Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю (Ковдра, Простирадло, Наволочка, Підковдра, Наматрацник)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-12-10-013452-c 03c59b7503c04d21851a32ca3ba67bb5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бомок

+380976262978 cardiobuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03397564
Місцезнаходження: 29001, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85
Контактна особа: Сергій Бомок
+380976262978
cardiobuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Ковдра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
120 штуки
Простирадло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
120 штуки
Наволочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки
120 штуки
Підковдра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 39512200-6 — Підодіяльники
20 штуки
Наматрацник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 39512300-7 — Наматрацники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 16:34
Додаток №2 Технічне завдання.docx
10 грудня 2020 16:34
ОГОЛОШЕННЯ (2).docx
10 грудня 2020 16:34
Додаток №3 Договір.docx
10 грудня 2020 16:34
додаток №1 пропозиція.docx
10 грудня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 16:34
Додаток №2 Технічне завдання.docx
10 грудня 2020 16:08
Додаток 2 МТВ диспенсери.docx
10 грудня 2020 16:34
ОГОЛОШЕННЯ (2).docx
10 грудня 2020 16:08
ОГОЛОШЕННЯ.docx
10 грудня 2020 16:34
Додаток №3 Договір.docx
10 грудня 2020 16:08
Додаток 3 Договір.docx
10 грудня 2020 16:34
додаток №1 пропозиція.docx
10 грудня 2020 16:08
Додаток 1 Пропозиція.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2020 17:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: під час оприлюднення закупівлі через електронну систему закупівель було невірно вказано очікувану вартість предмету закупівлі
Документи:
11 грудня 2020 17:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Протокол 62.PDF