Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання( Пристрої електроживлення, пристрої для зберігання та зчитування даних, оперативні запам’ятовувальні пристрої (RAM)
Очікувана вартість
48 300,00 UAH
UA-2020-12-11-005214-c 23d4df6adbd8471898a020e062440b05
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення

0432554453 zakup1@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення
0432554453
zakup1@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2020 11:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2020 11:25
Очікувана вартість: 48 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714; категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Комп’ютерне обладнання (Пристрої електроживлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237280-5 — Пристрої електроживлення
13 штуки
Комп’ютерне обладнання( Пристрої для зберігання та зчитування даних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних
15 штуки
Комп`ютерне обладнання (Оперативні запам’ятовувальні пристрої (RAM)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30236110-6 — Оперативні запам’ятовувальні пристрої (RAM)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 11:31
Додаток №4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 грудня 2020 11:31
ОГОЛОШЕННЯ обладнання грудень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 48 060,24
UAH з ПДВ
48 060,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 15:35
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:55
Гарантійний лист.pdf
18 грудня 2020 14:55
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 14:55
СЕС2_Vinga_дбж.jpg
18 грудня 2020 14:55
СЕС_Vinga_дбж.jpg
18 грудня 2020 14:55
Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
18 грудня 2020 14:55
Лист про ліцензування.pdf
18 грудня 2020 14:55
Доручення КЕП.pdf
18 грудня 2020 14:55
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 грудня 2020 14:55
Лист про санкції.pdf
18 грудня 2020 14:55
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 48 060,24
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 16:33

Документи

23 грудня 2020 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
48 060,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2020 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:13
484.pdf укладений
28 грудня 2020 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 060,24
UAH (в тому числі ПДВ 8 010,04 UAH)