Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) ноутбуки
Очікувана вартість
49 899,00 UAH
UA-2020-12-10-008749-c b30298e0c1504f8f901ce3c326f8ce60
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Дмитрівна

+380664857731 boghoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15
Контактна особа: Валентина Дмитрівна
+380664857731
boghoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2020 13:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 13:50
Очікувана вартість: 49 899,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Машини для обробки даних (апаратна частина) ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м. Богодухів, вул. Троїцька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться після постачання товару на підставі підписаних накладних Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 09:31
Тендерна документація.doc
14 грудня 2020 09:31
Проект договору______.doc
14 грудня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 09:31
Тендерна документація.doc
14 грудня 2020 09:31
Проект договору______.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2020 18:15
Дата відповіді: 14 грудня 2020 09:34
Документи закупівлі - розділ не містить необхідних для участі документів, просимо дадати.
Відповідь: Дякую документи завантажили
Аналоги та умови оплати
Дата подання: 14 грудня 2020 13:15
Дата відповіді: 14 грудня 2020 15:08
Просимо вас повідомити чи будуть розглядатися аналоги. Також вказані вами в Prozorro UA-2020-12-10-008749-c умови оплати 5 банківських днів суперечать умовам оплати вказаним у пункті 4,1 проекту договора - 30 банківських днів. Просимо віиправити ці розбіжності.
Відповідь: Шановний Учаснику, це лише проєкт договору, а при укладенні буде вказаний реальний термін оплати у зв'язку з закінченням бюджетного року. Аналоги будуть розглядатися.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій