Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Очікувана вартість
18 312 624,00 UAH
UA-2020-12-10-007755-c ab380f7c54bb411cb06472e1948e4ab3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

04442027049

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: 04442027049
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, враховуючи Експертний висновок Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання «Укрндіагропроект» від 30.01.2020 № 132-02/02 дану закупівлю можна здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 13:44
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75130000-6: Допоміжні послуги для урядових органів державного управління


комплексне обслуговування об’єктів Замовника за адресами: адміністративний будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «А», внутрішній будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «Б», 3-поверховий будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «В», гараж на 6 відділень на вул. Хрещатик, 36, літер «Г», адміністративний будинок на вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «А», гараж на 3 відділення на вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «Б»

послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75130000-6 — Допоміжні послуги для урядових органів державного управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Підставою для здійснення оплати Замовником послуг, що були надані Виконавцем, є складений та підписаний Сторонами Акт наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 14-ти (чотирнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій відповідний реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
Переможець 18 312 624,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:44

Документи

10 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:44
Акцепт_10.12..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
18 312 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:44
Акцепт_10.12..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:08
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:18
КП_05.01..pdf укладений
05 січня 2021 14:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 199 152,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 033 192,00 UAH)