Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та чоловічого санвузла на 2 поверсі стаціонару КНМП "Лікарня відновного лікування"
Очікувана вартість
152 600,00 UAH
UA-2020-12-10-007641-a ● 1e5e195bdd8d4369a4debcf04ca4caa7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня відновного лікування" |
Код ЄДРПОУ: | 01204147 |
Місцезнаходження: | 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, пров. Льва Толстого,1А |
Контактна особа: |
Фасхутдінова Ірина Вікторівна 380674633099,380987864270 prozzoro5a@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2020 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 152 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 526,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Усі пропозиції учасника повині бути подані на українській мові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та чоловічого санвузла на 2 поверсі стаціонару КНМП "Лікарня відновного лікування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, пров. Льва Толстого,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки здійснюються на підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 17:25 |
Оголошення поточний ремонт.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-10-007641-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ДАС БУД", Код ЄДРПОУ:42918074
Дата подання: 04 січня 2021 23:23
Невідповідність ПП " ПРОСЕРВІС ОПТІМА" вимогам ТД
Просимо Вас звернути увагу на невідповідність пропозиції Учасника вимогам ТД
Згідно пункту 4.1.ТД ( ...... Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) Вимагається накладання КЕП на "КОЖЕН" документ , що було заванжаено. Учасником накладено підпис лише на пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 4.1.ТД ( ...... Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) Вимагається накладання КЕП на "КОЖЕН" документ , що було заванжаено. Учасником накладено підпис лише на пропозицію.
Скасована
Дата: 06 січня 2021 12:55
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-12-10-007641-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:25164837
Дата подання: 06 січня 2021 13:31
Щодо неправіморного відхилення пропозиції
Доброго дня!
Повідомляємо, що наше Підприємство 06.01.2021р. на електронну адресу Замовнику, яка вказана на сайті Уповноваженого органу надіслало Лист № 2021/1-2 від 06.01.2021р. з роз’ясненнями щодо відсутності технічної можливості накласти КЕП на кожний оремо документ пропозиції на майданчику Українська універсальна біржа, користувачем якого є наше Підприємство.
На підтвердження цього ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» надало оригінал листа вих. № В-5/1 від 05.01.2021р. від Української універсальної біржі в якому, зокрема, зазначається, що функціоналу накладання КЕПу на кожен документів з документів у складі тендерної документації не вимагається сценаріями, ОСКІЛЬКИ НАКЛАДАННЯ УНП/КЕП НА ПРОПОЗИЦІЮ НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ФУНКЦІОНАЛОМ ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА.
Таким чином, спосіб подання пропозиції учасником ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» відповідає вимогам законодавства, а у Замовника відсутні правові підстави для відхилення нашої пропозиції, оскільки функціоналу накладання КЕПу на кожен документ – відсутній, і відсутня така технічна можливість у учасника ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА».
Крім того, кожен аркуш нашої пропозиції містить підпис та печатку директора Підприємства, що підтверджує справжність документів.
Додатково повідомляємо, що у випадку відхилення нашої пропозиції учасник звернеться до суду, а також до Державної аудиторської служби України з метою проведення моніторингу даної закупівлі, зокрема в частині встановлення вимог в оголошенні, які суперечать закупівельному законодавству України.
Копії листів надіслано Замовнику на електронну пошту prozzoro5a@meta.ua.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що наше Підприємство 06.01.2021р. на електронну адресу Замовнику, яка вказана на сайті Уповноваженого органу надіслало Лист № 2021/1-2 від 06.01.2021р. з роз’ясненнями щодо відсутності технічної можливості накласти КЕП на кожний оремо документ пропозиції на майданчику Українська універсальна біржа, користувачем якого є наше Підприємство.
На підтвердження цього ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» надало оригінал листа вих. № В-5/1 від 05.01.2021р. від Української універсальної біржі в якому, зокрема, зазначається, що функціоналу накладання КЕПу на кожен документів з документів у складі тендерної документації не вимагається сценаріями, ОСКІЛЬКИ НАКЛАДАННЯ УНП/КЕП НА ПРОПОЗИЦІЮ НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ФУНКЦІОНАЛОМ ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА.
Таким чином, спосіб подання пропозиції учасником ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» відповідає вимогам законодавства, а у Замовника відсутні правові підстави для відхилення нашої пропозиції, оскільки функціоналу накладання КЕПу на кожен документ – відсутній, і відсутня така технічна можливість у учасника ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА».
Крім того, кожен аркуш нашої пропозиції містить підпис та печатку директора Підприємства, що підтверджує справжність документів.
Додатково повідомляємо, що у випадку відхилення нашої пропозиції учасник звернеться до суду, а також до Державної аудиторської служби України з метою проведення моніторингу даної закупівлі, зокрема в частині встановлення вимог в оголошенні, які суперечать закупівельному законодавству України.
Копії листів надіслано Замовнику на електронну пошту prozzoro5a@meta.ua.
Скасована
Дата: 11 січня 2021 09:35
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" |
125 798,38
UAH з ПДВ
|
122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Дробязко Володимир Володимирович |
145 977,00
UAH з ПДВ
|
122 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
138 169,56
UAH з ПДВ
|
133 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДАС БУД" |
138 283,20
UAH з ПДВ
|
133 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" #25164837 |
Рішення скасоване |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 12:55
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" #25164837 |
Рішення скасоване |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 09:35
|
Фізична особа-підприємець Дробязко Володимир Володимирович #3490606590 |
Рішення скасоване |
122 600,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 09:35
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" #25164837 |
Переможець |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 10:27
|
дод. угода до дог. №2 від 13.01.21 (копія).pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 10:26
|
дод.до дог.№2 від 13.01.21.pdf | укладений |
13 січня 2021 13:54
|
дог. №2 від 13.01.21.pdf | укладений |
13 січня 2021 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору згідно п.5 ч.4 ст.41 Закону УУкраїни "Про публічні закупівлі" а саме:продовження строку дії договору про закупівлю та строк виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин,що причинили таке продовження ,за умови що зміни не призведуть до збільшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |