Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Недобоївського навчально-виховного закладу (ДНЗ) по вул. Козацької слави,15 в с. Недобоївці Хотинського району Чернівецької області (коригування)
Очікувана вартість
9 131 580,00 UAH
UA-2020-12-11-003908-b 67694ee03e254803bc90f0cf7f063356
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адажій Марія Олександрівна

+380983422289 masha.drnm.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Недобоївська сільська рада Дністровського району Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 04416884
Місцезнаходження: 60035, Україна , Чернівецька обл., село Недобоївці Хотинського району, вул. Головна,28-а
Контактна особа: Адажій Марія Олександрівна
+380983422289
masha.drnm.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв’язку із виникненням необхідності проведення додаткових робіт, згідно проектно-кошторисної документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 14:28
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Недобоївського навчально-виховного закладу (ДНЗ) по вул. Козацької слави,15 в с. Недобоївці Хотинського району Чернівецької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, село Недобоївці Хотинського району, вул. Козацької слави,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 грудня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-19-000024 ● a1861c51a39d4fc4b2bd940e2213de6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2021 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.01.2021 № 2

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 січня 2021 року № 2

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-12-11-003908-b від 11.12.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 11:23:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція Недобоївського навчально-виховного закладу (ДНЗ) по вул. Козацької слави,15 в с. Недобоївці Хотинського району Чернівецької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-11-003908-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому Вами прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з реконструкції Недобоївського навчально-виховного закладу (ДНЗ) по вул. Козацької слави,15 в с. Недобоївці Хотинського району Чернівецької області з підстави, передбаченої пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону (виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю), якщо з моменту укладення основного договору (договір від 05.12.2017 № 312) минуло 3 роки?
2) Якими документами підтверджується наявність умов застосування даної переговорної процедури закупівлі?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 12:41:51

відповідь на запит

Виникнення додаткових робіт підтверджується зведеним кошторисним розрахунком (додається) від 04.12.2020, початок переговорної процедури закупівлі від 04.12.2020 (згідно протоколу рішення Уповноваженої особи).
Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю.
Прийняття рішення про переговорну процедуру закупівлі прийнято в межах 3-х років після укладання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо Вас, що Замовником у повідомленні про намір укласти договір на виконання вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено: Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі – у зв’язку із виникненням необхідності проведення додаткових робіт; з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі – згідно проектно-кошторисної документації. Таким чином Замовником не порушено вимоги пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону.

2021-02-11 09:58:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2020"
#37978257
Переможець 9 131 580,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:28

Документи

11 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:06
прот переговорів.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2020"
#37978257
9 131 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:06
прот переговорів.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:48
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 09:53
договір.pdf зміни до договору
27 травня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:44
Договір зміни до договору
24 грудня 2020 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за договором погодили зміни до календарного графіку виконання робіт на 2020-2021 рр
Номер договору про закупівлю: 500
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 131 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 521 930,00 UAH)