Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 380442385809 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 15:51 |
Очікувана вартість: | 69 278 831,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 346 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 346000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за якісно виконані Роботи здійснюються щомісячно, проміжними платежами в міру виконання Робіт на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами Актів КБ-2в (з додатками Актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт) та Довідок КБ-3 за відповідний місяць протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2020 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2020 13:44 |
Повідомлення учасникам.doc | |
24 грудня 2020 13:44 |
Додаток 8.docx | |
24 грудня 2020 13:44 |
ТД 1.z01 | |
24 грудня 2020 13:44 |
ТД 1.zip | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 2.docx | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 4.docx | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 1.docx | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 3.docx | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 6.docx | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 7.docx | |
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 5.docx |
24 грудня 2020 13:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 грудня 2020 13:44 |
Повідомлення учасникам.doc
|
|||||||||
24 грудня 2020 13:44 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||
24 грудня 2020 13:44 |
ТД 1.z01
|
|||||||||
24 грудня 2020 13:44 |
ТД 1.zip
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 11:20 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до вищевказаного наказу №1749 Єдиний закупівельний словник набрав чинності лише з 01.01.2016 р. Тобто вимогою викладеною в п.5 Розділ ІІІ. Тендерної документації та п 5. Додатку 4 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, і вказуєте у формі довідки про виконання аналогічних договорів саме ДК 021:2015, Ви дискрімінуєте нашу компанію та і інших потенційних учасників, які виконували аналогічні договори до введення в дію Єдиного закупівельного словника вводить в дію, що порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них викладеного у п. 4 Статті 5. Закону України про "Публічні закупівлі"
Виходячи з вищевикладеного дозволити змінити вимоги до документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та дозволити надавати в якості підтвердження не тільки договори які відповідають предмету закупівлі а і договори які є аналогічними за характером та складом робіт.
Відповідно до вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі або відкритих торгів зазначається назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником.
Назва предмета закупівлі визначається із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Разом з тим, частиною першою статті 16 Закону, визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з вимогами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на Закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (далі – вимоги), шляхом надання довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з встановленою формою Замовника, де необхідно зазначити код предмета закупівлі за ДК 021:2015.
Зважаючи на те, що вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації передбачені чинним законодавством, вони не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію. Замовником не порушено вимог Закону та інших нормативно-правових актів. Враховуючи це, внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000077 ● 2eca5bddce8b4b9db7eee863c401b075
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2020-12-11-001109-a 11.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-11 17:03:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту будівельної частини основної водовідвідної установки (ОВУ-225) Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-11-001109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-16 17:41:41
На запит Державної аудиторської служби України від 11.02.2021 про надання пояснення щодо процедури закупівлі
Відповідь на запит викладено в литсі від 16.02.2021 №46-ТК з додатками
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ |
67 612 795,64
UAH з ПДВ
|
67 200 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "МЕТРОБУД" |
68 316 069,00
UAH з ПДВ
|
67 294 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" |
69 262 840,21
UAH з ПДВ
|
69 262 840,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ #31494845 |
Переможець |
67 200 800,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:03
|
Додаткова угода №2 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 11:28
|
95-П-21 від 10.02.2021 ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ.pdf | укладений |
11 лютого 2021 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк виконання робіт до 31.05.2022 року та строк дії Договору до 30.06.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 95-П-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2021 — 11 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
4 444 057,91
UAH (в тому числі ПДВ 740 676,32 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи лист від Підрядника від 20.04.2022 №293 та лист від Замовника від 10.05.2022 №27/08-638, Сторони дійшли згоди: за ініціативи Замовника керуючись пунктами 13.1, 13.2 розділу 13 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору, розірвати цей Договір |