зазначенням дати реєстрації, номеру реєстраційного запису та за підписом державного реєстратора (тобто, Статут вже має підтвердження реєстрації в ЄДР і не потребує надання будь-яких додаткових документів щодо підтвердження реєстрації). Також, у складі пропозиції Учасником надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати та номеру запису в ЄДР. Дані реєстраційні документи ПЕРЕДБАЧЕНІ Законом станом на 16.04.2015р. Оскільки, Закон України не має зворотної сили, то нами надані реєстраційні документи (сканкопія Статуту та Виписки з ЄДР) згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у відповідності з вимогами Закону у редакції, яка діяла на момент реєстрації юридичної особи, а саме на 16 квітня 2015 року. Відповідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» Статути юридичних осіб, які зареєстровані до 01 січня 2016 року та мають відмітку про державну реєстрацію на примірнику Статуту та Статути юридичних осіб, які зареєстровані після 01 січня 2016 року та мають опис з унікальним кодом, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації є діючими та рівними на підставі одного й того ж закону - Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Тобто, ми в повному обсязі, відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» підтвердили реєстрацію юридичної особи, тому ніяких роз’яснень з приводу надання Статуту саме з відміткою державного реєстратора та без опису, який містить унікальний код, не надається, оскільки інше НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО Законом. Отже, не зрозуміло, чому Замовник не забезпечив рівного ставлення до учасників у частині надання Статуту та встановлює дискримінаційну вимогу до ПП «ОА «СІЧ-БЕЗПЕКА» який надав установчий документ (Статут) З ВІДМІТКОЮ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА, вимагаючи від Учасника надання якихось роз’яснень з цього приводу. Таким чином, Учасник надав вичерпну інформацію та документи відповідно вимогам Замовника згідно ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановленим в п.3 таблиці 2 додатку 2 та не підлягає відхиленню відповідно частині 1 статті 31. Враховуючи вищевикладене, ПП «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «СІЧ-БЕЗПЕКА» у своїй тендерній пропозиції надало УСЮ необхідну інформацію та документи згідно з вимогами Тендерної документації Замовника, на підставі чого ми вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ПП «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «СІЧ-БЕЗПЕКА» з підстав, викладених у Протоколі уповноваженої особи КП «ЦУІТ» є НЕЗАКОННИМ та НЕОБҐРУНТОВАНИМ і ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ. Своїми діями Замовник, відхиливши пропозицію Учасника, порушив пункт 3 частини 16 статті 29, статтю 5, статтю 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги «Послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту», ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-11-006785-b . 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи (Протокол уповноваженої особи КП «ЦУІТ» від 31.12.2020 09:20 год.) щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ОА «СІЧ-БЕЗПЕКА». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника. 2) Довідка №4 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 22.12.2020р. 3) Копія аналогічного договору ЗОКЛ 4) Технічний опис від замовника ЗОКЛ 5) Акти ЗОКЛ 6) Відгук ЗОКЛ 7) Договір 264-Т 8) Довідкова інформація 264-Т 9) Акти 264-Т 10) Відгук 264-Т 11) Копія аналогічного договору ПОЛІМЕР 12) №361 довідкова інформація ПОЛІМЕР 13) Акти ПОЛІМЕР 14) №362 Полімер відгук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 січня 2021 20:28
рішення від 04.01.2021№57+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 20:28
рішення від 18.01.2021№822.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 рішення про відхилення тендерної пропозиції від 31.12.2020 скасовано
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2021 14:14

Документи подані скаржником

02 січня 2021 18:07
Тендерна документація
02 січня 2021 18:07
Додатки до скарги

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 524 943,00
UAH з ПДВ
509 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ" 590 500,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 15:04
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:01
Інформаційна довідка
30 грудня 2020 15:01
Договір оренди ТЗ
30 грудня 2020 15:00
Довідка МТБ з п.4.6
26 грудня 2020 12:44
Електронний підпис
26 грудня 2020 12:42
10 Банківська гарантія.rar
26 грудня 2020 12:42
наявність працівників.rar
26 грудня 2020 12:42
аналогічні договори.rar
26 грудня 2020 12:42
1 Цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

30 грудня 2020 15:01
Регламент до договору 264-Т

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію щодо безпеки об'єкту

Публічні документи

27 грудня 2020 14:16
Електронний підпис
27 грудня 2020 14:15
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:19
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:16
Реєстр документів.pdf
26 грудня 2020 21:09
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:05
Реєстр документів.pdf
26 грудня 2020 21:05
33 Лист-відгук ПАТ ЗКФ.pdf
26 грудня 2020 21:05
31 Лист-відгук ЦУІТ.pdf
26 грудня 2020 21:05
30 Довідка від ПАТ ЗКФ.pdf
26 грудня 2020 21:05
28 Довідка від ЦУІТ.pdf
26 грудня 2020 21:05
15 посадові інструкції.pdf
26 грудня 2020 21:05
12 Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2020 21:05
11 Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2020 21:05
10 Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2020 21:05
9 Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2020 21:05
8 Акт-огляду обєкта.pdf
26 грудня 2020 21:05
6 Статут з описом.pdf
26 грудня 2020 21:05
3 Технічні вимоги.pdf
26 грудня 2020 21:05
1 Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2020 21:05
банк гарантія 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
Рішення скасоване 509 999,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2020 17:47
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ"
#30694062
Рішення скасоване 510 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2021 12:46
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
Рішення скасоване 509 999,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:37
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
Відхилено 509 999,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:43
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ"
#30694062
Відхилено 510 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 11:18

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: інформація в довідці та додані документи про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не відповідає вимогам, встановленим замовником в п. 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. Також виявлена невідповідність вимогам замовника за п. 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації в завантажених документах на підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: «Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору. В довідці обов’язково зазначити про наявність: - автомобілів (у кількості не менше двох одиниць); - тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань; - офісного (-их) приміщення (-нь). Територіальне розміщення матеріально-технічної бази: м. Запоріжжя або передмістя (за умови прибуття в м. Запоріжжя в проміжок часу, що не перевищує одну годину) (надати гарантійний лист). Зазначена в довідці інформація має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, свідоцтва, договори тощо).»; Вимога п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: «3.1. Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. 3.2. Аналогічні за предметом закупівлі договори (в кількості не менше трьох), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. На підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам (щодо аналогічності надаваних послуг) надати витяг з технічного паспорта охоронюваних об’єктів (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) або інший документ підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам. 3.3. Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Схвальні листи-відгуки мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника. Під аналогічними договорами розуміються договори, предмет яких аналогічний предмету даної закупівлі з урахуванням специфіки об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (огороджена територія з двома (і більше) входами, площа об’єкта (від 1000 кв.м.), охорона периметру). Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо додатково надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у п.1 та п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.

Документи

31 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:35
протокольне рішення

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: обсяг інформації в доданих документах від одного з підприємств, для яких Учасником виконувався наданий аналогічний договір, не відповідає вимогам, встановленим замовником в п. 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: «3.1. Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. 3.2. Аналогічні за предметом закупівлі договори (в кількості не менше трьох), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. На підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам (щодо аналогічності надаваних послуг) надати витяг з технічного паспорта охоронюваних об’єктів (схема розташування будівель та споруд з експлікацією) або інший документ підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам. 3.3. Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Схвальні листи-відгуки мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника. Під аналогічними договорами розуміються договори, предмет яких аналогічний предмету даної закупівлі з урахуванням специфіки об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (огороджена територія з двома (і більше) входами, площа об’єкта (від 1000 кв.м.), охорона периметру). Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо додатково надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.

Документи

Документи

02 лютого 2021 17:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:42
протокольне рішення

Документи

03 лютого 2021 11:17
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:15
протокольне рішення

Інформація про відміну

Дата відміни
03 лютого 2021 11:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі